Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@17:30:17 GMT

جدال سخت وکیلی و سالمی با مدعیان برای صعود

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۳۷۸۳۲

جدال سخت وکیلی و سالمی با مدعیان برای صعود

فدراسیون جهانی والیبال برنامه مرحله گروهی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی جهان را اعلام کرد و تیم ملی ایران در نخستین مسابقه خود به مصاف بهترین تیم جهان می‌رود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛  سیزدهمین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی جهان از ۲۰ تا ۲۹ خردادماه با حضور ۹۶ تیم در استادیوم معروف فورو ایتالیاکو در شهر رم برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرعه‌کشی مرحله گروهی این رقابت‌ها شب گذشته (سه‌شنبه دهم خرداد) در جورمالا لتونی برگزار شد و تیم ملی والیبال ساحلی ایران (بهمن سالمی – آرش وکیلی) در گروه پنجم با تیم‌های برزیل (آندره – جورج)، لتونی (سامولوویس – سمندس) و اتریش (هابر – درسلر) همگروه شد.

فدراسیون جهانی والیبال امروز (چهارشنبه یازدهم خرداد) برنامه مرحله گروهی این رقابت‌ها را اعلام کرد و تیم ملی ایران در نخستین مسابقه خود به مصاف بهترین تیم جهان می‌رود زیرا تیم برزیل (آندره – جورج) در آخرین رده‌بندی والیبال ساحلی جهان با چهار هزار و 560 امتیاز در رتبه نخست قرار دارد.

همچنین لتونی (سامولوویس – سمندس) و اتریش (هابر – درسلر) دیگر حریفان مرحله گروهی تیم ملی والیبال ساحلی ایران به ترتیب با 3400 و 2080 امتیاز در رتبه‌های یازدهم و سی‌ویکم رده‌بندی فدراسیون جهانی والیبال قرار دارند.

سالمی و وکیلی نیز که در یک سال گذشته در هیچ رویدادی بین‌المللی با هم شرکت نکردند و به همین دلیل امتیازی به دست نیاوردند، با 320 امتیاز در جایگاه 230 هستند و با توجه به کسب مقام نایب قهرمانی آسیا در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

در مجموع این داده‌های آماری نشان می‌دهد که مردان والیبال ساحلی ایران دیدارهای بسیار سختی در رقابت‌های جهانی ایتالیا پیش رو دارند و مسیر دشواری برای صعود به مرحله حذفی خواهند داشت.

برنامه دیدارهای تیم ملی والیبال ساحلی ایران در مرحله گروهی قهرمانی مردان جهان به قرار زیر است:

جمعه 20 خرداد؛ ایران – برزیل (آندره – جورج)

شنبه 21 خرداد؛ ایران – لتونی (سامولوویس – سمندس)

دوشنبه 23 خرداد؛ ایران – اتریش (هابر – درسلر)

انتهای پیام // 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی ایران والیبال ساحلی قهرمانی جهان والیبال ساحلی ایران مرحله گروهی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۷۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود سخت سپاهان در جدال با تیم دسته اولی

شاگردان مورایس با پیروزی مقابل تیم دسته اولی استقلال ملاثانی به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی فوتبال صعود کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سپاهان از ساعت 19:30 در دیداری از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه شهدای فولاد میهمان استقلال ملاثانی بود که در پایان وقت‌های عادی دو تیم به تساوی یک - یک رضایت دادند اما در وقت‌های اضافی شاگردان مورایس با نتیجه 2 بر یک پیروز شدند و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.

کاوه رضایی (40) و رامین رضاییان(118- از روی نقطه پنالتی) برای سپاهان گلزنی کردند. تک گل استقلال ملاثانی را میلاد پاک‌پرور با شوتی مهارنشدنی در دقیقه 2+90 به ثمر رساند.

قضاوت این مسابقه بر عهده هادی علی نیافر بود که به فرشاد احمدزاده، پیام نیازمند و هادی محمدی از سپاهان و علی فاتح بازیکن استقلال ملاثانی کارت زرد نشان داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • کلمن تورپن، داور جدال حساس بایرن مونیخ و رئال مادرید
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • صعود ایران با حضور ۴ گلستانی به فینال والیبال دانش آموزان جهان
  • تیم والیبال دانش آموزی ایران فینالیست شد
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • مسیر دشوار والیبال ایران برای المپیکی شدن
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود؟
  • صعود سخت سپاهان در جدال با تیم دسته اولی