Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا بارانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در حاشیه هشتمین نمایشگاه ورزش، سلامت، تغذیه و خدمات وابسته اظهار داشت: رسالت ورزش همگانی ایجاد بستر مناسب برای فعالیت تمامی شهروندان است، این موضوع یک الزام برای تمامی شهروندان در ابعاد قهرمانی و همگانی است و این رسالت هیئت برای ایجاد بستری مناسب برای فعالیت تمامی شهروندان در هر سنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی افزود: خوشحالم که این شرایط ایجاد شده است تا همه بدانند ورزش می‌تواند کارهای مستقل ویژه ای در خصوص ایجاد انگیزه برای تسری و پیشرفت ورزش و به سمت و سو آمدن تمامی آحاد جامعه به ورزش از جمله ورزشکاران در ابعاد قهرمانی و همگانی انجام دهد.

سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان ادامه داد: امیدوارم در روزهای آینده استقبال خوبی از این نمایشگاه شود که ایجاد دلگرمی برای مسئولان و برگزارکنندگان، برای برگزاری بهتر نمایشگاه‌های آینده کند، هرچقدر ما از این فرصت‌ها بیشتر داشته باشیم به رشد، توسعه و گسترش ورزش و فعالیت‌های ورزشی در جامعه کمک می‌کنیم و در نهایت به سلامت جامعه خواهیم رسید.

سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی در خصوص هدف از ایجاد غرفه هیئت در نمایشگاه گفت: زمانی که بحث ورزش همگانی مطرح است؛ یعنی ورزش و فعالیت‌های ورزشی برای همه، پس حضور آن در تمامی فضا و برای همگان الزامی است. بنابراین حضور هیئت همگانی در تمامی فضاها در بعد همگانی و قهرمانی الزامی است؛ زیرا رسالت هیئت ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین تمامی آحاد جامعه است از کودک نونهال تا یک پیشکسوت و امیدواریم بتوانیم رسالتی که بر دوش ما است را به خوبی انجام دهیم و موجب پیشرفت در بین همه تمام شهروندان شویم، هرچقدر ورزش گسترده‌تر شود و رشد و توسعه بیشتری در بین شهروندان داشته باشد موجب ایجاد نشاط و شادابی و سلامت در بین شهروندان خواهد شد.

وی اضافه کرد: زمانی که بازدیدکنندگان از نمایشگاه خانواده‌ها هستند و ما بتوانیم بازخورد اهدافی که ورزش دارد را در خانواده‌ها داشته باشیم به طور قطع آمدن و شرکت در چنین فعالیت‌هایی از سوی خانواده‌ها بیشتر خواهد بود و این یعنی مسیر درست است و به موفقیت در اهدافی که خواهیم داشت منجر می‌شود.

کد خبر 5504684

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون ورزشهای همگانی نمایشگاه تجهیزات ورزشی ورزش بوشهر ساختمان متروپل کرمانشاه ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه آمار کرونا دهه کرامت اردبیل متروپل آبادان خراسان رضوی احتکار مشهد سیستان و بلوچستان تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۷۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه موزه عبرت ایران در شیراون افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایشگاه موزه عبرت ایران همزمان با سالگرد تأسیس وزارت اطلاعات در شیروان افتتاح شد.

نمایشگاه موزه عبرت برای تبیین جنایات ساواک و آشنایی شهروندان با اقدامات غیر انسانی رژیم طاغوت در شیروان برپا می شود. 
 
این نمایشگاه در محل مصلای شیروان از جمعه آماده بازدید شهروندان است.

کد خبر 6095550

دیگر خبرها

  • پاسداری از خون و راه شهدا، رسالت همگانی
  • نمایشگاه موزه عبرت ایران در شیراون افتتاح شد
  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • توسعه همگانی رشته‌های زیرمجموعه بدنسازی در اولویت قرارگیرد
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • ایجاد «ایستگاه ورزش همگانی قائمیه» در مجموعه دفاع مقدس سمنان
  • شکل گیری ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه سمن‌های جوانان
  • رسالت معلمی دفاع از حق است
  • نخبگان موفقیت خود را مدیون معلمان هستند