Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری ظهر چهارشنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان زنجان در جمع خبرنگاران، به حادثه متروپل آبادان اشاره کرد و بیان داشت: پلیس بعد از این حادثه بلافاصله وارد کار شد تا امنیت محل را تامین کند.

وی اظهار کرد: پلیس در کنار نیروهای امنیتی متروپل از همان دقایق اولیه حضور داشت و خوشبختانه مردم نیز از ما حمایت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشتری با بیان اینکه پس از اجرای طرح سیاست‌های اقتصادی دولت، بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال کالای احتکار شده طی چند هفته گذشته در کشور کشف و بار دیگر به بازار وارد شده است، تاکید کرد: با توجه به تصمیمات دولت در حوزه عادلانه‌سازی یارانه‌ها و پس از اجرای سیاست‌های اقتصادی دولت اقداماتی که انجام شد، نیروی انتظامی در کنار دولت پای کار بود و در این مدت سعی کردیم تا با همکاری بین‌بخشی شرایط بازار کنترل شود.

وی گفت: متاسفانه عده‌ای افراد سودجو در پی منافع شخصی، اقدام به احتکار کالا کرده بودند که با هوشیاری بازرسان و گزارشات مردمی در این مدت موفق شدیم ۶ هزار تن برنج، ۶ هزار تن گندم و آرد و ۴۴۰ تن نهاده دامی و مقادیر زیادی از کالاهایی که باید در دسترس مردم بود ولی در انبارها احتکار شد، کشف کنیم.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران ابراز داشت: پلیس در خدمت مردم است و پلیس در مرزها مشغول حراست از کشور است و ادامه‌دار خواهد بود.

اشتری به بروز رسانی تجهیزات پلیس اشاره کرد و، گفت: امیدواریم با اقداماتی که انجام شده است، تجهیزات بروز در اختیار پلیس قرار گیرد.

وی یاد آور شد: تجهیز پلیس به دوربین همراه نیز در دستور کار است و درخواست کرده‌ایم که قول داده شده است کمبود برطرف شود.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: فرماندهی استان تلاش کرده است امنیت استان را ارتقا دهد و آرامش خوبی در استان وجود دارد.

کد خبر 5504645

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار حسین اشتری پلیس احتکار بوشهر ساختمان متروپل کرمانشاه ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه آمار کرونا دهه کرامت اردبیل متروپل آبادان خراسان رضوی احتکار مشهد سیستان و بلوچستان تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۷۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه

سرهنگ سلمانی فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه گفت: مأموران انتظامی شهرستان زیرکوه اخباری مبنی بر احتکار شکر در یک انبار در سطح شهرستان دریافت کردند که پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: مأموران با انجام بررسی و تحقیقات میدانی، انبار احتکار ارزاق عمومی را شناسایی کردند که پس از هماهنگی با مقام قضائی محل مورد نظر را شناسایی کردند.

سرهنگ سلمانی بیان کرد: مأموران در بازرسی از انبار ۲ تن و ۱۰۰ کیلوگرم شکر کشف کردند که بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه ارزش ریالی کالای احتکار شده بالغ بر ۷۱۴ میلیون ریال براورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه تصریح کرد: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

او از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک در زمینه احتکار و قاچاق کالا موارد را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • ضرورت بروزرسانی تجهیزات منابع طبیعی
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • کشف ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی