Web Analytics Made Easy - Statcounter

یدالله جهان‌تاب با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی و تردد یک هفته‌ای در راه‌های استان مازندران گفت: این محدودیت‌ها از ظهر امروز آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یدالله جهان‌تاب در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران خبر داد و افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ امروز از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶:۱۶ تا ۲۴ از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته جهان تاب تردد انواع وسیله نقلیه در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده ۱۵ و ۱۶ خرداد از ساعت ۱۳ تا ۲۴ از میدان امیرکبیر کرج و ابتدای آزادراه تهران شمال به سمت مرزن آباد ممنوع و با اعلام مأموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسیله نقلیه در همین مسیر از مرزن آباد به سمت کرج و تهران می‌شود.
وی افزود: تردد موتورسیکلت‌ها به استثنای نیروهای انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیرهای مجاز جریان ترافیکی، از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه ۱۱ خرداد تا صبح دوشنبه ۱۶ خرداد در مسیر رفت و برگشت جاده‌های کرج، چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است.
رئیس پلیس راه مازندران اظهار داشت: آمد و شد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امشب و نیز از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ روزهای پنجشنبه (فردا)، جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه (۱۲ تا ۱۶ خرداد امسال) ممنوع است.
به گفته جهان تاب تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ یکشنبه هفته آینده چهاردهم خرداد، مسیر رودهن به آمل ممنوع و با اعلام مأموران پلیس راه مستقر در محل از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز، مسیر آب اسک به رودهن محدوده مشاء یکطرفه خواهد شد.
رئیس پلیس راه مازندران می‌گوید: تردد انواع تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از امروز تا جمعه (۱۱ تا ۱۳ خرداد امسال) از ساعت ۱۲ تا ۲۴ مسیر رفت و برگشت جنوب به شمال شامل محور تهران، فیروزکوه، قائم شهر ممنوع است.
جهان تاب، مسیر رفت و برگشت شمال به جنب شامل محور تهران، سوادکوه قائم شهر را برای تردد انواع تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی، در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده ۱۴ و ۱۵ خرداد ممنوع اعلام کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در این‌باره اظهار کرد: طی روزهای آینده بیش از ۵ میلیون مسافر وارد استان می‌شود.
روح‌الله سلگی با بیان اینکه تمهیدات لازم با محوریت استاندار مازندران در زمینه برنامه‌ریزی سفر اندیشیده شده است، افزود: ستاد تسهیلات سفر نیز در مازندران تشکیل شده است.
وی با اشاره به آماده‌باش دستگاه‌های خدمت‌رسان از جمله آب، برق، گاز، اورژانس و سایر، تصریح کرد: احتمال اینکه مصرف برخی اقلام غذایی از جمله  آرد و نان بیشتر شود، وجود دارد که در این زمینه تمهیدات لازم اندیشیده شده است و باید آرد بیش از جمعیت ثابت استان در نظر گرفته شود.

به گزارش بلاغ، مسئولان مازندران پیش بینی کرده‌اند درتعطیلات نیمه خرداد ۵ میلیون مسافر به این استان سفر کنند به همین دلیل ۱۱۰ گروه گشت پلیس با بییش از ۲۰۰ مأمور پلیس در محورهای سه گانه استان مستقر می‌شوند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تردد انواع ساعت ۱۲ مرزن آباد پلیس راه جهان تاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۸۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک پر حجم در مازندران

فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به پر حجم بودن ترافیک در محورهای مواصلاتی، گفت: به علت حجم بالای ترافیک محور کندوان یک‌طرفه شد. - اخبار استانها -

سرهنگ یدالله جهان تاب به انسداد و یک‌طرفه شدن محور شمال به جنوب محور کندوان به دلیل حجم بالای ترافیک اشاره کرد و اظهار داشت: از ساعاتی پیش محور کندوان یک‌‎طرفه شد.

وی افزود: تردد در محور چالوس - کرج و آزادراه تهران - شمال هم در مسیر شمال به جنوب به دلیل تخلیه بار ترافیکی تا 12 شب مسدود است و تردد از محور هراز و سوادکوه ممکن است.

رئیس پلیس راه مازندران تصریح کرد: در حال حاضر مسیر جنوب به شمال محور کندوان محدوده پل زنگوله تا سیاه بیشه و در هزار محدوده چم و دزدبن شاهد ترافیک سنگین هستیم.

وی گفت: ترافیک در محور هراز در مسیر جنوب به شمال محدوده مشاء و حدفاصل پلور تا وانا و محدوده بایجان سنگین است.

رئیس پلیس راه مازندران ادامه داد: هواشناسی وضعیت جوی را با بارش پراکنده باران در برخی نواحی مرتفع و کوهستانی عنوان کرده است و لازم است مسافران برای تردد در این مسیر‌های کوهستانی با احتیاط عمل کنند و از اتراق در نواحی کوهستانی بپرهیزند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تداوم محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • ترافیک در محور‌های ارتباطی مازندران سنگین شد
  • محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • ترافیک در محورهای ارتباطی مازندران سنگین شد
  • ترافیک پر حجم در مازندران
  • محدودیت های ترافیکی ۱۲ تا ۱۶ اردیبهشت در محورهای مواصلاتی کشور
  • آغاز محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال
  • آغاز محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی از امروز در جاده‌های مازندران