Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید آرش قیاسیان به خبرنگار برنا گفت: استخر شنای پلدختر آماده واگذاری به بخش خصوصی است و پیمانکاران اجرای زمین چمن مصنوعی و آسفالت محوطه مجموعه ورزشی شهید سرمالیان نیز انتخاب شده اند.

به  گزارش  خبرنگار ورزشی خبرگزاری  برنا  از لرستان  ؛   قیاسیان با بیان اینکه استخر شنا در جریان سیل فروردین سال ۹۸ پلدختر آسیب های جدی دیده بود ، اظهار کرد: عملیات اجرایی بهسازی استخر شنای پلدختر به پایان رسیده و در حال حاضر این پروژه  هیچ مشکل تاسیساتی ، ابنیه ای و ساختاری ندارد  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  افزود: استخر شنای امید پلدختر آماده بهره برداری است و اداره کل ورزش و جوانان لرستان روند واگذاری آن به بخش خصوصی را دارد طی می کند .

سرپرست ورزش وجوانان لرستان تصریح کرد: به توجه به اینکه شرایط را احصا کرده و هیاتی از طرف اداره کل نیز برای  بازرسی نهایی و بررسی شرایط به پلدختر اعزام خواهند شد پس از آن با طی کردن مراحل قانونی در قالب ماده ۸۸و انتخاب برنده مزایده ، استخر  رسما پس از سه سال به بهره برداری خواهد رسید .

قیاسیان با اشاره به اختصاص ده میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به ورزش پلدختر ، عنوان کرد : بهسازی مجموعه ورزشی شهید سرمالیان پلدختر ، راه اندازی تاسیسات و احداث چمن مصنوعی در این مجموعه در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان قرار دارد .

او تاکید کرد: پیمانکاران انتخاب شده و طی هفته آینده رسما کار اجرایی بهسازی و  تکمیل پروژه های نیمه تمام  مجموعه ورزشی شهید سرمالیان آغاز خواهد شد .

قیاسیان بیان کرد: محوطه مجوعه ورزشی شهید سرمالیان پلدختر آسفالت خواهد شد و علاوه بر این برای رفع مشکلات زمین فوتبال نیز یک شرکت توانا که سابقه اجرای پروژه های خوبی در زمینه چمن مصنوعی هم در استان و هم در خارج از استان بوده است ، برای راه اندازی زمین چمن مصنوعی فوتبال انتخاب شده است که کار را بزودی آغاز خواهد کرد.

او  با بیان اینکه تجهیزات زمین فوتبال نیز خریداری شده و نصب خواهند شد ، خاطرنشان کرد:  رفع مشکلات و تکمیل کارهای بر زمین مانده در مجموعه ورزشی شهید سرمالیان پلدختر در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان لرستان است و انشالله اتفاقات خوبی در تابستان امسال برای ورزش پلدختر رقم خواهد خورد.

 انتهای پیام

 خبرنگار : عباس دارایی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلدختر ورزش وجوانان قیاسیان استخر شنا مجموعه ورزشی شهید سرمالیان جوانان لرستان ورزش و جوانان چمن مصنوعی اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۸۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سرپرست سازمان خصوصی‌سازی به تاج درباره پرسپولیس و استقلال

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، ابراهیم بازیان، سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در نامه‌ای به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، اعلام فروش سهام کنترلی متعلق به دولت در شرکت‌های فرهنگی ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس را اعلام کرد.

در نامه بازیان آمده است:

به استحضار می‌رساند، در اجرای هیات مصوبه هیات محترم واگذاری، بلوک سهام کنترلی شرکت‌های فرهنگی ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس متعلق به دولت (وزارت ورزش و جوانان) در تاریخ ۱۴۰۳/۲/۳ توسط این سازمان به فروش رسید.

نام شرکت فرهنگی ورزشی استقلال

.............................

درصد سهام واگذار شده ۸۵

............................

قیمت هر سهم (ریال) ۳۰۴۶

.............................

نام خریداران گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس (۵ درصد)

شرکت پتروشیمی پارس (۲۰ درصد)

شرکت پتروشیمی بوعلی سینا (۲۰ درصد)

شرکت پتروشیمی تندگویان (۲۰ درصد)

شرکت پتروشیمی بندرامام (۲۰ درصد)

..............................

نام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس

.............................

درصد سهام واگذارشده ۸۵

.............................

قیمت هر سهم (ریال) ۳۵۸۰

.............................

نام خریداران بانک شهر (۳۰ درصد)

بانک ملت (۲۰ درصد)

بانک تجارت (۲۰ درصد)

بانک صادرات (۵ درصد)

بانک رفاه (۵ درصد)

بانک اقتصاد نوین (۵ درصد)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • نامه سرپرست سازمان خصوصی‌سازی به تاج درباره پرسپولیس و استقلال
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد