Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-30@16:25:34 GMT

برگزاری دخترانه‌ترین مسابقه کتاب ایران

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۳۸۳۲۸

برگزاری دخترانه‌ترین مسابقه کتاب ایران

دخترانه‌ترین مسابقه کتاب ایران با محوریت کتاب «شب‌های بی‌ستاره»، ویژه دختران نوجوان تا سن ۱۸ سال به کوشش حوزه هنری برگزار می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین، اولین مسابقه کتابخوانی با رویکرد تقویت استعدادهای نوجوانان علاقه‌مند به نویسندگی توسط حوزه هنری کودک و نوجوان با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و مؤسسه فرهنگی و هنری شهرستان ادب برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه از تاریخ هشتم تا هجدهم خرداد ماه فرصت دارند با ارائه آثار خود در این مسابقه شرکت کنند. شرکت در این مسابقه ویژه دختران نوجوان تا ۱۸ سال است.

کتاب «شب‌های بی‌ستاره»، نوشته خانم مرضیه نفری، از رمان‌های جذاب حوزه نوجوانان به شمار می‌رود. علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه باید یکی از شخصیت‌های کتاب را انتخاب کرده و و داستان خود را بر اساس آن در حداقل هزار کلمه بنویسند و ارسال کنند.

شرکت‌کنندگان باید آثار خود را به ایمیل artteen.ir@gmail.com یا به شماره ۰۹۳۹۷۱۰۵۵۵۳ از طریق واتس‌آپ ارسال کنند. اختتامیه این مسابقه همزمان با میلاد امام رضا (علیه السلام) و پایان دهه کرامت با حضور نویسنده کتاب برگزار خواهد شد.

برگزاری نشست شعر «بوی بهشت» از دیگر برنامه‌های حوزه هنری در ایام دهه کرامت است. این مراسم قرار است همزمان با میلاد با سعادت حضرت معصومه (سلام الله علیها) و روز دختر با محوریت نوجوانان و با حضور شاعران نوجوان خانم در روز چهارشنبه، ۱۱ خرداد ماه ساعت ۱۸:۳۰ در در سالن اوستا حوزه هنری انقلاب اسلامی واقع در خیابان سمیه برگزار شود.

در این نشست در کنار شاعران نوجوان، خانم‌ها فریبا یوسفی، افسانه غیاثوند، فاطمه نانی‌زاد، زهرا بشری موحد، عطیه سادات حجتی، فاطمه بیرامی، سیده فرشته حسینی به شعرخوانی خواهند و پرداخت. سمانه خلف‌زاد، اجرای این برنامه را برعهده دارد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مسابقه کتابخوانی روز دختر حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۸۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۱۸ هزار نفر در برگزاری مرحله دوم انتخابات کرج

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی ولی پوری عصر دوشنبه در نشست توجیهی نمایندگان فرماندار، سرناظران شعب، بازرسان و کاربران IT مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی کرج گفت: ۱۸ هزار نفر از عوامل هیات های نظارت، اجرایی، بازرسی و عوامل اجرایی و انتظامی مسوولیت برگزاری انتخابات حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا را بر عهده دارند.

وی عنوان کرد: تلاش می کنیم در این مرحله از انتخابات نیز همانند مرحله اول، انتخابات را بر اساس چهار مولفه اعلامی از سوی رهبر معظم انقلاب برگزار کنیم. سخنان معظم له را به عنوان نصب العین خود قرار داده و خواهیم داد و بر اساس مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت این انتخابات را برگزار خواهیم کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با اشاره به تشکیل جلسات برگزاری این دوره از انتخابات بیان کرد: برای برگزاری این دوره از انتخابات در دو مرحله تاکنون ۲۹ جلسه ستاد انتخابات با حضور استاندار، اعضای ستاد و سایر عوامل مرتبط برگزار شده است.

ولی پوری با اشاره به استفاده از نظرات صاحب نظران و مسوولان مختلف در برگزاری انتخابات اظهار کرد: تلاش کرده ایم تا با جمع بندی نظرات صاحب نظران، اساتید دانشگاه و فعالان این حوزه، مشارکت حداکثری را در استان داشته باشیم. انتخابات در این نظام از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید همه افرادی که مسوولیتی در این حوزه دارند، برای پرشورتر برگزار شدن آن تلاش کنند.

کد خبر 6092501

دیگر خبرها

  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • گسترش همکاری‌های فرهنگی هنری ایران و روسیه با محوریت بنیاد رودکی
  • همکاری‌های هنری ایران و روسیه گسترش می‌یابد
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • فعالیت ۱۸ هزار نفر در برگزاری مرحله دوم انتخابات کرج
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • برای تقویت میدان کتاب کودک و نوجوان چه باید کرد؟