Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@20:16:20 GMT

جشن دهه کرامت در راديو صبا با «به بهانه عشق»

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۳۸۳۸۶

خبرگزاری آریا-رادیو صبا با ویژه برنامه «به بهانه عشق» دهه کرامت را گرامی می دارد.
به گزارش خبرگزاری آریا، «به بهانه عشق» عنوان ویژه برنامه‌های  شبکه رادیویی صباست که به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت از روز 11 خرداد سالروز ولادت حضرت معصومه (س) تا 21 خرداد میلاد با سعادت امام رضا(ع) پخش می شود .
این برنامه در قالب جنگ عصرگاهی با آیتم های متنوع هر روز به یکی از موضوعات متناسب دهه کرامت می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رضا عزتی تهیه کننده این برنامه گفت: به مناسبت دهه کرامت جنگ شاد عصرگاهی «به بهانه عشق» هر روز همراه مخاطبان می‌شود و با آیتم های متنوع «به نام عشق، پاتوق عاشقی، اجرای برپا خند، بسته گزارشی، پویش مردمی و آیتم هشتگ خوش خبر» در فضایی شاد و امیدبخش به گرامیداشت دهه کرامت می‌پردازد.
وی در توضیح بخش های این برنامه افزود : در ابتدای برنامه آیتم «به نام عشق» دلنوشته‌های زیبایی را تقدیم مخاطبان می‌کند و در بخش «پاتوق عاشقی» به گفتگو با آدم های خاص که در دهه کرامت کارهای خیری انجام داده اند می‌پردازد.
رضا عزتی از اجرای استند آپ رادیویی توسط برگزیدگان «جشنواره زیر چتر لبخند» خبر داد و گفت: در این برنامه برندگان بخش مردمی جشنواره زیر چتر لبخند به اجرای استنداپ متناسب با موضوع برنامه می‌پردازند.
وی افزود: در نظر داریم با راه اندازی یک پویش مردمی آرزوهای کوچک بچه‌ها را برآورده کنیم، به این صورت که با پخش بسته‌های گزارشی با صدای بچه‌ها ‏، آرزوهای آنها  به گوش مردم و خیرین می رسد و در راستای  برآورده کردن این آرزوها گفتگوهایی با خیرین داریم.
عزتی «هشتگ خوش خبر» را به عنوان بخش جالب و شنیدنی این برنامه معرفی کرد و گفت: این بخش با اجرای نسا جابربن انصاری اخبار خوبی را که در فضای مجازی منتشر می‌شود، به اطلاع مخاطبان می رساند.
ویژه برنامه «به بهانه عشق» به تهیه کنندگی رضا عزتی و اجرای لاله جلال آبادی و علی بنه گزی گزارشگری آتنا محمد پناه در دهه کرامت هر روز ساعت ١٨ تا 19 تقدیم مخاطبان رادیو صبا می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رادیو صبا بهانه عشق دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۸۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی خلیج فارس از نگاه نوجوانان روی موج سلامت

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه «مثبت ۱۲» روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه موضوع آگاهی بخشی نوجوانان از ملیت، جغرافیا و تمدن کشور اختصاص دارد. این برنامه به مناسبت روز ملی خلیج فارس این موضوع را دستمایه قرار داده تا به نوجوانان آموزش بدهد که چگونه حافظ کشور به لحاظ جغرافیا، تمدن و ... باشند.

این برنامه با حضور سایناز مودت، روانشناس تخصصی کودک و نوجوان پخش می‌شود. برنامه "مثبت ۱۲" مجری ندارد و به این صورت است که سه نوجوان در برنامه حضور دارند و آن‌ها پیامک‌هایی که نوجوانان به برنامه ارسال می‌کنند را بازخوانی می‌کنند.

پرند مالکی، یاسمین و حسن دولابی سه نوجوانی هستند که سوالات نوجوانان را بازخوانی می‌کند. این برنامه به تهیه کنندگی فاطمه بی تقصیر ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه از رادیو سلامت پخش می‌شود.

برنامه مثبت ۱۲ به سوالات نوجوانانی پاسخ می‌دهد که دوست دارند پدر و مادرشان بیشتر درک شان کنند. برنامه مثبت ۱۲ روی سخن اش با والدین است و درباره ارتباط موثر با فرزندشان راهکار‌های ساده را در اختیار می‌گذارد.

دیگر خبرها

  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • بررسی ایمنی در محیط کار در برنامه فراسو
  • بررسی خلیج فارس از نگاه نوجوانان روی موج سلامت
  • رادیو یعنی گرما صمیمیت و درک هستی
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • برنامه «خط اول» از رادیو ورزش
  • برنامه‌های امروز رادیو ارومیه هشتم اردیبهشت
  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان