Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی جاده ها را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور  انتظامی کشور، محدودیت های ترافیکی روز های پایانی هفته را اعلام کرد.

وی گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر امروز مورخ 11 خرداد 1401 تا ساعت 6 صبح روز دوشنبه مورخ 16 خرداد از محورهای کرج ـ چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران ـ سمنان ـ مشهد و بالعکس ممنوع است؛ همچنین تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ شیرانی با بیان اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج ـ چالوس کماکان ممنوع است تصریح کرد: تردد انواع وسایل‌نقلیه از ساعت 13 تا 24 امروز مورخه 11 خرداد از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل‌نقلیه از ساعت 16 تا 24، از کرج، میدان امیرکبیر و آزادراه تهران ـ شمال به سمت مرزن‌آباد به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی گفت: تردد انواع وسایل‌نقلیه از ساعت 13 تا 24 روزهای یکشنبه و دوشنبه مورخ 15 و 16 خرداد از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران ـ شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل،‌ تردد انواع وسایل‌نقلیه از ساعت 16 تا 24 همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا تردد انواع تریلرها از محور هراز را ممنوع دانست و تصریح کرد:تردد تمام کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 امروز مورخ 11 خرداد همچنین از ساعت 6 تا 24 روزهای پنجشنبه، جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه مورخ 12 تا 16 خرداد از محور هراز ممنوع است.

وی افزود: تردد تمام وسایل‌نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز یکشنبه مورخ 15 خرداد از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 16 تا 24 همان روز در صورت اعلام مأموران مستقر در محل از آبسک به رودهن، (محدوده مشاء) به صورت یک‌طرفه است.

سرهنگ شیرانی اظهار داشت: تردد انواع تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 امروز چهارشنبه، فردا پنجشنبه و جمعه مورخ 11 تا 13 خرداد از مسیر جنوب به شمال محور تهران ـ فیروزکوه ـ قائمشهر و بالعکس ممنوع است؛ همچنین تردد انواع تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 تا 24 روزهای شنبه و یکشنبه مورخ 14 و 15 خرداد از مسیر شمال به جنوب محور تهران ـ فیروزکوه ـ قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 امروز درمحور آستارا اردبیل و بالعکس ممنوع است؛ همچنین تردد تمام تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 تا 24 روزهای پنجشنبه و یکشنبه مورخ 12 و 15 خرداد در محورهای مذکور ممنوع است.

شیرانی به محدودیت محور سلفچگان ـ قم (باند رفت به سمت قم) پرداخت و گفت:تردد تمام تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 15 تا 24 روز یکشنبه مورخ 15 خرداد در محور فوق ممنوع بوده و مسیر جایگزین آزادراه ساوه ـ تهران است.

وی درباره محور قدیم رشت ـ قزوین و بالعکس گفت: تردد تمام تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 امروز مورخ 11 خرداد در محور فوق ممنوع است؛ همچنین تردد تمام تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 تا 24 روزهای پنجشنبه و یکشنبه مورخ 12 و 15 خرداد در محور فوق ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها کن لم یکن تلقی می‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس جاده چالوس محدودیت ترافیکی جاده ها رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ساعت 12 تا 24 امروز بالعکس ممنوع خرداد در محور ممنوع بوده یکشنبه مورخ همچنین تردد تا 24 روزهای امروز مورخ مرزن آباد تا 24 روز تهران ـ مورخ 11

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۸۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادراه تهران ـ شمال بازگشایی شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ مهدی صفایی، با بیان اینکه درحال حاضر محور کندوان از ترافیکی روان برخوردار است،گفت: پیش‌بینی می‌شود با توجه به پایان تعطیلات و بازگشت مسافران به محل زندگی خود، این محور تا ساعاتی دیگر از ترافیکی پرحجم برخوردار شود.

بیشتر بخوانید؛ وضعیت جاده‌ها/ جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال یک طرفه شد

وی با اشاره به ریزش سنگ و مسدود شدن آزاد راه تهران شمال در شب گذشته اظهار کرد: با تلاش نیروهای راهداری استان تهران، این محور بازگشایی شد و مشکلی برای تردد ندارد.

صفایی افزود: جهت کاهش بار ترافیک به احتمال زیاد این مسیر از ساعت ۱۲ امروز از سمت تهران مسدود و از سمت مرزن آباد یک طرفه خواهد شد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229394 برچسب‌ها تردد جاده ها

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • آزادراه تهران ـ شمال بازگشایی شد
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • آخرین اخبار از وضعیت ترافیکی راه‌هایی کشور امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت/ کدام محورها مسدود است؟
  • تردد از جاده چالوس و آزادراه تهران –شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • محور چالوس یک طرفه شد
  • تداوم محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان