Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل انتقال خون استان تهران از فعالیت ۵ مرکز اهدای خون و یک تیم سیار خونگیری در استان تهران برای تعطیلات نیمه خردادماه خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دکتر محمدرضا مهدی‌زاده با بیان اینکه 5 مرکز اهدای خون و یک تیم سیار خونگیری در استان تهران برای تعطیلات نیمه خردادماه فعال است، اظهار کرد: مراکز اهدای خون شهرری، ستاری و تهرانپارس در روز جمعه سیزدهم خرداد از ساعت 9 صبح تا 7 بعدازظهر و همچنین مرکز اهدای خون وصال شیرازی در روز جمعه سیزدهم خرداد از ساعت 8 صبح تا 10 شب و در تعطیلات روزهای شنبه 14 خرداد و یکشنبه 15 خرداد، از ساعت 8 صبح تا 8 و نیم شب آماده خدمت به داوطلبان اهدای خون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تیم سیار خونگیری مستقر در حرم حضرت امام خمینی(ره) در روز جمعه سیزدهم خردادماه و از ساعت 5 بعدازظهر تا پایان مراسم و همچنین در روز شنبه چهاردهم خرداد و همزمان با برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام(ره)، در ضلع جنوب غربی مترو واقع در صحن شرقی مرقد امام خمینی(ره) از ساعت 7 صبح تا پایان مراسم، میزبان حضور مردم شریف و نوعدوست برای انجام عمل انسان‌دوستانه اهدای خون خواهد بود.

مدیرکل انتقال خون استان تهران در ادامه اضافه کرد: مرکز اهدای خون ورامین نیز در روز یکشنبه پانزدهم خرداد و همزمان با حماسه تاریخی و قیام انقلابی مردم این شهرستان، از ساعت 8 صبح تا 4 بعدازظهر فعال خواهد بود و داوطلبان اهدای خون می‌توانند برای نجات جان انسان‌ها به این مرکز مراجعه کنند.

مهدی‌زاده با دعوت از مردم مهربان و خیرخواه استان تهران برای مشارکت در امر اهدای خون، خاطرنشان کرد: نیاز بیماران به خون و فرآورده‌های خونی، یک نیاز روزانه و همیشگی است که امیدواریم با حضور و همراهی مردم عزیز مثل همیشه، در تامین خون و فرآورده‌های خونی بیش از 160 بیمارستان و مرکز درمانی سطح پایتخت موفق باشیم.

رایزنی برای تأیید واکسن‌های ایرانی کرونا برای حجاج/ تکلیف حجاجی که واکسن ایرانی زدند چه می‌شود؟موج جدیدی از کرونا تا 3 ماه آینده نخواهیم داشتانتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بهداشت و درمان اهدای خون بهداشت و درمان اهدای خون مرکز اهدای خون استان تهران تیم سیار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۸۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از مهمانان خاص و پوشش متفاوت‌شان در حرم امام خمینی

تصاویری از حضور نخست وزیر بورکینافاسو در حرم امام خمینی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش جماران، «کیلم دو تامبلا» نخست وزیر بورکینافاسو و هیأت همراه عصر دیروز سه شنبه، با حضور در حرم امام خمینی به بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران ادای احترام کرد.

تصاویری از استقبال سیدحسن خمینی از این هیات را منتشر شده است.

دیگر خبرها

  • تصاویری از مهمانان خاص و پوشش متفاوت‌شان در حرم امام خمینی
  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • هوای تهران در تعطیلات پایان هفته | هشدار برای آبگرفتگی تهران صادر شد
  • فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از حضور رهبر انقلاب
  • حضور نخست وزیر بورکینافاسو در حرم امام خمینی و دیدار با سید حسن خمینی
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • این جاده‌ها تعطیلات آخر هفته یکطرفه می‌شوند
  • روز صعود از لیگ یک به لیگ برتر: 16 خرداد
  • راهبری ۵ مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی واگذار می شود
  • واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی