Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان از متاثر شدن شاگردانش در اثر حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، علیرضا منصوریان در حاشیه حضور تیم فوتبال صنعت نفت در محل حادثه ریزش ساختمان متروپل که عصر سه شنبه دهم خرداد ماه انجام شده، اظهار کرد: تیم نفت آبادان داغدار است و بازیکنان به لحاظ روحی متعادل نیستند چرا که از عشایر عرب و خان های بختیاری و دیگر اقوام در این اتفاق کشته داشته و برخی جنازه ها هنوز زیر آوار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: بازیکنان تیم صنعت نفت از همان ابتدا در صحنه حاضر بودند، مثل کاپیتان ریکانی که دستکش و ابزار ایمنی را برای مردم تامین کرد و دیگر بازیکنان آب تهیه و توزیع کرده و می کنند.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان افزود: این اتفاق در عصر کنونی پذیرفتنی نیست و باید مسببان این حادثه محاکمه شوند.

منصوریان بیان کرد: این اتفاق عجیب و ناگوار بود و شهر دست کم تا سه ماه دیگر نخواهد خندید و مسببان این حادثه تا رده کشوری باید پیدا شوند و برای تسلی مردم داغدیده، به اشد مجازات محکوم شوند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان این اتفاق را تلنگری برای توجه به آبادان و خرمشهر دانست و تصریح کرد: از رییس جمهور می خواهم به وضعیت این دو شهرستان رسیدگی کند، در این دو شهر کار عمرانی خاصی انجام نشده و در شان مردم نیست.

منصوریان در پایان اضافه کرد: آقای رییسی به عنوان رییس دولت باید کار آبادانی در دو شهر آبادان و خرمشهر را آغاز کند./انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا آبادان تیم فوتبال صنعت نفت حادثه ساختمان متروپل داغدار بازیکنان عشایر عرب خان های بختیاری اقوام کشته جنازه کاپیتان دستکش ایمنی آب سرمربی تیم صنعت نفت محاکمه مجازات محکوم آبادان خرمشهر رییس جمهور عمرانی صنعت نفت آبادان علیرضا منصوریان لیگ برتر فوتبال ایران ساختمان متروپل آبادان نفت آبادان صنعت نفت دو شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۸۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم

به گزارش خبرنگار مهر، «موریس موتا پائز» سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران هفته گذشته به ایران آمد تا تمرینات ملی‌پوشان را از نزدیک زیر نظر بگیرد. مسابقات لیگ ملت‌ها آخرین فرصت بلندقامتان ایران برای کسب سهمیه در المپیک پاریس است.

پائز صبح امروز یکشنبه در نشست خبری که به میزبانی کمیته ملی المپیک برگزار شد، ضمن تشریح برنامه هایش، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

می خواهیم مهمترین اتفاق را رقم بزنیم

پائز در ابتدای این نشست خبری گفت: خیلی خوشحال هستم که در ایران حضور دارم. به تازگی کار را شروع کردم، همکاری نزدیک با مرادی دارم که این موضوع اهمیت زیادی دارد. ما با قلب و عشق تمام توان خود را به کار گرفتیم تا بتوانیم در این تابستان به مهمترین اتفاق که آن هم کسب سهمیه المپیک است، برسیم.

متن صحبت های سرمربی تیم ملی والیبال در این خبر کامل می شود...

کد خبر 6090201 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • افت دما در آبادان و خرمشهر
  • غیرحضوری شدن مدارس نوبت صبح آبادان و خرمشهر
  • راه اندازی دوباره واحد پتروشیمی آبادان
  • گرد و خاک محلی و موقتی در راه آبادان و خرمشهر
  • تقاضای ویژه از علیرضا بیرانوند پیش از جدال با سپاهان
  • «پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم
  • تداوم پایداری جوی در آبادان و خرمشهر
  • اوقات شرعی نهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر