Web Analytics Made Easy - Statcounter

خانم باباییان رئیس بیمارستان شهداء لردگان گفت: شهرستان لردگان از مناطقی است که به طور متوسط سالانه ۱۰ پیوند عضو را برای جان بخشیدن به بیماران نیازمند هدیه می‌دهد.

بیشتر بخوانید

اعضای بیمار مرگ مغزی در چهارمحال و بختیاری اهدا شد

از سال ۹۴ تاکنون ۷۴ مورد اهدای عضو از فوت شدگان شهرستان لردگان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استان چهارمحال و بختیاری در جایگاه نخست اهدای عضو بین استان‌های هم ردیف کشور از لحاظ سرانه جمعیت قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اهدای عضو پیوند عضو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۸۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۴۰ هکتار از باغات چهارمحال‌ و بختیاری دچار سرمازدگی شدند

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال‌وبختیاری با بیان این که باغات بادام، زردآلو و گردوی استان دچار سرمازدگی شدند، گفت: ۶۴۰ هکتار از باغات بادام استان بین ۱۵ تا ۲۰ درصد دچار خسارت سرمازدگی شدند.

فرشید شبانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: در سال جاری سرمازدگی ۳۸ میلیارد و ۳۶۷ میلیون تومان در سطح دو هزار و ۳۹ هکتار به بخش کشاورزی استان خسارت وارد کرده است.

وی افزود: کمترین خسارت مربوط به شهرستان بروجن با پنج درصد سرمازدگی به مزارع کلزا و بیشترین خسارت مربوط به شهرستان کوهرنگ با ۳۵ درصد سرمازدگی به مزارع گندم بوده است.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه باغات بادام، زردآلو و گردو استان دچار سرمازدگی شدند، تصریح کرد: ۶۴۰ هکتار از باغات بادام استان بین ۱۵ تا ۲۰ درصد دچار خسارت سرمازدگی شدند که این باغات مربوط به شهرستان‌های اردل، بن، سامان، فارسان و شهرکرد است.

شبانی تاکید کرد: بیشترین سطح خسارت مربوط به باغات بادام شهرستان سامان بوده است، اضافه کرد: تاکنون سرمازدگی ۲۸ میلیارد ۵۲۶ میلیون تومان به باغات استان خسارت وارد کرده است که درصد خسارت وارد شده بر محصولات کمتر از سال گذشته بوده است.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته دو موج سرمازدگی رخ داد، اما در سال‌زراعی جاری یک موج سرمازدگی در اواخر اسفند اتفاق افتاد که درختان زودگل دچار خسارات شدند.

کد خبر 751321

دیگر خبرها

  • ۶۴۰ هکتار از باغ‌های چهارمحال‌ و بختیاری دچار سرمازدگی شد
  • ۶۴۰ هکتار از باغات چهارمحال‌ و بختیاری دچار سرمازدگی شدند
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • رتبه نخست شهرستان گرمسار در طرح زراعت چوب
  • اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در شهرکرد
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان در لردگان
  • پنجمین اهدای عضو در چهارمحال و بختیاری همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • خسارت به کانال‌های کشاورزی بخش میانکوه در بارش اخیر
  • نجات دو خانواده در ارتفاعات آس جم شهرستان خانمیرزا
  • واژگونی خودرو سواری در شهرستان اردل