Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری گفت: حقایق و گفتنی‌های زیادی درباره حضرت معصومه (س) وجود دارد و ۴۵ سال قبل از ولادت ایشان، امام صادق (ع) به حقیقت وجودی ایشان بشارت دادند که چه نعمتی نصیب امت خواهد شد.

او می گوید: با وجود حرم مطهر حضرت معصومه (س) در قم، خداوند باب بهشت را به روی مردم گشوده است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: حضرت معصومه (س) بانوی مکرمی هستند که در اخلاق، فصلیت، نورانیت، معنویت، علم، معرفت، جهاد، هجرت و پیروی از ولی خدا می‌توانند یک معلم جاودانه برای همه بشریت به ویژه بانوان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری در بین فرزندان ائمه کمتر کسی به رتبه حضرت معصومه (س) رسیده و با آبرویی که در پیشگاه خداوند دارند، می‌توانند برای همه شیعیان شفاعت کنند.

او می گوید: روز ولادت حضرت معصومه (س) به عنوان روز دختر معین شده که اتفاق خوبی است؛ در تعابیر پیامبر برای دختران، ویژگی‌هایی شمرده شده و فرموده‌اند که دختران چه فرزندان خوبی هستند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: خداوند دختران را دارای روحیه هنری خلق کرده، یعنی دختران دارای زیبایی‌شناسی، روحیه زیبایی‌شناسی، ظریف‌نگری و روحیه مادری هستند.

حاج علی اکبری گفت: در محیط خانواده دختر معدن محبت برای پدر، مادر، خواهر و برادر است؛ همچنین باقیات و صالحات دختران هستند و با وجود آن‌ها است که صلاح و خیر در جامعه بشریت استمرار می‌یابد.

او می گوید: اولین کاری که پیامبر (ص) انجام داد، احیای هویت بانوان و دختران بود که بزرگ‌ترین اقدامی بود که پیامبر اسلام در آغاز رسالتش انجام داد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: انقلاب اسلامی و امام راحل ما که احیاگر نهضت نبوی در عصر ما است، وقتی انقلاب اسلامی را شروع کرد به مصاف جاهلیت مدرن رفت و در جاهلیت مدرن هم بزرگترین خسارتی که به بشریت وارد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای سیاستگذاری ائمه جمعه روز دختر حضرت معصومه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۸۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم

شهردار قم گفت: بیش از چندین هزار میلیارد پروژه در ایام دهه کرامت در قم افتتاح خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد، گفت: اگر قم و مشهد دارای کرامت هستند، به دلیل وجود بارگاه ملکوتی آستان مقدس حضرت معصومه(س) و آستان قدس رضوی(ع) است.

وی افزود: بیش از 65 موضوع برنامه‌های مختلفی را در ستاد شهرداری قم خواهیم داشت.

شهردار قم با اشاره به اینکه بیش از چندین هزار میلیارد پروژه در ایام دهه کرامت در قم افتتاح خواهد شد، بیان کرد: همچنین به نام گرامی‌داشت دهه کرامت برنامه نشست شوراهای اسلامی شهرهای کشور به میزبانی قم برگزار خواهد شد.

ارائه اسکان به زائران در مسجد جمکران

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران نیز در این نشست گفت: برنامه‌های مختلفی را با محوریت همکاری و هم‌افزایی با آستان مقدس حضرت معصومه(س) در نظر گرفته‌ایم.

حجت الاسلام مهدی حسین آبادی با بیان این که در کنار اقدامات فرهنگی در بحث اسکان زائران حرم مطهر حضرت معصومه(س) همکاری خواهیم داشت، افزود: سال گذشته نیز مسجد مقدس جمکران در بحث اسکان اقدامات مطلوبی انجام داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گردهمایی «دختران دانشجو» در قم برگزار ‌می‌شود
  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت رونمایی می‌شود
  • اهدای درب طلای حرم امام رضا(ع) از طرف حرم حضرت معصومه(س)
  • کدام بانوان گیلانی نخستین مدارس دخترانه را تاسیس کردند؟
  • «با شما سربلندیم» شعار محوری دهه کرامت شد
  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم
  • «با شما سربلندیم» شعار دهه کرامت
  • شعار دهه کرامت امسال اعلام شد