Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش الف در متن يادداشت رهبر معظم انقلاب اسلامي آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیكم یا اهل بیت النّبوة و موضع الرساله، السلام علیك یا قرة عین آل الرسول(ص)

افتخار خدمت در این آستان بلند‌پایه‌ ملك‌پاسبان، بر شما آقایان و عزیزان، مبارك و گرامی باد. حق بزرگِ این سرچشمه‌ نور و هدایت كه یكی از ثمرات آن تشكیل حوزه‌ علمیه‌ عظیم‌الشأن در سایه‌ این بقعه‌ مبارك است، چنان عظیم است كه زبان و قلم چون من حقیر و ناتوانی را رساییِ بیان آن نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حق بر دوش همه‌ كسانی كه از بركات این بقعه و این حوزه بهره‌مند شده‌اند وظائفی را در خورد توان و امكان می‌گذارد. خداوند شما و همه‌ متمسكین به ذیل ولایت رفیعه‌ اهل بیت وحی و فضیلت را موفق به ادای این وظائف بدارد. اینك حرم مطهّر و بیوتات مطهّره‌ اطراف آن بحمدالله از وضع شایسته‌تری نسبت به گذشته برخوردار است و وسعت و نظافت و ابّهت و انتظامی بیش از گذشته دارد. این رشته‌ بهسازی باید ان‌شاءالله ادامه یابد و به موازات آن صفا بخشیدن به فضای معنوی و روحی و امكان انتفاع از هدایت الهی در این مكان مقدس نیز باید مورد توجه و اهتمام باشد. خداوند عالمِ عظیم‌القدر مرحوم آیت‌الله حاج شیخ عبدالكریم حائری و مرحوم آیت‌الله بروجردی رحمهماالله‌تعالی را با مضطجعه‌ این مضجع شریف محشور فرماید و روح مقدس امام بزرگوار را كه روحی در همه‌ تلاش‌های گذشتگان دمید به عالیترین درجات نائل فرماید و شما آقایان عزیز را حفظ كند.

سید علی خامنه‌ای

72/7/3

در سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR اين يادداشت را منتشر كرده است.

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۸۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری متفاوت از سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش

در پی درگذشت «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، جمعی از علما، فضلا و روحانیون با حضور در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی این ضایعه را به وی و اعضای بیت امام خمینی تسلیت گفتند.

مرحوم معصومه حائری نوه مرحوم حضرت آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری یزدی (ره)، موسسه حوزه علمیه قم و فرزند مرحوم آیت الله شیخ مرتضی حائری یزدی صبح دیروز پس از طی دوره‌ای بیماری در گذشت.

 


منبع: جماران

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت (ع)
  • «با شما سربلندیم» شعار دهه کرامت
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • عکسی از عیادت رئیس دفتر رهبر انقلاب از آیت‌الله گرامی
  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
  • تصاویری متفاوت از سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش