Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@05:18:04 GMT

تغییر مسیر حرکت خط ۸ اتوبوسرانی به دلیل عملیات عمرانی

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۳۸۹۷۱

تغییر مسیر حرکت خط ۸ اتوبوسرانی به دلیل عملیات عمرانی

معاون بهره‌برداری شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه به‌دلیل عملیات عمرانی در خیابان ناصر خسرو، مسیر تردد خط هشت اتوبوسرانی اصفهان دچار تغییراتی شده است، گفت‌: مسیر حرکت عادی این خط از میدان شهید علیخانی آغاز شده و با گذر از خیابان‌های ناصر خسرو، مارچین، به پایانه قدس می‌رسد.

سید مهدی کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به عملیات عمرانی در خیابان ناصر خسرو، مسیر تردد خط هشت اتوبوسرانی اصفهان دچار تغییراتی موقت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به‌دلیل اینکه اتوبوس از خیابان‌های ناصر خسرو و امین تا اطلاع ثانوی عبور نمی‌کنند، خط هشت اتوبوسرانی از خیابان انقلاب اسلامی عبور خواهد کرد و ایستگاه‌های امین، لاله، بهاران، شهید رجایی، شهید مظاهری، شهید ترکان و بوستان لاله در این خیابان‌ها از چرخه خارج می‌شوند که بنا بر قول پیمانکار این محدودیت تا آخر امروز رفع خواهد شد.

معاون بهره‌برداری شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه در خصوص مسیر تردد خط هشت خاطر نشان کرد: مسیر حرکت عادی این خط از میدان شهید علیخانی آغاز شده و با گذر از خیابان‌های ناصر خسرو، مارچین، به پایانه قدس می‌رسد.

وی با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی به هنگام استفاده از اتوبوس‌ها الزامی است، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند پیشنهاد یا انتقاد خود را به شماره پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۶۴۶ ارسال کنند یا با شماره تلفن ۳۸۱۸۸ تماس بگیرند.

کد خبر 579150

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری اصفهان اصفهان شهر اصفهان اتوبوسرانی ناوگان اتوبوسرانی سازمان اتوبوسرانی اصفهان شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه تغییر مسیر خطوط اتوبوسرانی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق اتوبوسرانی اصفهان ناصر خسرو خط هشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۸۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت پاکسازی معابر شهر‌ی از خاک و نخاله

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، تخلیه پسماندهای عمرانی و نخاله‌های ساختمانی علاوه بر بهم ریختگی  سیمای شهر ،  رفت و آمد شهروندان را هم  با مشکل  مواجه می‌کند.

موضوعی که شهروند خبرنگار ما به آن اشاره کرده و از مسوولان  درخواست رسیدگی کرده است.

به گفته شهروندخبرنگار ما از شهر سلماس ، ماندگاری چند ماهه نخاله های عمرانی در سطح شهر مزاحمت زیادی برای تردد شهروندان بوجود آورده است. 

 

متن پیام شهروند خبرنگار ما؛

با سلام، شهرداری سلماس واقع در استان آذربایجان غربی، ۶ الی۷ ماه پیش خیابان سوره ای ،  تقاطع امام را سنگ فرش کرد طی این عملیات به اندازه یک فرغون،  بتن در کنار خیابان رهاسازي شده در این ۶ ماه چند نفر از افراد کهن سال با این نخاله ها برخورد کردند که باعث شکستن دست و پای آنها شده است  .
 

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • استمرار عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان
  • لزوم تغییر مسیر رینگ چهارم و آزادسازی اراضی در محدوده سیتی‌سنتر و راه‌آهن
  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • تغییر معادله قدرت با عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق»
  • عملیات «وعده صادق» اثبات ایستادگی رهبر و ملت ایران بر مواضع نظام بود
  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • تغییر بخشی از مسیر‌های اتوبوس شهری پایانه دولت‌آباد
  • پایانه های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند
  • ضرورت پاکسازی معابر شهر‌ی از خاک و نخاله