Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسته اینترنت رایگان به مناسبت فرارسیدن هفته کرامت قابل فعالسازی شد. این اپراتور برای تمام مشترکان خود هدیه ویژه ای شامل بسته اینترنت و مکالمه هدیه در نظر گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، همراه اول به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت از امروز _چهارشنبه یازدهم تا شنبه بیست‌ویکم خردادماه_ مصادف با میلاد امام رضا(ع) بسته های ویژه ترکیبی شامل مکالمه و اینترنت و همچنین بسته های ویژه اینترنت را برای تمامی مشترکان خود در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جزئیات بسته هدیه همراه اول به‌مناسبت دهه کرامت

طراحی این بسته های ویژه با در نظر گرفتن عمده نیاز مشترکان دائمی و اعتباری صورت گرفته است که با درخواست متقاضیان به شکل تصادفی به آنها تخصیص پیدا می‌کنید.

برخی از بسته های در نظر گرفته شده شامل موارد زیر است که به صورت تصادفی به مشترکان اختصاص پیدا می‌کند.

۱.۵ گیگابایت اینترنت هفت روزه با ۷۰۰ مگابایت اینترنت هدیه ۲.۵ گیگابایت اینترنت ۷ روزه با ۱.۱ گیگابایت اینترنت هدیه یک گیگابایت اینترنت یک روزه با ۵۰۰ مگابایت اینترنت هدیه یک گیگابایت اینترنت و ۶۰ دقیقه مکالمه درون شبکه

تمامی مشترکان دائمی و اعتباری می توانند با شماره گیری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۷ مربع» نسبت به خریداری این بسته‌های با قیمت ویژه اقدام کنند و همچنین در صورت اتمام حجم یا زمان بسته‌ها، مشترکان می‌توانند در بازه زمانی اجرای این طرح نسبت به انتخاب و خریداری در دفعات بعدی نیز اقدام کنند.

کد خبر 579155

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اینترنت رایگان بسته اینترنت رایگان اینترنت رایگان همراه اول دریافت اینترنت رایگان نحوه دریافت اینترنت رایگان کد دریافت اینترنت رایگان دهه کرامت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق گیگابایت اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۸۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیر صعودی و نزولی مشترکان اینترنت موبایل و ثابت در ایران

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در آخرین شماره از فصلنامه‌ این سازمان، گزارش شاخص‌های آماری بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات مربوط به پاییز ۱۴۰۲ را منتشر کرده است که بر اساس این گزارش، مشترکان پهن باند ثابت در پاییز سال ۱۴۰۲ به ۱۱ میلیون رسیده‌اند که این آمار کاهش اندک ۶۲/‏۰ درصدی نسبت به پاییز سال ۱۴۰۱ دارد.

از سوی دیگر ضریب نفوذ پهن باند سیار در بازه زمانی ذکر شده رشد ۵ درصدی داشته است. همچنین تا پایان پاییز سال ۱۴۰۲، تعداد مشترکان پهن باند سیار به ۱۰۹ میلیون و ۲۵ هزار مشترک رسیده است.

بر اساس گزارش رگولاتوری، عمده سهم بازار مشترکین پهن باند ثابت با رقم ۲۷/‏۷۴‬ درصد به فناوری X-DSL مربوط شده و تعداد کاربران TD-LTE به ۴۳/ ۱۹ درصد رسیده است.

همچنین ۴۹ درصد بازار اینترنت ثابت در اختیار شرکت مخابرات قرار دارد و تنها‬ ۶ درصد به شرکتهای FCP مربوط می‌شود.

گزارش اخیر رگولاتوری تعداد خانوارها و شهرهای تحت پوشش فیبرنوری را تا پاییز ۱۴۰۳ مشخص کرده است.

بر اساس آمار این گزارش، ۱۱۰ شهر پوشش زیر ۳۰ درصد، ۳۱ شهر پوشش ۳۰ تا ۶۰ درصد و ۷۶ شهر بالای ۶۰ درصد پوشش فیبر نوری داشته‌اند که به طور کلی تا پایان سه ماه سوم سال ۱۴۰۲، ۲۱۷ شهر به پوشش فیبر نوری رسیده‌اند.

کد خبر 6091950 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • اینترنت رایگان برای معلم‌ها
  • آماده پرتاب ماهواره برای دیگر کشورها هستیم/ پایگاه جدید فضایی ایران در چابهار دسترسی به مدارهای متوعی را فراهم می‌کند
  • بسته ویژه اینترنت دولت برای معلمان
  • معلم‌های «شاد» ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند
  • معلمان «شاد» ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند
  • بسته هدیه اینترنت ۳۰ گیگا بایتی دولت به معلمان+ جزئیات
  • بسته ویژه اینترنت ۳۰ گیگابایتی دولت برای معلمان
  • سیر صعودی و نزولی مشترکان اینترنت موبایل و ثابت در ایران
  • پلیس علت اکثرتصادف‌های رانندگان ایرانی را فاش کرد
  • بیش‌از ۲۷ میلیون مکالمه رومینگ ملی