Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@17:17:38 GMT

اعضای کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۳۹۱۶۰

اعضای کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس مشخص شدند

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز (چهارشنبه) در احکامی جداگانه اعضای کمیته انضباطی این باشگاه و رئیس آن را منصوب کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، رضا درویش امروز  (چهارشنبه) با صدور حکمی، عباس موذن را به‌عنوان رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس منصوب کرد.

وی همچنین در احکامی جداگانه، محمود خوردبین، محمد یکرنگی، محمد کوه‌گرد و اسلام پورعظیم را به‌عنوان اعضای این کمیته مشخص و معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطهری: اگر از گل‌محمدی حمایت شود پرسپولیس دوباره قهرمان می‌شود/ نایب قهرمانی ما کمتر از قهرمانی نیستپنجره نقل‌و‌انتقالاتی پرسپولیس چه زمانی باز می‌شود؟/ برنامه سرخپوشان برای پرداخت مطالبات استوکس

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رضا درویش پرسپولیس رضا درویش پرسپولیس باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۹۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور

مسابقات لیگ دو استان تهران به دلیل ضرب و شتم داور به حالت تعلیق درآمد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیئت فوتبال استان تهران، به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان ابتدا از سوی کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران دستوری موقت علیه خاطیان صادر شد.

پیامد صدور این حکم نشست فوری دیگری در کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران برگزار و مقرر شد در راستای ایجاد آرامش و حفظ جایگاه داوران فعال در فوتبال تهران، برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان تهران تا تاریخ 15 اردیبهشت ماه سال جاری به حالت تعلیق درآید.

لذا به اطلاع عموم می رساند که کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران قصد دارد به دور از هیاهو و در فضایی کاملا آرام به تخلفات رخ داده در این بازی رسیدگی و مطابق با قوانین، مجازات های لازم را برای متخلفان در روزهای آتی صادر نماید.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد
  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • تراکتور به خاطر تماشاگرانش 200 میلیون جریمه شد
  • رجب‌زاده: حکم کمیته انضباطی را باور نمی‌کنم
  • سازمان لیگ سد راه کسر امتیاز از یک تیم!
  • اعضای شورای فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم منصوب شدند
  • واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور