Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبر رائفی پور در توئیتر نوشت: 

با توجه به آمار بالای تجاوز و تعرض جنسی در سینما و افشاگری های روزانه این جماعت دوزاری علیه هم! به نظر میاد اگر کسانی که بهشون تجاوز نشده اعلام کنند کاربردی تر باشه.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۹۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و برخورد با ۵۶۲۷ مورد تجاوز به حریم راه‌های مازندران

علی محمد لطفی مسئول واحد حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران از شناسایی ۵۶۲۷ مورد تخلف در حریم راه‌های این استان توسط گشت صیانت از حریم در فروردین ماه امسال خبر داد.

او افزود: ساخت و ساز‌های غیرمجاز در حریم راه‌های مازندران به صورت مستمر توسط گشت‌های راهداری شناسایی می‌شوند که در فروردین ماه سال جاری، ۱۰۵ مورد برخورد با دستفروشان حاشیه راه، ۳۷۰ مورد جمع آوری تابلو‌ها و بنر‌های غیرمجاز، ۱۴ مورد انسداد راه دسترسی غیرمجاز و ۵۸ مورد برخورد با ساخت و ساز غیرمجاز صورت پذیرفت.

لطفی گفت: به استناد ماده ۱۷ قانون ایمنی راه‌ها، ایجاد هرگونه ساختمان و دیوارکشی و تاسیسات به شعاع صد متر از انتهای حریم راه‌ها و حریم راه آهن‌های کشور و در طول کنارگذرهائی که وزارت راه و شهرسازی احداث کرده یا می‌کند و یا مسئولیت نگهداری آن را به عهده دارد بدون کسب مجوز از وزارت مذکور ممنوع است.

او با بیان این که درصورت عدم برخورد با ساخت و ساز‌های غیرمجاز در حریم راه‌های استان، در بحث ایمنی با چالش جدی مواجه خواهیم شد، افزود: حفظ و حراست و پاکسازی از حریم راه‌ها نیازمند یک همت و عزم استانی و ملی بوده که می‌بایست تمامی دستگاه‌های ذیربط خود را ملزم به اجرای آن بدانند.

مسئول حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بر لزوم اجرای قوانین و مقررات ایمنی راه‌ها تاکید کرد و گفت: مردم فهیم استان قبل از هرگونه فعالیتی در خصوص ساخت و ساز در حریم راه نسبت به اخذ مجوز لازم از این اداره کل اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • شناسایی و برخورد با ۵۶۲۷ مورد تجاوز به حریم راه‌های مازندران
  • مرور یک تجاوز شیمیایی
  • دفاع موشکی ایران در مقابل اسرائیل زمینه نابودی هر چه زودتر رژیم صهیونیستی را فراهم می‌کند
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • روایتی از معلم شهید حاج علی اکبر شمشیری
  • ترمیم خط انتقال آب ۲۰۰ خانوار روستای دشت اکبر دهلران
  • خط آب روستای «دشت‌اکبر» متصل شد
  • رفع ۳۴ مورد تجاوز به حریم راه‌های شهرستان بروجرد
  • تجاوز هوایی آمریکا و انگلیس به شمال غرب یمن
  • افشای مدرک تحصیلی استاد همه‌چیزدان عرصه سیاست ایران | کدام دانشگاه درس خوانده است؟ +سند