Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران ما از این نایب قهرمانی در لیگ ناراحت شدند زیرا به قهرمانی عادت کرده بودند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید مطهری مربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با فجر سپاسی اظهار داشت: جا دارد که قبل از هر چیز بابت حادثه دلخراش متروپل آبادان به مردم خوب خوزستان و کشور ایران تسلیت بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  یاد این عزیزان تا آخر در قلب ما هست و نام آنها جاودانه خواهد شد.

وی ادامه داد: دوست داریم بازی های لیگ را خوب و با بالاترین امتیاز تمام کنیم. فجر هم تیم ارزشی و قابل احترام است که در خیلی از بازی ها به آنچه شایسته بود، نرسید و فقط در نتیجه گیری ضعیف بودند. ما هم متاسفانه 12- 13 بازیکن خود را به دلایل مختلف در اختیار نداریم، اما پرسپولیس یک تیم واقعی است و سعی کردیم با کار گروهی کار را جلو ببریم. شناخت خوبی از فجر داریم و تلاش می کنیم فوتبال خوب و قابل احترامی ارائه بدهیم و 3 امتیاز را بگیریم.

مربی تیم پرسپولیس در مورد اینکه چقدر به اهدافتان رسیده‌اید، گفت: پرسپولیس تیمی است که 5 سال قهرمان شده بود و در این فصل هم هدفمان رسیدن به قهرمانی ششم بود، اما یکسری اتفاقات رخ داد که نمی‌خواهیم به آن ورود کنیم. همیشه برای قهرمانی جنگیدیم اما با توجه به اتفاقاتی که رخ داد، این نایب قهرمانی کمتر از قهرمانی نیست.

وی افزود: هواداران ما از این نایب قهرمانی ناراحت شدند زیرا به قهرمانی عادت کرده بودند. هواداران با معرفت ما و تمام ارکان باشگاه اگر از گل محمدی خوب حمایت کنند و همه چیز مهیا باشد، در نقل و انتقالات عملکرد خوبی خواهیم داشت. از سرمربی بی مورد تعریف نمی‌کنم هرکسی می‌خواهد باشد اما اگر ارکان باشگاه گل محمدی را حمایت کنند، قول می‌دهم که پرسپولیس فصل آینده قهرمان می‌شود. کاری به خودم ندارم با گل محمدی قهرمان می‌شود، به شرطی که باشگاه و هواداران از گل محمدی حمایت کنند.

مربی پرسپولیس درمورد اینکه فصل آینده رامین رضائیان در تیم می‌ماند یا نه، گفت: الان کنفرانس بازی با فجر سپاسی است ودوست داشتم در مورد این بازی سوال می‌کردید. صدرصد رامین بازیکن خوبی است و ارزش هایش را نشان داده. این موضوع بعد از مسابقات باید بررسی شود. بله، او خودش را در خط حمله نشان داده اما ما فرایندی داریم که مجموع عملکرد بازیکنان را در حمله و دفاع و آیتم های مختلف در نظر می‌گیریم اما بعد از  بازی با فجر گل محمدی در مورد این مسئله تصمیم می‌گیرد. رامین بازیکن ارزشمندی است و برای ما خیلی زحمت کشیده.

مطهری درمورد اینکه کادرفنی پرسپولیس انتقاد پذیر نبود و اینکه گفته می‌شد تیم مشکل بدنی داشت را قبول نمی‌کرد، اظهار داشت: ابتدا اینکه همیشه گفته‌ام انتقادهایی که منصفانه باشد قبول می‌کنیم زیرا انتقاد منصفانه باعث پشرفت کار شما خواهد شد اما من 30 سال است در فوتبال حرفه‌ای هستم و اگر شما سوال کنید یا راه بروید می‌دانم چه می‌خواهید بگویید. انتقاد منصفانه با تخریب فرق می‌کند. آدم های 15-16 ساله در فضای مجازی و یکسری صفحه‌های خاص می‌آیند مسائل تخریبی می‌گذارند. این با انتقاد منصفانه فرق دارد. انتقاد منصفانه باعث پیشرفت می‌شود و اگر قبول نکنید اشتباه است و نباید مثل کبک سرتان را در برف بگذارید.

وی تصریح کرد: می‌دانم خیلی سازمان دهی شده انتقادات تخریبی انجام دادند و آمارش را دارم و می‌توانم اشاره کنم اما نمی‌خواهم کام  خودم و هواداران را تلخ کنم. خیلی مسایل هست که بگویم. فردا بازی با فجرسپاسی داریم. این کادر چه مشکل بدنی دارد؟ طوری صحبت می‌کنید که انگار تیم به دسته دوم افتاده. نمی‌دانم نایب قهرمانی بد است؟ 57 امتیاز داریم. واو به واو حرف هایم را دقت کنید. 3 امتیاز بازی با تراکتور را کمیته انضباطی احتمالا به ما می‌دهد و به 60 امتیاز  می‌رسیم. اگر فردا فجر را هم ببریم، 63 امتیاز می‌شود. فرمول برای قهرمانی یک تیم در لیگ 30 هفته‌ای 2 امتیاز در هر مسابقه است. کجای این تیم مشکل بدنی داشته؟ تیم قهرمان 68 امتیاز گرفته و 2 امتیاز هم می‌دانیم برای چه اتفاقاتی بوده،  بنابراین اختلاف ما می‌شود 3 امتیاز. کجای این تیم مشکل بدنی داشته؟ تیمی که  دقیقه 85 گل می‌زند، چه مشکل بدنی داشته است؟ این موجی است که در فضای مجازی راه انداخته اند و از آن بهره برداری می کنند. چرا؟ بماند که چرا!

مربی پرسپولیس درمورد اینکه خودتان پیشنهاد از تیم دیگری برای مربیگری دارد، گفت: فردا بازی داریم و دوست ندارم زیاد در این مورد صحبت کنم. پیشنهاد هست؛ اگر بگویم نیست، دروغ گفته ام. در این دو سال و نیم پیشنهاد بوده اما به دلایلی و اصول خودم نپذیرفتم. برخی شاید جور دیگری فکر کنند اما بخاطر اصولم، تعهد به باشگاه و رفاقتی که با گل محمدی داشتم، نپذیرفتم. پیشنهاد هست، دروغ نمی‌گویم. من بازیکن و مربی پرسپولیس بوده ام و به این می بالم و سال ها به آن افتخار خواهم کرد. اینکه در آینده چه اتفاقی رخ می دهد را نمی دانم اما دوست دارم همیشه منصفانه همدیگر را نقد کنیم واحترام متقابل باشد. در عمل مرام و معرفتم را به پرسپولیس و گروهم نشان داده ام. هرکسی هر انتقادی می‌خواهد بکند مسئله ای نیست. امیدوارم فردا برنده شویم، حرفه ای نیست که بخواهم به آن فکر کنم انشالله بعد از بازی می‌توانم بهتر در موردش صحبت کنم.

وی  درمورد اینکه گفته شده شما باید از تیم جدا شوید و این مسئله باعث ناراحتی‌تان نمی‌شود، عنوان کرد: این موضوعی است که فضای مجازی و برخی رسانه‌ها به راه انداخته اند. بروید از گل محمدی و درویش بپرسید من نباید پاسخ بدهم. این حق طبیعی گل محمدی است که کادرش را خودش انتخاب کند مگر در این چند سال روی ما نظر نداشته؟ حق طبیعی آقایحیی است. اصلا اینطوری نیست. این داستانی است که در مجازی راه انداخته اند. کجا دیده اید که کادری 2.5 سال کار کند 2 قهرمانی، یک نایب قهرمانی آسیا، یک قهرمانی سوپرجام و یک نایب قهرمانی در لیگ برتر داشته باشد و بعد بگویند این کادر ضعیف است. این خنده دار است. نه اینکه چون در این کادر هستم این را می گویم. دارم از بدنساز تیم آقای رحیم پور دفاع می‌کنم. از مربی دروازه بان‌ها حمایت می‌کنم. این کارنامه ها مشخص است. زشت است این فضاها را راه می‌اندازند. در نهایت این حق طبیعی گل محمدی است که با هرکه بخواهد کار کند. این خبر از ریشه و پایه غلط است.

مطهری درمورد اینکه هر مربی ممکن است تاریخ مصرفی در یک باشگاه داشته باشد، گفت: با این حرف موافق نیستم چون مربیان زیادی در دنیا بوده اند مثل فرگوسن که 24 سال جایی کار کند. اینطوری نیست. مربیان قبلی پرسپولیس فوق العاده بودند همه شان بارها از آنها تمجید کرده ام و همیشه هم گفته ام برای این تیم زحمت کشیده اند اما چرا بعد از فرگوسن میراث به مربیان دیگر منچستر نرسیده و هر مربی که به این تیم می آید نمی تواند تیم را جمع کند؟ ما میراث دار مربیان قبلی هستیم. عیبی ندارد به دیده منت، هرچه دوست دارند بگویند. عادت داریم که آدم های موفق را در فوتبال بزنیم. گروه خودمان را نمی گویم مثال های زیادی مثل دایی ها و... داریم دوست داریم موفق ها را بزنیم در ورزش، اقتصاد یا هر چیزی... این افکار را باید دور بریزیم. پرسپولیس 5 سال قهرمان شده. توقع تبریک یا تونل افتخار نداشته ایم. 5 سال است این تیم را می زنند. حتی رسانه ملی ما می گوید اینتر میلان به میلان تبریک گفته است. رسانه ملی ما این را می‌گوید.

وی تصریح کرد: غیر از احترام چیزی نمی‌خواستیم که ولی چرا این باور را می اندازید و هواداران و باشگاه ها را مقابل هم قرار می دهید. آقای رسانه ملی چرا نفرت پراکنی می‌کنید که هوادار و تیم‌ها را به جان هم بیندازید؟ بارها گفته ام حلقه مفقوده فوتبال ما احترام متقابل و اخلاق مداری  است. رسانه و مربی، هوادار با هوادار، باشگاه با باشگاه، اینها قشنگ نیست چرا به جان هم افتاده ایم؟ فلسفه فوتبال لذت بردن است. احترام متقابل است. چرا چنین می کنیم؟ فوتبال مان را به ناکجاآباد می بریم با این فضای مجازی و مسایل سطحی و کف خیابانی.

مربی پرسپولیس در مورد نحوه برگزاری مسابقات این فصل با توجه به لغو مسابقات چطور دیدید، گفت: هم گروه ها سعی کردند بهترین کار را ارایه بدهند مثل سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال، تیم ها ولی شما به شرایط پرسپولیس را نگاه کنید چقدر بازی های ما یکباره بی تماشاگر می شود. یکباره بازی ما به زمین ثالث و بی طرف می‌برند. اتفاق جایی دیگر رخ داده چرا پرسپولیس محروم می شود؟ بازی در اصفهان بوده پرسپولیس محروم می شود. اگر باشگاه من نتوانستته خوب دفاع کند گناه  هوادار و این کادر چیست؟ این اتفاقات یا بازی صبح مسابقه با تماشاگر می شود. از سازمان لیگ انتقاد می کنم هرچند می دانم دوستان مان اینجا خیلی زحمت می کشند ولی چرا این اتفاقات برای پرسپولیس رخ بدهد؟ الان این حرفها را می‌زنم می گویند بهانه است. والا همه حرف هایم برجسته می شود  گفته ام باید قویتر از بهانه مان باید باشیم این بهانه نیست. در ارتباط با واقعیت‌هایی است که رخ داده دوست دارم فصل آینده لیگی داشته بشیم که از نظر برنامه ریزی فوق العاده باشد و عدالت درارتباط باهمه تیم ها رعایت شود.
انتهای پیام/


 

منبع: دانا

کلیدواژه: مربی پرسپولیس انتقاد منصفانه مشکل بدنی نایب قهرمانی بازی با فجر فضای مجازی گل محمدی گفته ام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۹۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری: گل محمدی بزرگتر و فنی‌ترین مربی ایران است

به گزارش ورزش سه، حمید مطهری مربی تیم تراکتور در نشست خبری پیش از بازی با تیم استقلال در نشست خبری حاضر شد و در گفتگو با خبرنگاران گفت: قبل از هر چیز باید به این نکته تاکید کنم که به حمایت هواداران نیاز داریم و همه باید یکدل باشیم تا نشان بدهیم روی سکو‌ها و درون زمین یک تیم هستیم. استقلال هم تیم قابل احترامی است، اما اگر بتوانیم حداکثر عطش و احساسات خود را با کیفیت فنی‌مان تلفیق کنیم، تیم فوق‌العاده‌ای خواهیم شد.

ویدئو: 331450

او ادامه داد: یک تشکر ویژه هم از اهالی رسانه دارم که در هفته گذشته پس از ورود من به تبریز، حمایت ویژه‎ای از تیم داشتند. در نشست خبری قبلی هم گفتم خیلی دوست ندارم، اما با احترام اهالی رسانه همیشه به کنفرانس آمدم و جوابگو بودم. از محمدرضا زنوزی هم تشکر می‌کنم که همه جوره تراکتور را حمایت می‌کند. امیدوارم همه گروه با هم یک تیم خوب و همدل باشیم.

مطهری مربی تیم تراکتور تاکید کرد: فردا هم مثل سربازان جنگی می‌جنگیم. با توجه به نکته‌ای که گفتم، می‌توانیم به هر کاری دست بزنیم. امیدوارم فردا یک روز خیلی خوب برای تراکتور باشد و هواداران را با دل شاد راهی منزل کنیم.

او در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران درباره هدایت‌گر اصلی تراکتور توضیح داد: من در کنفرانس قبل هم گفتم که صادقانه آمدم اینجا کار کنم. نه دنبال پست هستم و نه دنبال مقام هستم. شرایطی که اینجا بود شرایط سختی بود و خیلی‌ها قبول نمی‌کردند ولی من آمدم چون حرفه‌ای این کار هستم. هر جا که بودم از بازیکنان و مدیران آن تیم بپرسید که در نهایت تعهد کار را جلو بردم. اینکه می‌گویید تکلیف مربی را مشخص کنم، درست نیست چون الان مسئولیت فنی را دارم و افتخار دارم که کار می‌کنم. سعی دارم به عنوان یک آدم حرفه‌ای کار خودم را جلو ببرم. گفتم بجنگید و قوی کار کنید، هوادار خودش می‌آید پشت شما؛ خدا را شاهد می‌گیرم که نمی‌دانستم فیلم می‌گرفتند و بنا بر این سعی داریم با هواداران ارتباط خوبی داریم. در شروع هم گفتم که می‌خواهیم ما و هواداران همه یک تیم باشیم و حمایت کنیم تا تراکتور نتیجه بگیرد.

مطهری درباره ارتباط با یحیی گل محمدی گفت: آقای یحیی گل محمدی عزیز و بزرگتر من است و همیشه در بحث فنی چه در پرسپولیس و چه در تیم های دیگر از تیم ملی تا نساجی با او در ارتباط بودم.

مربی تیم تراکتور درباره جدال با استقلال و نگاه به پرسپولیسی‌ها به این دیدار خاطرنشان کرد: درباره با بحث قهرمانی کاملا مخالفم. تراکتور تیم بزرگی است و ما برای خودمان بازی می‌کنیم. برای این بازی بدون نگاه به جدول می‌جنگیم. همین الان ملوان پشت سر ما است و وضعیت ما در خطر است. با تمام انرژی می‌خواهیم این بازی را شروع کنیم و برای یک پیروزی بزرگ تلاش کنیم.

او ادامه داد: استقلال در آیتم ضربات ایستگاهی و شروع مجدد تیم بسیار خوبی است و در بحث فنی و در کار عملیاتی روی این موضوع کار می‌کنیم تا انشالله از این موضوع ضربه نخوریم. ما نهایت تلاشمان را می‌کنیم تا این ضعف را پوشش دهیم. هر تیم نقاط قوت و ضعف دارند که ما‌ می‌خواهیم نقاط ضعف را به کمترین حالت برسانیم و روی نقاط مثبت بهتر کار کنیم. خوب هستیم و بچه‌ها بعد از بازی با ذوب آهن ریکاوری بسیار خوبی انجام دادند ولی یکی از بازیکنان شرایط ۵۰-۵۰ دارد که تا بعد از ظهر چک می‌شود تا ببینیم شرایطش چگونه است.

مطهری در واکنش به غیبت حسینی درون دروازه استقلال تصریح کرد: حسینی از بازیکنان خوب فوتبال ایران است ولی درست است که ما آنها را آنالیز می‌کنیم اما تمرکزمان بر روی تیم خودمان است. بچه‌های خوبی داریم و استقلال هم نفرات جایگزین بسیار خوبی دارد. تمرکزمان بر روی تیم خودمان است و سعی داریم بهترین کیفیت را ارائه دهد.

او ادامه داد: من روزی هم که آمدم از آقای خمس و کادرش تشکر کردم. نمی‌خواهم به گذشته برگردم که چه اتفاقاتی افتاده. ما از بازی با ذوب آهن استارت زدیم و نگاهمان روبه جلو است چون آینده برای ما مهم است. در رابطه با سبک استقلال هم بگویم که در فوتبال سبک های مختلفی وجود دارد و من به عنوان مربی که کارش این است به همه سبک‌ها احترام می‌گذارم. اینکه بگوییم فوتبال تخریبی یا دفاعی، به هر حال یک سبک است و من به همه سبک‌ها احترام می‌گذارم. هر تیمی می‌تواند سیستم  و سبک مورد علاقه خودش را داشته باشد و استقلال هم تیم قابل احترامی است. می‌خواهیم از این فرصت به نحو احسن استفاده کنیم و بهترین خودمان را ارائه دهیم.

حمید مطهری در ادامه اظهار داشت: باید صبر کنیم، امیدوارم که بهترین اتفاقات بیفتد. در مورد سوال قبلی هم خیلی دوست داشتم که بعد از بازی می‌آمدیم و این سوال را می پرسیدید.

قبل از بازی است و خیلی دوست ندارم به جزئیات اشاره کنم. کارهای تاکتیکی خودمان یا آیتم های استقلال را نمی‌توانیم الان بگوییم. من از اینکه خبرنگاران سوال فنی می‌پرسند خودم لذت می‌برم ولی اگر اجازه دهید قبل از بازی خیلی وارد جزییات نشوم و بعد از بازی حتما با کمال میل در خدمت شما هستم و افتخار می‌کنم که به این سوال فنی شما جواب بدهم.

دیگر خبرها

  • مربی سابق استقلال: با این وضعیت شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است | تیم اوسمار به هر رقیبی حداقل ۲ گل می زند
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند
  • عیار سرمربی پرسپولیس چهارشنبه مشخص می‌شود
  • حمید مطهری: باید مثل سربازان جنگجو برای تراکتور بجنگیم
  • مطهری: مانند سرباز مقابل استقلال می‌جنگیم/ گل‌محمدی عزیز است، اما من مسئول فنی تراکتور هستم
  • مطهری: مقابل استقلال برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • مطهری: گل محمدی بزرگتر و فنی‌ترین مربی ایران است
  • بازگشت اوسمار به جاده خوشبختی یا پایان یک رؤیا؟
  • پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول