Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مشکلات بیمه‌ای، سخت و زیان آور بودن شغل، فرسوده بودن ماشین‌ها و...از جمله مهمترین مشکلات و مطالبات نمایندگان انجمن صنفی رانندگان حمل و نقل کالا در کردستان است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، مشکلات و مطالبات رانندگان ناوگان حمل و نقل کالا در استان کردستان در نشستی به ریاست محسن فتحی (نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران) در مجلس شورای اسلامی و با حضور مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تامین اجتماعی و راهداری حمل و نقل جاده ای مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرزاد پیشکاری (مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان) در این نشست ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در وزارت کار از زمان استقرار دولت سیزدهم تاکنون، اظهار داشت: رانندگان خودروهای سنگین از زحمتکش‌ترین اقشار جامعه هستند که در حمل و نقل کالا و در بحث اقتصاد کشور تاثیر بسزایی دارند.

پیشکاری با بیان این که از هیچ کوششی برای رفع مشکلات این قشر از جامعه کوتاهی نخواهیم کرد، از نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی خواست مواردی را که در استان قابل حل نیست، در سطح کشوری پیگیری کنند.

مشکلات بیمه ای، سخت و زیان آور بودن شغل، فرسوده بودن ماشین ها و...از جمله مهمترین مشکلات و مطالبات نمایندگان انجمن صنفی رانندگان حمل و نقل کالا در کردستان است که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: حمل و نقل تین ناوگان حمل و نقل مجلس شورای اسلامی کار و رفاه تامین اجتماعی حمل و نقل جاده ای کار و رفاه اجتماعی نماینده مردم مجلس شورای مشکلات رانندگان کامیون حمل و نقل کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۹۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند

به گزارش خبرنگار مهر، مهرجو فرخی ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: بر اساس کارت هوشمند صادره برای ناوگان، یکهزار و ۷۵۱ دستگاه از انواع کامیون در استان کارت هوشمند ناوگان دریافت کردند.

وی بیان داشت: در حوزه حمل و نقل کالا یکهزار و ۹۹۷ راننده برای دریافت کارت هوشمند اقدام کردند.

فرخی تصریح کرد: یک میلیون و ۴۷۳ هزار تن کالا در سال گذشته، از این استان به مناطق مختلف کشور جابجا شد که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۰.۹ درصد کاهش داشته است.

وی عمده کالاهای جابه جا شده را شامل کلینکر سیمان، گندم، آب معدنی، آجر سفالی و محصولات کشاورزی عنوان کرد.

کد خبر 6092988

دیگر خبرها

  • راه‌های تشخیص کالای تقلبی از اصلی در بازار لوازم یدکی خودرو | علامت استاندارد تقلبی یا اصل؟
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس
  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس در سال گذشته
  • دریافت نشان ملی مرغوبیت ۲۸ کالای صنایع دستی مازندران
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام