Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی دوستی عصر در دیدار با دکتر پژمان شیرمردی معاون سازمان انرژی اتمی و مدیرعامل شرکت توسعه کاربرد پرتوها اظهار داشت: استان هرمزگان مسائل و چالش‌های متنوعی دارد، مسئله راندمان تولید و افزایش بهره‌وری چه در استان و چه در کشور مبحثی جدی است.

وی افزود: در بحث افزایش راندمان تولید و بهره‌وری با کمک فناوری می‌توان اثرگذار بود و شرکت کاربرد پرتوها و سازمان انرژی اتمی می‌تواند در این زمینه کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار هرمزگان گفت: از آنجایی که توسعه علم و پیشرفت کشور یکی از دغدغه‌های اساسی است در استان هرمزگان آمادگی داریم هر امکاناتی نیاز باشد در اختیار قرار دهیم و در مدل‌های افزایش بهره‌وری هم در کنار شرکت توسعه کاربرد پرتوها خواهیم بود.

وی تصریح کرد: حوزه گمرکات و تجهیزات ایکس‌ری، پزشکی، پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و کاهش قاچاق سوخت، کشاورزی و مزارع پرورش میگو این استان دارای ظرفیت است و شرکت توسعه کاربرد پرتوها اگر در این زمینه‌ها مدل خاصی برای بهبود راندمان داشته باشد حمایت خواهیم کرد.

دوستی گفت: در حوزه کشاورزی و ایجاد سیستم‌های نوین از جمله کشت گلخانه‌ای و ایجاد گلخانه‌های هیدروپونیک اقدامات خوبی در سطح استان انجام شده و ۷۰۰ هکتار از این نوع گلخانه‌ها احداث شده و اگر مدلی در این خصوص برای افزایش بهره‌وری باشد استقبال می‌کنیم.

وی ادامه داد: یکی از اقداماتی که در استان هرمزگان در راستای افزایش بهره‌وری انجام شده تخصیص هزار میلیارد برای برقرسانی به مزارع پرورش میگوی استان بود که با این تخصیص میزان تولید و درآمدها افزایش چشمگیری خواهد داشت.

استاندار هرمزگان گفت: هرمزگان ۱۴ جزیره دارد که پتانسیل خوبی برای اجرای طرح‌های پایلوت در اختیار قرار داده‌اند و اگر در این زمینه نیز سازمان و شرکت توسعه کاربرد پرتوها بخواهد مدلی تعریف کند آماده همکاری و حمایت هستیم.

کد خبر 5504933

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی دوستی استانداری هرمزگان سازمان انرژی اتمی ایران بوشهر کرمانشاه ساختمان متروپل ویروس کرونا دهه کرامت آمار کرونا اردبیل متروپل آبادان خراسان رضوی مشهد احتکار مواد مخدر سالروز ارتحال امام خمینی کشاورزی افزایش بهره وری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۹۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از سکوهای زنجیره ارزش گردشگری و مرکبات مازندران در نمایشگاه ایران اکسپو

معاون اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از رونمایی دو سکوی زنجیره ارزش گردشگری و مرکبات مازندران منظور افزایش سهم اقتصاد دیجیتال در زنجیره ارزش طراحی مازندران در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، مصطفی فلاح، امروز_سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت _ در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴-تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت‌سازی این نمایشگاه برای مازندران اظهار کرد: در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی استان در حوزه فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال نگاه بر این است در توسعه زیرساخت‌ها توسعه سکوها و افزایش ضریب نفوذ ارکان سکوها در بخش‌های مختلف جهش‌گونه باشد.

وی افزود: ظرفیت‌های بالقوه‌ای که در توسعه زیرساخت‌ها با سیاست‌های کلان توسعه‌یافته، دسترسی به پهن باندها را سبب شده است.

معاون اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران گفت: با شناسایی و توسعه زنجیره ارزش‌ها در مازندران به دنبال پررنگ‌ کردن فعالان اقتصادی در حلقه‌های زنجیره ارزش و نقش آنها در اقتصاد دیجیتال هستیم.

فلاح از رونمایی دو سکو در حوزه گردشگری و مرکبات در این نمایشگاه خبر داد و مطرح کرد: سکوی «هفت گالری» برای حوزه صنایع‌دستی و ارکان تأمین‌کننده صنایع‌دستی و معرفی محصولات رونمایی شده و سکوی«ایران تراول»در حوزه طراحی سفر بود که با همکاری اداره کل فناوری تامین مالی شده است.

وی تاکید کرد: این سکو ها با تمرکز بر زنجیره ارزش نقش خود را در ضریب نفوذ دیجیتال و افزایش دسترسی‌ها به منظور افزایش سهم اقتصاد دیجیتال در زنجیره ارزش طراحی، تولید و رونمایی شده است.

کد خبر 749322

دیگر خبرها

  • رونمایی از سکوهای زنجیره ارزش گردشگری و مرکبات مازندران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • رونمایی از ۲ پلتفرم بومی گردشگری و مرکبات در مازندران
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • مهم‌ترین گام‌توسعه‌ای‌ اکوسیستم فناوری اتصال دانش‌بنیان‌های ایرانی به بازار‌های جهانی است
  • چشم‌انداز روشن توسعه همکاری ایران و آفریقا طی ۲ دهه آینده
  • رایزنی برای افزایش سفر بین ایران و عمان
  • بومی سازی کاتالیست‌هایی که در تولید بنزین استفاده می‌شود
  • افزایش دوبرابری سهم اقتصاد دیجیتال در کشور با اجرای برنامه هفتم
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • نقش آفرینی دانش‌بنیان نرم و هویت‌ساز در صنایع سخت