Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی گلابی دیلمقانی رئیس مرکز رشد و فناوری دانشگاه آزاد ارومیه در طی مصاحبه ای با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز اظهار کرد: شرکت زیست بنیان طب هیوا در زمینه تولیدات کیت‌های تشخیص پژوهشی و تولیدات کیت‌های تشخیص بالینی تمامی سرطان‌ها به سه روش سرطان رپید تست و الیایزا و پی سی آر و همچنین کیت‌های تشخیصی سرطان رحم و اچ‌پی وی که یکی از مهم‌ترین عامل آن است و بسیار به‌روز بوده، در جوامع باید رسیدگی خیلی زیادی به آن شود و همچنین سرطان روده و کیت‌های ویتامین‌ها و هورمون‌ها و همچنین داروی ضدویروس و ضد کنه داریم فعالیت میکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره وجه تمایز بین نمونه‌های خارجی و یا تولیدات مشابه داخلی این محصول گفت: مشابهات داخلی آن‌چنانی که وجود ندارد اما مشابهات خارجی در کیت‌های تشخیصی، مهم‌ترین عامل یافتن آنتی‌بادی باید باشد که ما بدانیم از این آنتی‌بادی استفاده کنیم که آنتی ژن‌ها در بدن زیاد باشد و با اختصاصیت و ویژگی بیشتری قابل‌تشخیص باشند.به‌همین خاطر فعلا چنین کیتی تا به حال عملاً وجود نداشته است، شاید شباهت هایی وجود داشته باشد ولی به آن صورت نیست؛ زیرا ما از جانشین‌ها و آنتی‌بادی‌هایی استفاده می‌کنیم که کاملا اختصاصی هستند و تا 96 درصد اختصاصیت در تشخیص دارند و همچنین قیمت آنها نصف قیمت بازارهای جهانی است.

گلابی تاکید کرد: میزان ارزآوری این کیت که یک عاملی است به‌صورت مصرفی هسته و چون یکبار مصرف نیتکه به صورت دستگاهی به فروش برسانیم و دیگر نیاز نباشد، مجبوریم هر روز برای کار تهیه کنیم، به همین علت‌چون پروتئین‌های آن را خودمان انجام می‌دهیم، حدود نصف درصد از هزینه آن برای ما سود خالص است. یکی از درگیری‌های وزارت بهداشت، بیماری اچ‌پی وی می باشد که بسیار زیاد شده است و حتی درخواست دادند که واکسن وارد کنند که ما می‌توانیم از این کیت‌ها برای تشخیص استفاده کنیم.حتی فرد می‌تواند در منزل نیز استفاده کرده و از مثبت یا منفی بودن اچ پی وی و سرطان رحم خود اطلاع داشته باشد، همچنین یک کیت را هم ارائه داده ایم که سرطان‌های روتینی که در رحم وجود دارند مانند آندومتریوز یا میون یا سارکوم و سرطان های دیگری که در رحم وجود دارند.

وی افزود: این‌ سرطان‌ها تهاجمی بوده اند و هزینه‌های زیادی نیاز دارند تا قابل‌تشخیص باشند، به‌همین خاطر از این‌کیت ها می توان زیر ده دقیقه هر کسی تست را در خانه خود انجام بدهد تا اگر مثبت بود مراحل بعدی را انجام دهد. کار خوبی که در این جشنواره انجام داده‌اند غرفه بندی غرفه‌ها به‌صورت اختصاصی است، یعنی غرفه پزشکی، غرفه داروسازی و... که ما می‌توانیم کنار هم باشیم و گروه تشکیل دهیم و این گروه بندی ها باعث می شود با مشاوره ی خوشه‌ای که شرکت‌ها در کنار هم انجام می‌دهند جلو رفته و همچنین منتظر سرمایه‌گذاران باشیم وتا از ما حمایت کنند به‌طوری‌که تولید را هر چه زودتر شروع کنیم.شکل گیری شبکه‌های گسترده از پژوهشگران و دانشگاه آزاد در نمایشگاه کمک خیلی بزرگی در شناسایی ما و برندسازی و این‌که به جهان و ایران نشان دهیم که چه چیزی می‌توانیم ارائه بدهیم، تبلیغ خیلی مفیدی است تا بتوانیم بازارهای فروشمان را پیدا کنیم. 

 گلابی دیلمقانی گفت: امیدوارم که این رویداد باعث شود تا بتوانیم به هدفمان برسیم و مهم‌ترین دغدغمان اخذ همین مجوزهاست.حدود شش ماه توانستم ثبت اختراع انجام بدهم اما متأسفانه یک‌سال است درگیر مجوزها هستم. باید به صورتی باشد که در سه ماه مجوز را دریافت کرده و وارد بازار کرد.

انتهای پیام/

زهرا سلیمانی کد خبر: 1142812 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی کیت های تشخیص دانشگاه آزاد سرطان ها کیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۹۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم

 به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزای علم و فناوری آنا، کاروان «بی واسطه» راهی دانشگاه آزاد اصفهان شده است. این قسمت به دنبال این سوال است که آیا دانشگاه‌های کشور می‌توانند از مقاله محوری فاصله بگیرند و خروجی‌های کاربردی برای کشور داشته باشند؟

مهمان این قسمت از برنامه «بی‌واسطه» دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی است. این برنامه امشب ( شنبه ۸ اردیبهشت‌ماه) ساعت ساعت ۱۹  از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشخیص سه سرطان خطرناک فقط با یک نمونه خون + فیلم
  • دستگاه غربالگری سرطان سینه با قیمت کمتر ساخته شد
  • دانشگاه بنگاه اقتصادی نیست/ لزوم تولید دانش کاربردی برای تبدیل به سرمایه
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • غربالگری و تشخیص زودهنگام ۶ نوع سرطان با محصول ایرانی جدید
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • به‌زودی تشخیص سه نوع خطرناک سرطان با یک قطره خون ممکن می‌شود
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم