Web Analytics Made Easy - Statcounter

همراه اول با آغاز دهه کرامت، بسته‌های ویژه ترکیبی و اینترنت را برای تمامی مشترکان دائمی و اعتباری خود تدارک دیده است. - اخبار بازار -

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت، از امروز 11 تا 21 خردادماه مصادف با میلاد امام رضا(ع)، بسته های ویژه ترکیبی شامل مکالمه و اینترنت و همچنین بسته های ویژه اینترنت را برای تمامی مشترکان خود در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طراحی این بسته های ویژه با در نظر گرفتن عمده نیاز مشترکان دائمی و اعتباری صورت گرفته است که با درخواست متقاضیان به شکل تصادفی به آنها تخصیص می یابد.

برخی از بسته های در نظر گرفته شده شامل «اینترنت 1.5 گیگابایت 7 روزه با 700 مگابایت اینترنت هدیه»، «اینترنت 2.5 گیگابایت 7 روزه با 1.1 گیگابایت اینترنت هدیه»، «اینترنت 1 گیگابایت یک روزه با 500 مگابایت اینترنت هدیه»، «یک گیگابایت اینترنت و 60 دقیقه مکالمه درون شبکه و تلفن ثابت» و... است که به صورت تصادفی به مشترکان اختصاص می یابد.

تمامی مشترکان دائمی و اعتباری می توانند با شماره گیری «ستاره 100 ستاره 67 مربع» نسبت به خریداری این بسته های با قیمت ویژه اقدام کنند و همچنین در صورت إتمام حجم یا زمان بسته ها، مشترکان می توانند در بازه زمانی اجرای این طرح، نسبت به انتخاب و خریداری در دفعات بعدی نیز اقدام کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسته های ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۹۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۱۲۴ بسته سرمایه‌گذاری منطقه آزادچابهار به فعالان اقتصادی؛ چابهار بهشت سرمایه گذاری

 معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد چابهار از حضور این منطقه آزاد در بزرگترین رویداد اقتصادی کشور و معرفی ۱۲۴ بسته سرمایه‌گذاری به ارزش ۹۰۰ هزار میلیارد ریال در نمایشگاه اکسپو ایران ۲۰۲۴ خبر داد و گفت: این حضور‌ها می‌تواند به جذب سرمایه گذار کمک کند.

مسیح جوادپور گفت : ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران با عنوان اکسپو ایران ۲۰۲۴ از هشتم اردیبهشت آغاز شده و تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در نمایشگاه بین‌المللی تهران ادامه دارد.

وی بیان کرد: حضور مناطق آزاد در این رویداد، فرصتی برای معرفی امکانات، مزایا و ظرفیت‌های بی‌نظیر سرمایه‌گذاری این مناطق به فعالان اقتصادی داخلی و خارجی است.

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد چابهار ادامه داد: رویکرد منطقه آزاد چابهار به‌عنوان بخشی از مناطق آزاد کشور که در رونق اقتصادی و کمک به پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی نقشی پررنگ دارد، تسهیل فضای سرمایه‌گذاری برای ارتقا تولیدات صادرات محور به‌ویژه در حوزه محصولات دریا پایه است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • معرفی ۱۲۴ بسته سرمایه‌گذاری منطقه آزادچابهار به فعالان اقتصادی؛ چابهار بهشت سرمایه گذاری
  • سیر صعودی و نزولی مشترکان اینترنت موبایل و ثابت در ایران
  • تداوم پیشتازی همراه اول در جذب مشترکان
  • پلیس علت اکثرتصادف‌های رانندگان ایرانی را فاش کرد
  • بیش‌از ۲۷ میلیون مکالمه رومینگ ملی
  • بسته‌های مکالمه پرتخفیف همراه اول به مناسبت روز ملی خلیج‌فارس
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود
  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج ۱۴۰۳
  •  طی چندماه گذشته، معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو 
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد