Web Analytics Made Easy - Statcounter

جورجو کیه لینی پس از بیش از 17 سال حضور در تیم ملی ایتالیا، از بازی های ملی خداحافظی می کند.

جورجو کیه لینی، کاپیتان 37 ساله تیم ملی ایتالیا امشب در بازی مقابل آرژانتین برای آخرین بار پیراهن آتزوری را بر تن خواهد کرد.

طرفداری | جورجو کیه لینی با انتشار پستی در اینستاگرام خود، خداحافظی احساسی ای از بازی های ملی داشت و اعلام کرد دیدار امشب ایتالیا و آرژانتین، آخرین بازی ملی او خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدافع 37 ساله امشب برای 117مین بار و البته آخرین بار در استادیوم ومبلی برای تیم ملی ایتالیا به میدان خواهد رفت. کیه لینی اولین بازی ملی خود را در تاریخ 17 نوامبر 2004 در استادیو سن فیلیپو مقابل فنلاند و در دیداری دوستانه انجام داد. در آن زمان مارچلو لیپی سرمربی ایتالیا بود و جورجو کیه لینی 20 سال و سه ماه سن داشت. او در سال های 2010 و 2014 با تیم ملی ایتالیا در جام جهانی حضور داشت و سه بار نیز در مسابقات یورو حضور داشته است. جورجو کیه لینی 8 گل و 4 پاس گل ملی نیز در کارنامه خود دارد. او امشب می تواند در آخرین بازی خود، جامی دیگر را به عنوان کاپیتان تیم ملی ایتالیا بالای سر ببرد. جورجو کیه لینی در نامه خداحافظی خود از تیم ملی ایتالیا نوشت:

رویای پوشیدن این پیراهن را داشتم. برای آن جنگیدم. با این پیراهن برنده شدم. همه چیز در مورد آن را دوست دارم. همیشه به این پیراهن باور داشتم. چیزهای زیادی از آن یاد گرفتم. برای این پیراهن گریه کردم. تمام افکارم را به آن اختصاص دادم. اکنون زمان آن رسیده است که برای آخرین بار این پیراهن را بر تن کنم. و درست مانند اولین بار، این یک احساس منحصر به فرد خواهد بود. چیزی که هرگز تمام نمی شود.

اخبار داغ 

بغض نادر محمدخانی برای سیروس قایقران در طرفداری: خودم را مقصر می دانم! فرهاد مجیدی موبایلش را از دسترس خارج کرد! گریه کردن زینچنکو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی اسکاتلند - اوکراین / عکس مارک کلاتنبرگ: گل کریم بنزما به لیورپول صحیح بود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی ایتالیا جورجو کیه لینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۰۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم

 سی و پنجمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با برگزاری یک دیدار آغاز شد که بازی لیورپول در برابر وستهام با نتیجه ۲ بر ۲  به پایان رسید.

لیورپول که در چند هفته اخیر نتایج چندان مناسبی کسب نکرده، امیدوار به کسب امتیاز از این دیدار و  لغزش تیم‌های آرسنال و منچسترسیتی بود تا شاید جام قهرمانی را به دست بیاورد، اما با این تساوی، لیورپول امید‌های خود برای کسب قهرمانی را بر باد رفته می‌بیند.  

لیورپول باز هم مثل تعداد قابل توجهی از بازی‌های اخیر خودش، نیمه  اول را با شکست به پایان رساند. جرد بوون تک گل وستهم رو در نیمه نخست به ثمر رساند. لیورپول نیمه دوم را خوب شروع کرد و با گل رابرتسون به بازی برگشت و پس از آن گل دوم که یک گل به خودی بود هم با فاصله نه چندان زیاد از راه رسید. با این حال تیم کلوپ نتوانست نتیجه را حفظ کند و آنتونیو با ضربه سر خودش بازی را به تساوی کشاند.  

لیورپول با این تساوی ۷۵ امتیازی شد و حتی با دو بازی بیشتر نسبت به سیتی، پایین‌تر از این تیم در رتبه سوم جدول قرار دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • همه چیز برای کاپیتان ایران مشخص است؛ خداحافظی در پایان فصل
  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • اهل‌شاخه: فرزندان خوزستان را مقابل سپاهان تنها نگذارید
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • این بدترین هدیه‌ای بود که می‌شد به یورگن کلوپ داد!
  • وحید شمسایی: بازی با ازبکستان جذاب می‌شود؛ رویای آنها فراتر از آسیاست