Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا شریف زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۲ تست تشخیص مولکولی و ۱۱ تست سریع کرونا در استان انجام شده که از این تعداد سه مورد مثبت بوده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۱۲ نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که از این تعداد، ابتلای دو نفر به کرونا اثبات شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریف زاده بیان کرد: همچنین در حال حاضر یک نفر از بیماران کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال وی وخیم است.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی گفت: از مجموع مواد ابتلاء به کرونا در شبانه روز گذشته، یک مورد مربوط به بیرجند و دو نفر مربوط به قائنات بوده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه فوتی جدید ناشی از کرونا نداشته‌ایم، گفت: مجموع کل فوتی‌های ناشی از ویروس در استان هزار و ۴۴۷ نفر است.

شریف زاده با اشاره به آمار واکسیناسیون کرونا بیان کرد: تاکنون ۵۸۶ هزار و ۴۲۳ نفر دز اول، ۵۳۰ هزار و ۶۴۶ نفر دز دوم و ۲۲۱ هزار و ۷۲۴ نفر دز سوم را تزریق کرده‌اند.

کد خبر 5504969

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی بیرجند آمار کرونا بوشهر کرمانشاه ساختمان متروپل دهه کرامت ویروس کرونا آمار کرونا متروپل آبادان اردبیل خراسان رضوی مشهد احتکار مواد مخدر سالروز ارتحال امام خمینی کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۰۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه ناپایداری‌های جوی تا فردا در خراسان جنوبی

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، به گفته لطفی کارشناس هواشناسی، دمای هوا هم تا اواسط هفته افزایشی است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • ادامه ناپایداری‌های جوی تا فردا در خراسان جنوبی
  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • جولان خسارت‌های سیل در محور‌های خراسان جنوبی
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی به محورهای موصلاتی وارد شد
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس