Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایزد زاهد گفت: اجرای احکام مذکور  با۳ دستگاه لودر آغاز شد که در این عملیات با همکاری دستگاه قضایی، ۶۰ نفر پرسنل نیروی انتظامی و یگان امداد فرماندهی انتظامی به منظور تامین امنیت کارشناسان و نمایندگان اداره راهداری و حمل ونقل شهرستان با محوریت اداره امور اراضی شهرستان شیراز انجام شد، ۵٠ مورد دیوارکشی و تعداد ۱۵ مورد سوله، ساختمان و مصالح پای کار و یک مورد مصالح فروشی غیر مجاز تخریب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: عملیات تخریب از منطقه گیاه زار خانه زنیان شروع و تا باغ شهرهای ساخته شده ابتدای چهل چشمه  پایان یافت و ١٢١ هزار متر مربع از اراضی کشاورزی آزاد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی اراضی کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۰۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۳۰۰ هکتار در چهارباغ

به گزارش خبرگزاری مهر، شاپور صفری با اعلام خبر آزادسازی ۳۰۰ هکتار از اراضی در معرض تغییر کاربری در حوزه قضائی چهارباغ گفت: این شهرستان با توجه به شرایط آب و هوایی و جغرافیایی که دارد و از آنجایی که تغییر کاربری‌های غیرمجاز، عوائد زیادی برای متخلفان در پی دارد یکی از شهرهای هدف برای این افراد است.

دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ بیان کرد: در پی گزارش جهاد کشاورزی در خصوص تغییر کاربری غیرمجاز در «رامجین» و روستاهای «قاسم گرجی» و «رمنده»، دستورات برای اعمال تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی صادر شد.

وی با اشاره به اینکه در عملیات انجام شده ۳۰۰ هکتار به ارزش ۱۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان آزادسازی شده است، افزود: در این اقدام ۱۵۰ مورد دیوارکشی غیرمجاز، ۱۰ مورد بنا و ویلای غیرمجاز در حال ساخت، ۵۰ مورد دپوی مصالح، هشت مورد استخر و ۲۵ مورد محوطه سازی اعمال قانون شد.

کد خبر 6091836

دیگر خبرها

  • عملیات امحای مزارع آلوده در شرق شیراز آغاز شد
  • آغاز عملیات امحای مزارع آلوده به فاضلاب در شرق شیراز + فیلم و تصاویر
  • عملیات امحاء مزارع آلوده در شرق شیراز آغاز شد
  • رفع تصرف ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذی‌ربط امکان‌پذیر است
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذیربط امکان‌پذیر است
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۳۰۰ هکتار در چهارباغ
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۱۱۰ هکتار در کرج
  • رفع تصرف ۲۸۰۰ مترمربع از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • ۷۶ درصد اراضی کشاورزی استان بوشهر سنددار شده است