Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرلک امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: گروه جهادگران دندانپزشک به مدت ۴ روز با ۲۵ یونیت دندانپزشکی در زندان‌های استان مستقر می‌شوند.

او گفت: این گروه خدمات دندانپزشکی مانند کشیدگی دندان، پر کردن، عصب کشی و جراحی را به زندانیان ارائه می‌کنند.

سرلک گفت: بنا داریم با حضور این گروه بخش عمده زندانی‌هایی که نیاز به پزشک و جراح دندانپزشک دارند مورد درمان قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: مقرر شده تعدادی از خانواده‌های بی بضاعت زندانیان و همچنین سربازان یگان زندان هم از این خدمات بهره ببرند.

سرلک گفت: می‌خواهیم ۲ نذر را در جامعه گسترش دهیم یکی نذر آزادی زندانیان و دیگری نذر اشتغال آن‌ها تا به قطع شدن چرخه جرم و جنایت کمک کنیم.

او گفت: در جشن گلریزان ماه رمضان امسال مبلغ سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان جمع آوری و این مبلغ منجر به آزادی ۴۴ زندانی جرائم غیر عمد شد.

در ادامه مصاحبه مدیرکل زندان های گلستان در این باره راببینید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کمک ۱۱۰ میلیون تومانی خیر گلستانی برای آزادی زندانیان دارای فرزند دختر

حمید وسکویی مدیرستاد دیه گلستان هم در این نشست گفت: صبح امروز خیر گلستانی که خواست گمنام بماند، باحضور در دفتر مدیرنمایندگی ستاد دیه استان به مناسبت سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر ۱۱۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان کمک کرد.

او گفت: این خیر هدف خود را برای کمک در چنین مناسبتی خوشحال کردن دختران زندانیان آزاد شده بیان کرد و از مدیرستاد دیه استان خواست تا زندانیان جرایم غیرعمدی که دارای فرزند دختر هستند را در اولویت آزادی قرار دهند.

وسکویی گفت: رسالت ستاد دیه کمک به ازادی زندانیانی است که غیرعمد گرفتار شده اند تا با این کارخیر خانواده شان از مشقت و گرفتاری رهایی پیدا کنند.

او گفت: در این بین دختران زندانیان باتوجه به روحیه لطیف و آسیب پذیر بودن باید بیشتر مورد توجه نهاد‌های حمایتی قرار گیرند که اقدام این خیر مقارن با ولادت کریمه اهل بیت و روز دختر بسیار ستودنیست.

  باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دندانپزشکی جهادگران زندانیان جرایم غیر عمد آزادی زندانیان او گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۰۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک خواننده معروف برای آزادی زندانیان قزوین

مهدی عبدیان رییس ستاد دیه استان قزوین گفت:  محسن چاوشی خواننده کشورمان با درج فراخوان و برگزاری مراسم گلریزان در صفحه شخصی خود ظرف مدت کوتاهی ۲ میلیارد ریال را توسط دوستاران و طرفدارانش جمع آوری کرد.

وی با اشاره به اینکه چاوشی مبالغ جمع آوری شده را به ستاد دیه استان قزوین اهدا کرد، یادآور شد: با توجه به مبالغ جمع آوری شده زمینه آزادی تعدادی از زندانیان جرایم غیرعمد و بازگشت آنان به آغوش خانواده و جامعه به زودی فراهم خواهد شد.

عبدیان ضمن تقدیر و تشکر از اقدام انسانی، خداپسندانه و خیرخواهانه این هنرمند، تاکید کرد: هنرمند واقعی کسی است که از محبوبیت خود در راستای کمک به همنوعان استفاده کند که خوشبختانه این هنرمند محبوب کشور به بهترین نحو ممکن این اقدام را به سرانجام رساند.

رییس ستاد دیه استان قزوین اضافه کرد: اینکه یک هنرمند از تمام ظرفیت خود در راستای کمک به آزادی زندانیان استفاده می‌کند بیانگر درک و فهم بالای وی از معنای هنر است و امروز خرسندیم که قطار مهربانی چاوشی به ایستگاه قزوین هم رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • کمک مرکز نیکوکاری در یزد به آزادی زندانیان
  • رکورد جدید زندانیان در فرانسه
  • کمک خواننده معروف برای آزادی زندانیان قزوین
  • عفو بیش از ۱۴۵۰۰۰ زندانی در سال گذشته
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • ۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند