Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با آلومینیوم اراک اظهار داشت: بازی آخر لیگ است، شاید در جدول برای ما خیلی تفاوتی نکند، شانس دومی را نداریم و جایگاه سوم را از دست نمی‌دهیم اما بازی‌های سپاهان همیشه مهم بوده است.

وی ادامه داد: همه بازیکنان می‌خواهند بازی خوبی ارائه کنند، با وجود اینکه تعداد زیادی از نفرات را در اختیار نداریم، بازیکنان تیم ملی امید، تیم ملی بزرگسالان، محرومان و مصدومان را در اختیار نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نویدکیا تصریح کرد: سعی می‌کنیم مقابل تیم خوب آلومینیوم بازی خوب ارائه دهیم، این تیم از زمان حضور رحمتی سعی می‌کند، فوتبال شناوری بازی کند و بازی‌سازی بهتری داشته باشد، این سبک برای من لذت‌بخش‌تر است؛ امیدوارم فردا هر ۲ تیم بتوانند بازی خوبی انجام دهند، برای من و بازیکنان بازی فردا مهم است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد ادامه حضورش در سپاهان گفت: این موضوع را تکرار کردم، هنوز هم می‌گویم قرار شد بعد از پایان لیگ در مورد روند و کاری که انجام دادم با مسؤولان باشگاه صحبت کنیم، اگر دوست دارند در مورد ادامه همکاری حرف می‌زنیم، به خاطر مسائل مالی اینجا نیستم که نگران قراردادم باشم، چند جلسه خوب با اعضای هیأت مدیره داشتیم و در چند روز آینده قطعا در مورد ادامه همکاری تصمیم می‌گیریم.

وی در مورد تمدید قرارداد بازیکنان بیان داشت: با بچه‌های تیم و مسؤولان صحبت کردم، این بازیکنان کیفیت خوبی دارند، هرسال نباید تغییرات زیادی باشد، مگر اینکه اتفاقات خاصی بیفتد؛ در هر سال نهایت باید با ۴ تغییر در کل تیم سال جدید را شروع کنیم، در ایران جابجایی مربی باعث نقل و انتقالات زیاد بازیکنان می‌شود، ثبات بازیکنان به باشگاه و تیم ثبات می‌دهد و باعث می‌شود با برنامه‌ریزی و تصمیمات درست، بازیکنان آینده باشگاه را می‌سازند، در نهایت با ۳ تغییر باید ایجاد شود.

نویدکیا افزود: در فوتبال ایران هواداران تأثیر زیادی روی مدیران و مربیان می‌گذارند، این مسائل نباید مدیران و مربیان را تحت تأثیر قرار دهد، اگر بخواهیم هرسال تغییرات زیادی داشته باشیم، راه اشتباهی را تکرار می‌کنیم؛ بازیکنان گفته‌اند صحبت رسمی با باشگاه‌ها نکرده‌اند، من با بازیکنی که با باشگاه دیگر قرارداد دارد، صحبت نکردم اما چند بازیکن قراردادشان تمام است و حق طبیعی است که سایر باشگاه‌ها در مورد آن‌ها صحبت کنند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد حضور ساکت در سپاهان گفت: وی به من اعتماد کرد و وارد باشگاه شدم، دنبال کسی وارد نشدم که نگران اتفاقات باشم، از من خواستند کمک کنم و تا جایی که می‌توانستم این راه را ادامه دادم؛ حضور یا عدم حضور من و ساکت ربطی به ادامه حضور یکدیگر در باشگاه نداره، ثبات مهم‌ترین دلیل پیشرفت یک باشگاه است.

وی با اشاره به کیفیت و ساختار لیگ عنوان کرد: فکر می‌کنم فوتبال ما به تغییر ساختار مدیریتی و نوع فوتبال نیاز دارند، طبق آمار و ارقام از کشورهای حوزه خلیج فارس هم عقب‌تر هستیم، بیشتر با خلاقیت‌های فردی توانسته‌ایم چند بازیکن باکیفیت در خارج از ایران داشته باشیم و اغلب به مشکل می‌خورند.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ن

 

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاهان محرم نویدکیا سرمربی سپاهان نشست خبری ورزش اصفهان لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۰۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)

 تیم فوتبال استقلال تمرینات خود برای بازی با تراکتور را جدی تر از قبل دنبال می کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر جمعه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • امیری: امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد
  • وحید امیری: هنوز لیگ برتر تمام نشده است
  • طعنه درویش به سپاهان و عالیشاه و نام جدید باشگاه
  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!
  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • به روز رسانی| نکونام: نیمه اول باید کار را تمام می کردیم/ تراکتور مهره داشت ولی هم و غم ما در این فصل جذب بازیکن بود
  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)