Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، ایرج عباسی رئیس مجتمع قضایی نیروهای مسلح غرب استان تهران  در واکنش به درگیری فیزیکی یک مامورپلیس با یکی از شهروندان در شهرستان شهریار، بیان کرد: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر ضرب و شتم یکی از شهروندان توسط مامور نیروی انتظامی، بلافاصله دستورات لازم برای بررسی موضوع صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجتمع قضایی نیروهای مسلح غرب استان تهران با بیان اینکه دستورات لازم به جانشین بازرسی غرب استان تهران صادر شده است، تصریح کرد: شاکی پرونده نیز شناسایی و با دعوت از وی در حال بررسی علت ماجرا و اینکه به چه دلیلی این برخورد خشن رخ داده، هستیم.

وی با بیان اینکه تاکنون علت وقوع این حادثه مشخص نشده است، گفت: پس از دریافت اظهارات هر دو طرف حادثه و بررسی‌های کارشناسی، مراتب به اطلاع عموم خواهد رسید.

عباسی اظهار کرد: شهروند مذکور هر جرم یا تخلفی هم که مرتکب شده باشد کسی حق ندارد اینگونه که در تصاویر منتشر شده با وی درگیر شود و او را مضروب کند.

وی افزود: البته زحمات پلیس و خدمات ایشان بر هیچ کس پوشیده نیست اما فلسفه تشکیل سازمان قضایی نیروهای مسلح نیز با توجه به وظایفی که برعهده دارد، رسیدگی به تظلم خواهی شهروندان است.

رئیس مجتمع قضایی نیروهای مسلح غرب استان تهران ادامه داد: در مواردی اگر تعدی توسط نیروهای انتظامی و نظامی صورت بگیرد، سازمان قضایی نیروهای مسلح به موراد رسیدگی و وظایف خود را انجام خواهد داد و وفق مقررات با مامور خاطی  برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قضایی ضرب و شتم شهریاری مامور پلیس قضایی نیروهای مسلح غرب استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۰۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیروهای مسلح تصویب شد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه) و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳، جدول ۲۱ با عنوان توزیع اعتبارات نیروهای مسلح را به تصویب رساندند.

حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس کمیسیون تلفیق در توضیح این جدول، گفت: این جدول مربوط به نیروهای مسلح است که ما ۱.۸ میلیارد یورو برای آن پیش‌بینی کردیم و این بودجه برای تقویت بنیه دفاعی کشور است.

کد خبر 6092799 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • بررسی پروژه‌های ریلی از جمله خط‌آهن سریع‌السیر تهران-مشهد
  • توصیه دادستان کرمان به مقامات قضائی استان‌ برای مبارزه جدی با فساد 
  • یک پلیس انگلیسی به خاطر حمایت از حماس دادگاهی می‌شود
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی تهران
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی
  • انتظار ۹ ساله ساکنان مسکن ویژه تهرانسر برای صدور سند مالکیت
  • دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیروهای مسلح تصویب شد