Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمرین تیم ملی فوتبال پیش از سفر به قطر امروز در کمپ تیم‌های ملی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی قلی‌زاده هافبک تیم ملی فوتبال در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال در خصوص اینکه نبود بازی تدارکاتی باعث ایجاد نگرانی شده، اظهار داشت: خدا را شکر از روزی که به اردو آمدیم تمرینات را انجام می‌دهیم وظیفه ما این است که تمرین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می‌کنم این در حیطه کاری من نیست ما فقط منتظریم و امیدواریم چند بازی خوب برای‌مان تدارک ببینند.

قلی زاده در خصوص اینکه آیا وضعیت آماده‌سازی تیم ملی برای بازیکنان نگران‌کننده نیست، گفت: طبیعتاً چرا هست، ما حرفه‌ای هستیم. اما تنها کاری که از دست بازیکنان و مربیان برمی‌آید این است که با تمام توان تمرینات‌مان را انجام بدهیم و منتظر باشیم.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران در خصوص اینکه قرار است تیم ملی فردا راهی دوحه شود و در آنجا بازی تدارکاتی برگزار کند و با توجه به گروه‌بندی جام جهانی فکر می‌کند چه حریفان تدارکاتی مناسب هستند، عنوان کرد: امیدواریم برای‌مان بازی دوستان تدارک دیده باشند و بتوانیم خودمان را محک بزنیم. مطمئناً هم شرایط فیزیکی و هم تاکتیکی باید مهیا باشد. چون جام جهانی جایی نیست که فقط بتوانید با فیزیک مناسب خوب باشید. باید از هر جهت آماده باشید. امیدوارم بازی‌هایی که تدارک می‌بینند از هر دو جهت به ما کمک کند و آماده‌سازی خوبی برای جام جهانی شود.

وی در مورد شرایط خودش در تیم شارلروا عنوان کرد: در این تیم وضعیت امسال خیلی خوب بود. خدا را شکر آخرین بازی را هم با گل تمام کردم. شرایط بدنی من هم خیلی خوب است و امیدوارم بتوانم به تیم ملی کمک کنم.

وی در خصوص اینکه آیا آخرین بازی خودش را برای شارلروا انجام داده و از فوتبال بلژیک جدا می‌شود، گفت: فعلاً مشخص نیست امیدوارم این اتفاق بیفتد.

قلی‌زاده در مورد اینکه چه پیشنهاداتی دارد، اظهار داشت: فعلاً مشخص نیست.

وی در مورد اینکه امشب بازی پلی‌آف جام جهانی بین اسکاتلند و اوکراین برگزار شود و دوست دارد با کدام تیم هم گروه شویم، گفت: به شخصه دوست دارم با ولز هم‌گروه شویم البته فرقی هم نمی‌کند و این یک نظر شخصی است اما هر تیمی که در جام جهانی حضور دارد، قوی است و دست و پا بسته نیست. امیدوارم بتوانیم خوب کار کنیم و دل مردم را شاد کنیم.

سعید اقایی, [6/1/2022 7:03 PM]
[Forwarded from سعید اقایی]
*حسینی: هر زمان سرمربی صلاح بداند، بازی می‌کنم
مجید حسینی مدافع تیم ملی درباره شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان، اظهارداشت: این مشکلات همیشه بوده و الان هم هست، امیدوارم بتوانیم بازی‌های خوبی داشته باشیم و برای جام جهانی آماده شویم.

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان درباره اینکه شما در لیگ ترکیه بازی کرده‌ای و از شرایطت بگو، عنوان کرد: شرایط خوبی داشتم و توانستم در بیشتر مسابقات بازی کنم. سال خوبی داشتم و در این چند ماهی که به جام جهانی مانده همه بازیکنان باید تمرکز داشته باشیم که با قدرت زیاد به اردوها بیاییم و امیدوار باشیم نتایج خوبی بگیریم.

وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه دوره قبل جام جهانی درخشش خوبی داشتید و می‌دانید چقدر نیاز به تدارکات بهتر و آماده‌سازی خوبی هست، تصریح کرد: ما بازیکن هستیم و بازیکن باید تمام تمرکز خود را برای تمرین بگذارد. امیدوارم کسانی که ارتباط برقرار می‌کنند و باعث می‌شوند بازی‌های دوستانه خوبی انجام دهیم، وظایف خود را انجام دهند تا بازی‌های تدارکاتی خوبی داشته باشیم.

این ملی‌پوش فوتبال کشورمان در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید از وقتی اسکوچیچ آمده از کنعانی زادگان و خلیل‌زاده استفاده کرده هر چند شما هم گاهی در ترکیب بودید، حالا این ۲ بازیکن نیستند و امید روی شما در اردو بیشتر است، آیا فکر می‌کنید دفاع در جام جهانی تغییر کند، گفت: من همیشه سرباز تیم ملی هستم. اینجا تمام تلاشم را می‌کنم و هر موقع مربی تیم صلاح بداند بازی می‌کنم، فقط این مدنظر من است.

وی درباره اینکه دوست دارید کدام کشور حریف دیگر ما در جام جهانی باشد، یادآور شد: به نظر من خیلی فرقی نمی‌کند و در آن زمان ما باید آماده باشیم. حالا اینکه اوکراین رقیب ما باشد یا اسکاتلند خیلی فرقی نمی‌کند و باید آماده‌سازی‌مان خوب باشد که بتوانیم از گروه‌مان صعود کنیم.

منبع: دانا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال آماده سازی جام جهانی قلی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۰۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست

به گزارش "ورزش‌سه"، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با استقلال ملاثانی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی که با صعود تیمش به مرحله بعدی و ثبت نتیجه 2 بر یک رقم خورد، گفت: بازی‌های حذفی هیچوقت ساده نیست، به بازیکنان تبریک می‌گویم که تلاش زیادی کردند، به استقلال ملاثانی که تیم بانظمی بودند و سازماندهی خوبی داشتند نیز تبریک می‌گویم؛ آنها باعث افتخار جام حذفی بودند.

سرمربی پرتغالی سپاهان درباره کیفیت تیم استقلال ملاثانی هم صحبت کرد و افزود:  سه بازی از این تیم کامل دیده‌ام، تیم با سازماندهی هستند و کیفیت و بازیکنان خوبی در خط هافبک دارند، در بخش تهاجمی بازیکنان سرعتی دارند که گل هم زدند، ترکیب خوبی از بازیکنان جوان و باتجربه دارند و کاپیتان این تیم باتجربه است؛ به بازیکنان و کادر گفتم که بازی ساده‌ای نیست و باید برای این بازی آماده شویم.

او سپس در واکنش به سوالی درباره زندگی شخصی‌اش هم اینطور صحبت کرد: مربی حرفه‌ای هستم، هرکدام از شما در کنار کارتان خانواده‌تان را نیز دارید؛ اتفاقاً وقتی یک نفر خانواده تشکیل می‌دهد و حرفه‌ای است، مسؤولیت بیشتری پیدا می‌کند.

دیگر خبرها

  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • درگیری لفظی کلوپ و صلاح / تساوی پرحاشیه برای لیورپول برابر وستهم رقم خورد +فیلم
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • واکنش کلوپ به درگیری اش با صلاح؛ مشکلی نیست!
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • واکنش کلوپ به درگیری‌اش با صلاح؛ مشکلی نیست!
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!‏
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • حسینی: پرسپولیس را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده