Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس کل دادگستری استان گلستان از توقف کامل ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه گردشگری زیارت گرگان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، حیدر آسیابی امروز در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان این خبر را اعلام کرد و اظهارداشت: پیگیری قاطع دادگستری و همراهی دستگاه های متولی سبب شد پس از دو دهه ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه زیارت متوقف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سال‌های گذشته روستای زیارت حدود 5 هزار واحد مسکونی غیر مجاز ساخته شده است افزود: با استقرار پست ایست و بازرسی و تشدید کنترل و نظارت ها، ساخت و سازها در روستای زیارت به طور کامل متوقف شده است .

رئیس کل دادگستری استان گلستان یکی از علت های اصلی ساخت وسازهای غیر مجاز را بی توجهی متولیان امر در حوزه گردشگری دانست و گفت: با تشکیل کارگروه رفع موانع گردشگری روستای زیارت  در دادستانی مرکز استان  به اهالی منطقه قول می‌دهیم طبق قانون، حقوق عامه روستا را پیگیری کنیم.

تیراندازی برای دستگیری 2 تبهکار در تعقیب و گریز پلیسیدستگیری قاتل جوان راسکی پس از سال‌ها فرار و اختفا/ پرونده 13 ساله بسته شدفرمانده انتظامی استان فارس: دستگیری قاتل 2 محیط بان در دستور ویژه پلیس قرار گرفت

وی افزود: در این کارگروه موانع بر سر راه رونق گردشگری این منطقه شناسایی و با استفاده از ظرفیت دستگاه قضایی و دیگر دستگاه های مسئول برای مرتفع  کردن آنها تلاش می کنیم.

 رئیس کل دادگستری گلستان گفت: تلاش ما این است که با فعال شدن گردشگری روستای زیارت و بهبود معیشت  مردم ، اهالی این منطقه دیگر برای تامین معاش خانواده مجبور به فروش زمین های خود نشوند.

در جلسه امروز شورای حفظ حقوق بیت المال استان ،راه های مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز در روستای زیارت گرگان بررسی شد.

پیگیری مصوبات جلسه قبل از جمله ساخت و ساز غیرمجاز در روستای زیارت گرگان و همچنین موضوع آتش‌سوزی جنگل‌ها، تعیین تکلیف اراضی بقاع متبرکه و منابع طبیعی، و قارچ ترافل در دستور کار جلسه امروز بود.

انتهای پیام/581/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روستای زیارت زیارت گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۰۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های شمشیربازی انتخابی زون آسیا در اسلحه سابر بانوان با حضور ۱۰ شمشیرباز برگزار شد.

نجمه سازنچیان نماینده ایران در این اسلحه بود که هر چهار دیدار مقدماتی خود را با برد به پایان رساند و وارد مرحله یک چهارم نهایی شد. او در این مرحله با «ورونیکا واسیلوا» از استرالیا رقابت کرد و با نتیجه ۱۵ به ۱۱ شکست خورد.

با برگزاری دیدارهای اسلحه سابر بانوان و مشخص شدن وضعیت نجمه سازنچیان، پرونده نمایندگان ایران در مسابقات شمشیربازی انتخابی زون آسیا بسته شد.

در چارچوب این رقابت ها، امروز ریحانه رضایی در اسلحه اپه از مرحله مقدماتی صعود کرد اما در مرحله یک هشتم نهایی باخت و به کار خود پایان داد. او در رده بندی نهایی نهم شد. علی امینی هم با دو برد، ۴ باخت و ناکامی از صعود به کار خود در اسلحه فلوره مردان پایان داد. امینی در رده بندی نهایی صاحب جایگاه چهاردهم شد.

همچنین روز گذشته محمد اسماعیلی در اسلحه اپه تا مرحله نیمه نهایی پیش رفت اما در نهایت موفق به کسب سهمیه نشد. زهرا کارگر هم در اسلحه فلوره موفق به صعود از دور گروهی نشد.

بدین ترتیب شمشیربازی ایران با سهمیه تیمی که توسط تیم ملی اسلحه سابر مردان به دست آورده است در بازی های المپیک پاریس شرکت خواهد کرد.

////

کد خبر 6090873 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود
  • دادگاه‌های صلح در تهران تشکیل می‌شود؟
  •  طی چندماه گذشته، معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو 
  • بسته شدن مسیر رودخانه قره سو بر اثر سیلاب در روستای دوست بیگلو + فیلم
  • رسیدگی به ۳ هزار پرونده موضوع ماده ۴۷۷
  • تاکید بر مبارزه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز دماوند
  • ظرفیت های گردشگری روستای «طولاب» ایلام در انتظار سرمایه گذاری