Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، امروز در راستای حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر و ناظران مردمی جلسه‌ای با مجمع مطالبه گران استان ایلام و دادستان مرکز استان در دفتر دادستانی برگزار شد.

در این جلسه به شیوه‌های مطالبه گری صحیح و نحوه تعامل ناظران مردمی با دادستانی از سوی عبدالوهاب بخشنده دادستان مرکز استان ایلام مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالوهاب بخشنده در این نشست گفت: لزوم صحت سنجی و حفظ حریم خصوصی و قانونی افراد در مطالبه گری و جلوگیری از ایجاد ناامیدی و ایجاد فضای متلاطم از نکاتی است که باید در مطالبه گری رعایت شود. 

وی ضمن ابراز امیدواری نسبت به آینده جریان مطالبه گری در مورد مراقبت‌های لازم از این جریان خواستار دقت امر لازم از سوی مطالبه گران شد و حمایت دستگاه قضایی از مطالبه گران را منوط به رعایت قانون و مقررات دانست.

مهدی اکبری‌فرد دبیر مجمع مطالبه گران استان ایلام نیز در این جلسه ضمن ارائه نحوه حمایت قرارگاه بقیه الله از مطالبه گران خواستار حمایت دستگاه قضایی از ناظران مردمی شد و ایجاد شبکه ناظران مردمی را از مهم‌ترین نیازهای استان دانست. 

وی ضمن اشاره به سوء استفاده‌هایی که بعضا از اسم مطالبه گری می‌شود خواستار تفکیک بین مطالبه گران رسمی و آموزش دیده با مطالبه گران و فعالین بدون مجوز شد.

در این جلسه نکاتی دیگر از سوی سایر جوانان مطالبه گر مطرح شد که لزوم جرم انگاری رفتارهای فضای مجازی، برخورد با خانه باغات شهرک صنعتی و آسیب‌های اقتصادی از مهم‌ترین موارد مطرح شده بود.

در پایان دادستان مرکز استان  ضمن ابزار امیدواری برای تعامل بیشتر ناظران مردمی با دستگاه قضایی بر لزوم اهمیت آموزش‌های مطالبه گران تأکید کردند.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: ناامیدی ناظران مردمی مطالبه گران مطالبه گری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۰۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیتوانی نیرو‌های نظامی مردمی برای حضور در جنگ ایجاد می‌کند

 رسانه‌های محلی به نقل از ولوریناس کاسیوناس وزیر دفاع لیتوانی روز یکشنبه گفت: ما صفحه جدیدی را در دفاع در سطح جامعه باز می‌کنیم.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،وزیر دفاع لیتوانی ادامه داد که مقامات می‌خواهند غیرنظامیانی را برای استفاده از سلاح گرم آموزش دهند تا در زمان جنگ بتوانند از آنها استفاده کنند.

دولت لیتوانی از پزشکان و نظامیان بازنشسته خواسته برای کمک به دولت وارد میدان شوند.

مقامات لیتوانی قبلاً گفته بودند که این کشور بیشتر این رویکرد جدید را از تجربه اوکراین در جنگ با روسیه که در فوریه ۲۰۲۲ (اسفند ۱۴۰۰) آغاز شد، گرفته اند.

با توجه به درگیری‌های جاری در اوکراین، کاسیوناس و همتای لهستانی‌اش ولادیسلاو کوسینیاک-کامیز هر دو ماه گذشته متعهد شدند که به کی‌یف برای بازگرداندن شهروندان این کشور برای حضور در میدان جنگ کمک کنند.

ماه آوریل، لتونی کشور همسایه لیتوانی نیز اصلاحاتی را در قانون خدمات نظامی خود تصویب کرد که به خارجی‌ها اجازه می‌دهد در یگان‌های ویژه نیرو‌های مسلح این کشور در مواقع اضطراری خدمت کنند.

دیگر خبرها

  • لیتوانی نیرو‌های نظامی مردمی برای حضور در جنگ ایجاد می‌کند
  • جلوگیری از هدر رفت آب با مسدود کردن یکی از دهنه های خروجی در تالاب بامدژ
  • شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است
  • ۶ روش برای مردمی‌سازی تولید
  • ارسال کمک های مردمی به حساب مولانا عبدالحمید کیهان را شاکی کرد /یکی از افراد نزدیک به او و خانواده اش در هتل های گران‌قیمت تهران اقامت داشتند
  • عصبانیت کیهان از ارسال کمک های مردمی به حساب مولانا عبدالحمید /یکی از افراد نزدیک به او و خانواده اش در هتل های گران‌قیمت تهران اقامت داشتند
  • جلوگیری از سقط عمد ۳ هزار مورد جنین سالم در کشور
  • حفظ حقوق عمومی با سلام و صلوات نمی‌شود/ دادستان‌ها نباید در امور اجرایی مداخله کنند
  • دادستان‌ها نباید در امور اجرایی مداخله کنند
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی/جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی