Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت الاسلام رضا براتی زاده، رئیس کل دادگستری خراسان شمالی، ظهر امروز در دیدار با مدیران قضایی شهرستان مانه‌وسملقان با اشاره به میانگین 38 درصدی حصول سازش در پرونده های دارای قابلیت مصالحه در حوزه قضایی این شهرستان طی دو ماهه اول سال جاری، اظهار کرد: هر چند به حکایت آمار، میانگین حصول سازش در شهرستان مانه و سملقان ارتقاء یافته اما با این وجود با توجه به ظرفیت های موجود در این شهرستان انتظار داریم در خصوص اصلاح ذات البین بیشتر و بهتر از قبل تلاش شود و این آمارها بهبود یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به توجیه پذیری ماهیت برخی انتقادات و نارضایتی های  احتمالی در خصوص نحوه رسیدگی های قضایی گفت:طبعا از هر چند نفری که به دستگاه قضایی مراجعه می کنند ممکن است عده ای هم باشند که از نحوه رسیدگی های قضایی و احکامی که صادر شده و به نفع آنها نیست راضی نباشند که البته در این خصوص قانونگذار مسیرهای لازم را جهت پیگیری حقوق قانونی افراد پیش بینی کرده است.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی به برنامه ملاقات روزهای دوشنبه هر هفته مسؤولین قضایی استان نیز اشاره و بیان کرد: متقاضیان می توانند از طریق این دیدار عمومی روزهای دوشنبه نکات و بایسته های خود را در این خصوص مطرح کنند.

حجت الإسلام والمسلمین براتی زاده، شهرستان مانه و سملقان را یکی از قطبهای توسعه باغداری و تولیدات محصولات کشاورزی در استان برشمرد و بر ضرورت استفاده مسؤولین اجرایی استفاده از این ظرفیت ها جهت استقرار صنایع تبدیلی و همچنین صادرات تأکید و در ادامه به مدیران قضایی این شهرستان دستور داد با تقویت روند بازدیدهای میدانی و اعمال مدیریت ها و نظارتهای لازم به نحو مقتضی از تولید و اشتغال آفرینی در این حوزه قضایی حمایت کنند.

مقام عالی قضایی استان در ادامه به اختلافات ملکی و تنش های موجود بر سر منابع تأمین آب به ویژه در حوزه مصارف کشاورزی نیز اشاره و از تشکیل کارگروهی ویژه با محوریت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم جهت آسیب شناسی این معضل خبر داد.

وی افزود: مقرر شد این کارگروه ضمن ریشه یابی مشکلات موجود راه کارهای لازم را در راستای برون رفت از شرایط فعلی و کاهش حجم ورودی پرونده های قضایی ناشی از این نوع اختلافات ارائه و به رفع مشکلات کمک کند.

انتهای پیام/آ

منبع: فارس

کلیدواژه: کمبود آب مشکلات آبی خراسان شمالی مشکلات آبی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۰۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چتر باران بر سر خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، لطفی افزود: با توجه به الگوی نقشه‌های پیش یابی و خروجی مدل‌های پیش یابی هواشناسی امروز و فردا ضمن تضعیف سامانه بارشی، گاهی افزایش ابر، افزایش سرعت وزش باد و بارش پراکنده در استان می‌توانیم انتظار داشته باشیم.

وی گفت: با توجه به آخرین اجرای مدل‌ها امروز در برخی نقاط شهرستان‌های طبس، بشرویه ،فردوس، سرایان و زیرکوه  انتظار بارندگی را داریم .

کارشناس هواشناسی افزود:  به لحاظ دمایی نیز امروز و امشب افزایش نسبی دمای هوا را در منطقه پیش بینی می‌کنیم.

لطفی گفت: صبح امروز سردترین‌های استان بیرجند وسربیشه با کمینه دمای ۷درجه و روز گذشته گرمتربن نقطه استان ایستگاه بندان با بیشینه ۲۹ درجه گزارش شده است.

وی افزود: تغییرات دما در مرکز استان در گرمتربن ساعات دیروز ۲۲درجه سلسیوس ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • آغاز مزایده فروش بیش از یک هزار و سیصد دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در استان هرمزگان
  • آغاز مزایده فروش ۱۳۰۰ دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در هرمزگان
  • هشدار دادستان بجنورد در خصوص تکمیل پل ورودی کنارگذر شمالی
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس
  • چتر باران بر سر خراسان جنوبی