Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-02@04:57:32 GMT

ماجرای دستگیری ۱۱ زندانی فراری در کاشان

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۴۰۸۵۷

ماجرای دستگیری ۱۱ زندانی فراری در کاشان

جانشین فرماندهی انتظامی کاشان با بیان اینکه طرح "ذوالفقار یک" در کاشان اجرایی شد، گفت: ۱۱ زندانی فراری با اجرای طرح دستگیر شدند.

سرهنگ حجت‌الله بهامین از اجرا شدن طرح ذوالفقار یک در کاشان خبر داد و اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و پاکسازی نقاط آلوده، طرح عملیاتی ذوالفقار یک به مدت یک هفته در سطح شهرستان کاشان اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در نتیجه اجرای طرح، با تلاش ماموران انتظامی این فرماندهی و طی هماهنگی به عمل آمده با مقام قضایی 44 سارق، 34 فروشنده مواد مخدر، 21 اتباع بیگانه غیرمجاز، یک شرور ، 11 زندانی فراری و 17 حکم جلب قضایی دستگیر شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به دیگر نتایج طرح ذوالفقار یک تاکید کرد: در ادامه این طرح 68 فقره انواع سرقت، یک قبضه سلاح غیرمجاز و یک کیلو و 800 گرم موادمخدر کشف و همچنین در این خصوص 80 موتورسیکلت و خودرو نیز توقیف شد.

این مقام انتظامی ابراز داشت: طرح فوق به صورت مستمر در سطح شهرستان کاشان ادامه خواهد داشت و از این رو از شهروندان خواستاریم که در صورت اطلاع و مشاهده موارد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند./تسنیم

منبع: فردا

کلیدواژه: زندانی فراری ذوالفقار یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۰۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر

نیکروز سلیمانی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دو نفر سارق زن و مرد که از شهرستان های مشگین شهر و پارس آباد اقدام به سرقت طلا کرده بودند دستگیر شدند.

وی گفت: این دو نفر آقا و خانم غیر بومی که اقدام به سرقت و کش زنی طلا از طلا فروشی های سطح شهرستان های اردبیل و مشگین شهر کرده بودند با اقدام به موقع ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ طی یک عملیات غافلگیرانه و موفق دستگیر و طلا های مسروقه از آنها کشف شد.

فرمانده انتظامی مشگین شهر افزود: درحال حاضر سارقان به سه فقره سرقت اعتراف کردند.

سلیمانی گفت: در این زمینه پرونده قضائی تشکیل و بررسی های بیشتر در این خصوص ادامه دارد.

کد خبر 6093684

دیگر خبرها

  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند