Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@03:59:01 GMT

معلم خصوصی زبان

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۴۰۹۶۹

معلم خصوصی زبان

 

تدریس خصوصی زبان یکی از بهترین راه‌های یادگیری زبان‌های متفاوت است. خصوصا در مورد زبان‌هایی مانند ژاپنی، کره ای، آلمانی و انگلیسی. زیرا این چهار زبان، نسبتا زبان های دشواری بوده و برای یادگیری آن‌ها به یک آموزش سطح بالا و اصولی نیز است. در ادامه هر یک از این زبان‌ها و همچنین دلایل انتخاب تدریس خصوصی زبان را بررسی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تدریس خصوصی زبان ژاپنی

زبان ژاپنی جزو ده زبان زنده دنیا است و افراد زیادی سالانه برای تحصیل، کار و زندگی به کشور ژاپن مهاجرت می‌کنند. یکی از دلایل دیگری که بسیاری از افراد دوستدار تکنولوژی به ژاپن مهاجرت می کنند این است که این کشور یکی از پیشرفته ترین کشورها در زمینه تکنولوژی و رباتیک است. زبان ژاپنی با نام نیهونگو نیز شناخته می شود و سیستم نگارشی آن 3  نوع الفبای مختلف دارد که شامل موارد زیر می‌شوند:

خط کانجی

خط کانجی نمایانگر حروف تصویری هستند که از زبان چبنی وارد زبان ژاپنی شده اند و هریک از آن ها معنی یک کلمه خاص را می دهند. به عنوان مثل یک حرف از خط کانجی نشانگر دریا است و یک حرف دیگر نشانگر مزرعه است. اما این حروف دیگر مشابه حروف چینی نیستند و زبان های چینی و ژاپنی کاملا با یکدیگر تفاوت دارند.

خط کانا

از خط کانا در نگارش ژاپنی استفاده می شود و به آن خط هجانگار نیز می‌گویند. خود خط کانا به دو دسته‌ی هیرانگا و کاتانا تقسیم می‌شود که به ترتیب برای نوشتن واژه‌های اصیل ژاپنی و نوشتن واژه‌های بیگانه که از زبان های دیگر وارد زبان ژاپنی شده‌اند استفاده می‌شوند.

خط رومانجی

خط رومانجی حروف و الفبای لاتین هستند که در زبان ژاپنی برای نوشتن با رایانه و یا تلفن همراه استفاده می‌شوند. به عبارت دیگر، در این خط کلمات ژاپنی با حروف انگلیسی نوشته می‌شوند.

در کلاس تدریس خصوصی زبان ژاپنی در تهران، هر سه نوع الفبای ژاپنی تدریس شده و بر یادگیری کامل آنها توسط زبان آموز نظارت می‌شود. از آنجایی که تعداد حروف این زبا بسیار زیاد است، ممکن است که یادگیری آن برای برخی از افراد چالش برانگیز باشد، اما با تعلیم خصوصی، تمرکز مدرس تماما بر زبان آموز بوده و می‌تواند در این راه به خوبی او را یاری کند. همچنین نظارت لحظه به لحظه برای نوشتن مطالب توسط زبان آموز نیز باعث می‌شود تا تمامی اشکالات نوشتاری او رفع شده و بتواند به خوبی در نوشتن زبان ژاپنی مهارت کسب کند.

تدریس خصوصی زبان کره ای

به زبان کره ای هانگول نیز گفته می‌شود و زبان رسمی دو کشور کره شمالی و جنوبی است، به عبارت دیگر زبان کره ای بیش از 80 میلیون صحبت کننده دارد. زبان کره ای همانند ژاپنی الفبای دشواری دارد و بنابراین برای یادگیری آن نیز بهتر است تا از تدریس خصوصی زبان کره ای استفاده کرد. یادگیری این زبان شامل سه سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته است. شاید برای یادگیری سطح مبتدی این زبان، زبان آموز بتواند پیشرفت کند اما برای یادگیری این زبان در سطوح متوسط و پیشرفته وجود یک مدرس خصوصی زبان کره ای برای یادگیری عمقی و اصولی بسیار ضروری است. در کلاس های خصوصی زبان یادگیری زبان آموز بسیار بیشتر می‌شود و می‌تواند در مدت زما بسیار کمتر از کلاس‌های گروهی بر زبان کره ای مسلط شود.

تدریس خصوصی زبان آلمانی

در این روزها به دلیل شرایط اقتصادی مناسب، دانشگاه‌های ارزان قیمت و همچنین سطح زندگی بالا در کشوور آلمان، بسیاری از افراد قصد دارند تا به این کشور مهاجرت کنند. اما یکی از شروط مهاجرت به آلمان، یادگیری زبان این کشور است و متقاضی برای مهاجرت باید مدرک امتحان زبان این کشور یعنی مدرک گوته را ارائه دهد. اما امتحان زبان گوته آزمونی دشوار است و خصوصا در کشور ایران زبان آموزان به سختی سنجیده می‌شوند. به همین دلیل قبولی در این آزمون بدون بهره بردن از یک تدریس خصوصی اصولی و یادگیری عمقی، ممکن نمی‌باشد. این زبان شامل سه سطح A، B و C است که به ترتیب سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته هستند. از آنجایی که آلمانی یکی از سخت‌ترین زبان‌ها دنیا است بنابراین از سطح مبتدی به بعد، یادگیری بهینه این زبان مستلزم یک معلم خصوصی زبان آلمانی با تجربه است که بتواند تمامی تمرکز خود را بر یک دانش آموز گذاشته و به خوبی نقاط ضعف و قدرت او را پیدا کند تا زبان آموز بتواند با آزمون گوته را با موفقیت پست سر بگذارد.

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی دیگر یک امتیاز مثبت محسوب نمی‌شود، بلکه یکی از ضرورات یادگیری برای هر فرد است. این زبان در تمامی کشورهای دنیا صحبت می شود و بنابراین افراد در هرجای دنیا که باشند، باید این زبان را فرا بگیرند. اما برای اهداف بزرگتر مانند راه اندازی کسب و کار و یا تحصیل در کشورهای انگلیسی زبان، افراد باید به طور حرفه ای این زبان را بیاموزند. حال چه در حوزه تحصیلات، چه در حوزه تجارت و ... . اما یادگیری تخصصی این زبان در حوزه های مختلف چیزی نیست که در کلاس های گروهی زبان میسر باشد و افراد باید برای اینکار از تدریس خصوصی زبان انگلیسی استفاده کنند.

در طی تدریس خصوصی زبان انگلیسی مدرس می تواند به خوبی هر چهار مهارت فرد یعنی گفتاری، شنیداری، نوشتاری و درک مطلب را تقویت کرده و اشتباهات و نقاط ضعف زبان آموز را به خوبی آشکار کند. علاوه بر این موضوع، برای قبول شدن در آزمون آیلتس، افراد باید بسیاری از راهکارها و ترفندها را بلد باشند تا بتوانند با نمره قابل قبولی در این آزمون قبول شوند و اینکار تنها با تدریس خصوصی زبان انگلیسی ممکن است، زیر در کلاس های گروهی به دلیل زمان محدود و همچنین تعداد زیاد دانش آموزان، مدرس نمیتواند آن طور که باید و شاید بازدهی کلاس را بالا ببرد. اما در تدریس خصوصی به دلیل بازدهی کاملا بالای کلاس مدرس می تواند حتی در مدت زمانی کوتاه هم  مطالب را بالای زبان آموز شرح داده و برای قبولی در آزمون با اون به خوبی تمرین کند.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: معلم خصوصی زبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۰۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | تعظیم یک گوزن پس از خوردن غذا به سبک ژاپنی‌ها

261 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900791

دیگر خبرها

  • ۷۱۰ آموزگار جدید از ماه مهر تدریس را در مدارس آذربایجان‌غربی آغاز می‌کنند
  • ببینید | تعظیم یک گوزن پس از خوردن غذا به سبک ژاپنی‌ها
  • مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟
  • ۵۳ سال تدریس و مهری ماندگار
  • روایتی از ۵۳ سال تدریس و مهری ماندگار
  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504
  • «مقرأة الحرمین»؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • روایت یک معلم درحوزه تدریس به دانش آموزان خاص
  • هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود