Web Analytics Made Easy - Statcounter

لطیفی گفت: خدمات سپاه از ابتدای انقلاب بر هیچ کسی پوشیده نیست و این نهاد با ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی همواره پشتیبان بسیار قوی برای نظام جمهوری اسلامی در تمامی حوادث، مسائل و بحران‌ها بوده و هست.

او می گوید: گسترش معنویت فردی و اجتماعی، ریل‌گذاری برای اجرای پروژه‌های کلان نظام اسلامی، ترویج ارزش‌های دینی در حوزه‌های تخصصی همچون هنر، ورزش و رسانه، خدمتگزاری بی‌منت به مردم در شرایط سخت و حوادث همچنین ایستادگی در برابر تهاجم فرهنگی دشمن از کارکرد‌های نهاد سپاه و بسیج در چهار دهه از عمر بابرکت انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس رسانه استانی گفت: تمام سلایق و گرایش‌ها تحت پرچم جمهوری اسلامی آماده جانفشانی در راه اسلام و ایران هستند و رسانه استانی آماده برنامه سازی بیش از پیش در این حوزه است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان  گفت: نمایش خدمات این نهاد مقدس در قالب برنامه‌ای فاخر، وزین و ارزشی با مشارکت سپاه استان معرفی خدمات صورت گرفته در حوزه‌های پژوهش محور و خدمات علمی و صنعتی کمتر شناخته شده را تسهیل می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان هم در ادامه این جلسه گفت: بسیج در حوزه فرهنگ و اندیشه حضور جدی دارد و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب را وظیفه خود می‌داند که این مهم با همراهی رسانه ملی امکان پذیر است.

حجت الاسلام بیگدلی می گوید: سپاه و بسیج در طول ۴۳ سال گذشته همواره خادم مردم بوده و از هیچ‌گونه مجاهدت و ایثار برای آسایش و آرامش مردم دریغ نکرده و امروز هم با حضور جدی در بخش‌های مختلف یاریگر نظام هستند و تلاش می‌کنند که از ظرفیت‌های این حوزه برای ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی به بهترین روش بهره گیرند.

او گفت: رسانه ملی زبان گویای سپاه و بسیج است و انعکاس برنامه‌های فرهنگی به ویژه تولیدات مرتبط با مدافعان مرز‌های عزت و شرف از هر قشر و صنف از رسانه ملی تأثیر بسزایی در تقویت بنیان‌های اعتقادی و اتحاد جامعه و افزایش روحیه و انگیزه بسیجیان دارد.


در ادامه این جلسه راهکار‌های افزایش بیش از پیش تعاملات فیمابین مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه زنجان صدا وسیمای زنجان انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۰۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمن‌ها و گروه‌های مردمی بر حوزه دانش آموزان تمرکز کنند

محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین در نخستین نشست شورای آموزش و پرورش استان گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به مداخلات مردمی و گروه‌های جهادی در رابطه با پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی بین دانش آموزان داریم.

وی با اشاره به طرح نماد (نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان) تصریح کرد: اجرای این طرح در قزوین اتفاق خوبی است، اما باید از ظرفیت مردمی بیشتری برای این طرح استفاده کرد.

اعلایی با اشاره به گروه‌های دانشجویی و یا اعضای انجمن اولیا و مربیان، تصریح کرد: این اقشار می‌توانند در حوزه‌های تربیتی و فرهنگی ورود کنند و تشکیل تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد می‌تواند در این زمینه موثر باشد.

در ادامه استاندار قزوین با اشاره به نزدیک شدن به ایام گرامیداشت معلم اظهار کرد: همه مدیران استان باید با حضور در مدارس و جمع معلمان از زحمات آنان قدردانی کنند.

طرح نماد از آسیب‌های بزرگتر در جامعه پیشگیری می‌کند

نقی سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین نیز در این نشست گفت: نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان که با عنوان اختصاری نماد خوانده می‌شود، طرحی در راستای کمک به آموزش و پرورش برای توانمندسازی دانش آموزان است.

سیاهکالی مرادی در این راستا با اشاره به راه اندازی خط تلفن ۱۵۷۰ افزود: کارشناسان از ساعت هشت تا ۲۰ توسط این شماره به سوالات دانش آموزان، والدین و عموم جامعه پاسخ می‌دهند.

وی اهداف راه اندازی این طرح را شناسایی به موقع دانش آموزان در معرض خطر و توانمندسازی معلمان دانست و ادامه داد: با اجرای این طرح می‌توان با مداخله سریع و به هنگام برای دانش آموزان آسیب دیده از بسیاری آسیب‌های بزرگتر پیشگیری کرد.

سیاهکالی مرادی همچنین کنترل و کاهش عوامل مخاطره آمیز و ارائه خدمات تخصصی و به موقع و رصد و پیگیری مستمر را از دیگر دستاورد‌های اجرای این طرح نامید.

این نظام با هدف هم افزایی ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی برای پیشگیری و شناسایی، ارجاع، توانمندسازی، درمان و مددکاری اجتماعی برای دانش آموزان در معرض خطر، پرخطر، و دارای فوریت روانی و اجتماعی اجرایی می‌شود.

استان قزوین دارای ۲۵۰ هزار دانش آموز است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات مهندسی
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات فنی و مهندسی
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • سمن‌ها و گروه‌های مردمی بر حوزه دانش آموزان تمرکز کنند
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است