Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@03:17:10 GMT

تدارک رادیو گفت و گو برای 14 و 15 خرداد

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۴۱۰۰۰

تدارک رادیو گفت و گو برای 14 و 15 خرداد

به گزارش روابط عمومی رادیو گفت و گو، وحید موسوی مدیر گروه سیاسی و اجتماعی رادیو گفت‌وگو درباره ویژه برنامه های این شبکه برای سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد گفت: با توجه به شعار شبکه رادیویی گفت‌وگو «صدای اندیشه ها»، برنامه های این شبکه در نیمه خرداد با رویکردی اندیشه‌مدار و نخبگانی و همچنین توجه به نسل جوان تقدیم می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: با توجه به تلاش های پیدا و پنهان برای تحریف راه و سیره امام خمینی(ره) و نیاز نسل جدید به شناختی نوین از آن حضرت، ویژه برنامه های رادیو گفت وگو در دو دسته تولیدی و تأمینی در روزهای 14 و 15 خرداد روی آنتن خواهد رفت. 

مدیر گروه سیاسی و اجتماعی رادیو گفت‌وگو در معرفی برنامه های تولیدی این شبکه گفت: به این مناسبت «سرمشق» با تبیین اندیشه سیاسی و اجتماعی امام(ره) براساس الگوهای اسلام ناب در 10 قسمت 70 دقیقه ای، «از تبار نور» درباره اندیشه های سیاسی حضرت امام(ره) طی 10 قسمت 20 دقیقه ای ، «عصر روز چهاردهم» به انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای به مقام رهبری در روز 14 خرداد می پردازد و در برنامه گفت و گوی ویژه مصاحبه ای با اسدالله بادامچیان دبیر کل حزب موتلفه اسلامی درباره قیام 15 خرداد پخش می شود.

موسوی، برنامه های تامینی رادیو گفت وگو در مناسبت نیمه خرداد را نیز به این شرح معرفی کرد: «روح الله» در قالب مستند رادیویی طی سه قسمت با روایت زندگی امام، «رهنما» با محوریت اندیشه های سیاسی امام خمینی(ره)، «قیام ماندگار» با بررسی قیام 15 خرداد و عواقب آن، مستند «اشراق» در دوقسمت با موضوع  انتخاب آیت الله خامنه ای به عنوان رهبر انقلاب، «تاهمیشه با امام» با بازخوانی وصیت نامه حضرت امام، «مسیر ویژه» نیز در دو قسمت 85 دقیقه ای روایتی از آموزه‌های انقلابی امام خمینی(ره) و تاثیراتش بر روند انقلاب و «عصر خمینی» در 9 قسمت 50 دقیقه ای به بازتاب بین المللی انقلاب اسلامی و نقش راهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی می پردازد.

رادیو گفت و گو روی موج fm ردیف 103.5 مگاهرتز تقدیم مخاطبان می شود و علاقه مندان می توانند با نصب برنامه کاربردی ایران صدا برنامه های این شبکه رادیویی را بصورت زنده و یا آرشیویی در گوشی تلفن همراه خود دنبال کنند.

منبع: فردا

کلیدواژه: اسدالله بادامچیان امام خمینی انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای حضرت امام رادیو گفت وگو رادیو گفت امام خمینی دقیقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۱۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم

به گزارش «تابناک» به نقل از جماران، در پی درگذشت «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، جمعی از علما، فضلا و روحانیون در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی حضور یافتند.

در این مراسم سیداحمد خمینی پسر سیدحسن خمینی و حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی نوه امام خمینی(س) نیز حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • تدارک بیش از ۲۰ برنامه مختلف به مناسبت هفت معلم
  • مطهری امام
  • روز صعود از لیگ یک به لیگ برتر: 16 خرداد
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • برنامه «خط اول» از رادیو ورزش