Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@17:08:20 GMT

نریمان: رکورد زدم !

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۴۱۰۴۴

نریمان: رکورد زدم !

به گزارش خبرگزاری فارس از جلفا،  محسن نریمان، مدیرعامل سابق منطقه آزاد ارس عصر امروز در مراسم تودیع‌اش اظهار کرد: اینکه مردم آذربایجان مرا تحمل کردند ممنونم و عملکرد امروزم محصول حمایت مردم است. بنده مشاور اقتصادی ندارم و مشاورانم بازاریان ارس بودند.

وی افزود: کیانی فردی ارزشمند است که از معتبرترین دانشگاه ارشد و دکترا گرفته است و با حمایت مردم توانمندی‌اش را نشان خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نریمان ادامه داد: برای مالیات بر ارزش افزوده دکتر سعید محمد نامه‌های قوی به مجلس نوشتند اما حذف آن دست ما نیست و باید مجلس قانون کند، متاسفانه در مجلس قوانینی وضع می‌کنند که ایجاد تنش می‌کند. 

وی با بیان اینکه مالیات ارزش‌افزوده پاک‌ترین نوع مالیات است اما در منطقه آزاد کارایی ندارد، گفت: اگر امروز ارس صنعتی‌ترین منطقه شده به‌خاطر مشورت صنعت‌گران است.‌

مدیرعامل سابق منطقه آزاد ارس با بیان اینکه من استقلالی‌ام و همانند تیم استقلال در مدت مدیریت رکورد زدم!‌، اظهار کرد: برخلاف اظهارات برخی نمایندگان مجلس اینجا فرودگاه واردات نیست و تراز تجاری‌مان مثبت است، یعنی صادرات ما بیشتر از واردات است.

حجت‌الاسلام هادوی، امام جمعه جلفا  نیز در مراسم معارفه مدیرعامل جدید منطقه آزاد ارس گفت: از آقای نریمان بابت زحمات‌شان در منطقه تقدیر می‌کنم و از سعید محمد بابت انتصاب مدیر جوان و انقلابی برای منطقه آزاد ارس ممنون هستم و آغاز فعالیت مجید کیانی را که همزمان با دهه کرامت است به فال نیک می‌گیریم.

وی افزود: در سوابق‌ مجید کیانی مدیر عامل جدید منطقه آزاد ارس شاهد خدمات‌ افتخار آمیز بودیم که امیدوارم ادامه یابد و با مدیریت جهادی انتظار فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاری را برآورده کند.

امام جمعه جلفا گفت: مدیرعامل جدید با مردم و فعالان اقتصادی ارتباط صمیمی داشته باشد و حرف‌هایشان را بشنود.

وی خطاب به مدیرعامل جدید منطقه آزاد ارس ادامه داد: از چنگال سهم‌خواهان عبور کنید و جایگاه‌های مدیریتی را به افراد متخصص و متعهد درد آشنا بدهید چرا که این رویکرد برای تقویت ارس لازم است و زیرساخت‌های گردشگری و اقتصادی را تقویت و به چالش‌های بازار و گردشگری توجه می‌کند.

انتهای پیام/۶۰۰۲۵

منبع: فارس

کلیدواژه: محسن نریمان مدیرعامل منطقه آزاد ارس منطقه ازاد ارس مجید کیانی امام جمعه جلفا تیم استقلال مالیات بر ارزش افزوده نمایندگان مجلس منطقه آزاد ارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۱۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هت‌تریک رکورد شکنی سامیار | عبدلی رکورد ۵۰ آزاد را هم جابه جا کرد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، شیرجه و واترپلو، سامیار عبدلی در ماده ۵۰ متر آزاد این مسابقات با ثبت زمان ۰۰:۲۲.۷۴ رکورد این ماده که پیش از این به نام خود ثبت بود را بهبود بخشید. او هم‌چنین در مسابقات مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان موفق به جابه‌جابی رکورد ۱۰۰ متر آزاد شد که پیش از این در مسابقات شنا بازی‌های آسیایی در مهر ماه سال ۱۴۰۲ با زمان ۰۰:۲۲.۸۰ رکورد این ماده را به نام خود ثبت کرده بود و به عنوان سریع‌ترین شناگر ایران شناخته می‌شد.

سریع‌ترین شناگر ایران در آلمان رکوردشکنی کرد ماده ۵۰ متر آزاد مسافت بلند:
رکورد پیشین:

بازی های آسیایی هانگژو، مهر ۱۴۰۲، ثبت زمان ۰۰:۲۲.۸۰

رکورد جدید:

مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلما، اردیبهشت ۱۴۰۳، ثبت زمان ۰۰:۲۲.۷۴

ماده ۱۰۰ متر آزاد مسافت بلند:
رکورد پیشین:

مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان، اردیبهشت ۱۴۰۳، ثبت زمان ۰۰:۵۰.۴۵

رکورد جدید:

مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان، اردیبهشت ۱۴۰۳، ثبت زمان ۰۰:۵۰.۳۴

کد خبر 847887 برچسب‌ها ویژه ورزشی آلمان شنا ورزش ایران

دیگر خبرها

  • مناطق آزاد کشور ؛ چالش ها وراهکارها
  • معرفی ۱۲۴ بسته سرمایه‌گذاری منطقه آزادچابهار به فعالان اقتصادی؛ چابهار بهشت سرمایه گذاری
  • کسب رتبه برتر در حوزه عمران و زیربنایی توسط منطقه آزاد چابهار
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • هت‌تریک رکورد شکنی سامیار | عبدلی رکورد ۵۰ آزاد را هم جابه جا کرد
  • عبدلی سومین بار حدنصاب ملی شنا را در مسابقات آلمان جابجا کرد
  • هت‌تریک رکوردشکنی سامیار در آلمان
  • هت‌تریک رکورد شکنی سامیار/ عبدلی رکورد ۵۰ آزاد را هم جابجا کرد
  • تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد