Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-30@19:21:24 GMT

اعترافات متهم قتل 2 محیط بان در فارس

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۴۱۱۰۱

اعترافات متهم قتل 2 محیط بان در فارس

به گزارش صدای ایران،بعدازظهر جمعه 2شکارچی غیرمجاز در منطقه حفاظت‌شده دره‌باغ در محاصره 3محیط‌بان قرار گرفتند که یکی از شکارچیان مسلح با شلیک گلوله محیط‌بان محمد فرهمند و همیار محیط‌زیست رضا بهرام‌پور را به شهادت رساند و یک همیار دیگر به نام علی اسدی را مجروح کرد. با فرار شکارچی جنایتکار و همدستش، تحقیقات پلیس برای دستگیری آنها شروع شد و ماموران  با اجرای طرح مهار و گشتزنی‌های گسترده در این منطقه موفق شدند 3شکارچی غیرمجاز را که در آن حوالی حضور داشتند دستگیر کنند اما همه آنها مدعی بودند که بی‌گناهند و شکارچیان جنایتکار را نمی‌شناسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال هر سه نفر به اداره آگاهی انتقال یافتند و تحقیقات از آنها ادامه یافت تا اینکه صبح دیروز یکی از شکارچیان دستگیر شده به قتل هردو محیط‌بان اعتراف کرد و همدستش را لو داد.

  قاتل 32ساله و دارای سابقه‌ کیفری است و همدستش نیز 31ساله است

 

به این ترتیب روز گذشته همدست متهم نیز دستگیر و اسرار شهادت 2محیط‌بان برملا شد. سردار رهام‌بخش حبیبی، فرمانده انتظامی استان فارس گفت: قاتل اعتراف کرد که روز حادثه با همدستش برای شکار غیرمجاز به کوه رفته بودند که وقتی خود را در محاصره محیط‌بانان دیدند به آنها شلیک کرده و دست به این جنایت زدند. به‌گفته سردار حبیبی، قاتل 32ساله و دارای سابقه‌ کیفری است و همدستش نیز 31ساله است که هر دو مدعی شدند از کرده خود پشیمان هستند و اشتباه بزرگی کرده‌اند. براساس این گزارش، با دستگیری متهمان پرونده سلاح شکاری غیرمجاز که در این جنایت از آن استفاده شده بود نیز کشف شد و پرونده متهمان در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: محیط بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۱۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان در خصوص برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از حسابش بدون اطلاع ، پی گیری موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

 سرهنگ حمیدرضا خوشخو افزود: کارشناسان پلیس فتا با اشراف اطلاعاتی متهم برداشت‌های غیرمجاز را در استان تهران شناسایی و پرونده به صورت نیابتی به دادسرای مربوطه ارسال شد.

سرهنگ خوشخو تصریح کرد: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد متهم با راه اندازی یک سایت جعلی و ارسال لینک آن، افراد را به درگاه جعلی هدایت و با در دست داشتن اطلاعات کارت بانکی، وجه را به کارت دیگری منتقل کرده و پس از پی گیری‌های مقام قضایی وجه نقد به صاحب حساب برگشت داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه در پایان به شهروندان توصیه کرد؛ با مراجعه به بانک یا موسسه‌ای که در آن حساب دارند نسبت به درخواست و فعال‌سازی رمز پویای یک بار مصرف خود اقدام کنند تا از دسترسی مجرمان و هکر‌ها به رمز حساب‌های بانکی جلوگیری کرده و حضوری امن و بی‌خطر در حوزه بانکداری الکترونیک در فضای سایبر داشته باشند.

دیگر خبرها

  • آسمان‌خراش‌ها؛ قاتل یا ناجی شهرها؟
  • شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه
  • عامل جنایت گاندی نمی‌دانست قاتل است | گفت و گو با متهم
  • رابطه عاشقانه در خیابان گاندی به خون کشیده شد/ قاتل اعتراف کرد
  • ۲ شکارچی غیرمجاز در منطقه «قرچغه» قوچان دستگیر شدند
  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری
  • دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله