Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شامگاه چهارشنبه ایرنا از اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان، محسن حیدری با اشاره به اینکه وزش باد در سواحل سبب افزایش ارتفاع موج تا ۲ و نیم متر هم خواهد شد، اظهارداشت: سرعت وزش بادی تا بیشینه ۶۵ کیلومتر بر ساعت سبب مواج شدن دریا و یا احتمالا وقوع پدیده گردوخاک در سواحل جنوبی استان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی احتمال آسیب به شناورهای سبک و تورهای صیادی را دور از انتظار ندانست و ادامه داد: در این مدت از شنا در سواحل پرهیز شود.

مدیر کل هواشناسی سیستان و بلوچستان همچنین از پیش بینی وزش باد شدید و خیلی شدید در هفته آینده و از صبح جمعه تا بعداز ظهر روز یکشنبه در زابل، زهک، هیرمند، نیمروز، هامون، زاهدان، ایرانشهر، خاش، زرآباد، فنوج، قصرقند، میرجاوه، نیکشهر، شرق سراوان و غرب کنارک خبر داد.

وی گفت: وزش این باد سبب خیزش گردوخاک، کاهش دید افقی و کیفیت هوا، احتمال لغو پروازها و اختلال در تردد ریلی و جاده ای خواهد شد.

حیدری افزود: کوهنوردان از صعود به ارتفاعات تفتان و بزمان و کویرنوردی در شمال غرب استان در مدت یاد شده خودداری کنند.

وی همچنین به یک اخطار سطح زرد اشاره کرده و گفت: فردا وزش باد نسبتا شدید تا شدید اکثر مناطق استان رخ میدهد و بهتر است در تردد به شمال استان و همچنین استان های مجاور احتیاط لازم صورت گیرد.

مدیر کل هواشناسی سیستان و بلوچستان همچنین از تداوم رشد ابرهای همرفتی و رگبار رعدوبرق خبر داد و گفت: راسک، سرباز، سراوان، سیب سوران، فنوج، قصرقند، لاشار، مهرستان و نیکشهر منطقه فعالیت این سامانه بارشی است.

وی با توجه به احتمال جاری شدن سیل‌ها و وقوع صاعقه از شهروندان این مناطق درخواست کرد از صعود به ارتفاعات خودداری کرده و از قرار گرفتن در حاشیه رودخانه خودداری کنند.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان زاهدان سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان زاهدان سازمان هواشناسی سیستان و بلوچستان زاهدان سازمان هواشناسی کل هواشناسی سیستان و بلوچستان خواهد شد وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۱۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نیرو‌های سپاه و ارتش از زمین و هوا کار ارسال کمک‌ها به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان را انجام می‌دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • هواشناسی سیستان و بلوچستان همزمان ۲ هشدار زرد صادر کرد
  • هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان
  • ساخت دستگاه حفاری تا عمق ۳ هزار متری توسط محققان پژوهشگاه اقیانوس‌شناسی
  • ساخت دستگاهی برای حفاری عمق تا ۳ هزار متری توسط محققان پژوهشگاه اقیانوس شناسی
  • صدور دو هشدار زرد جوی و دریایی در سیستان و بلوچستان
  • نخستین کاوش محققان ایرانی در عمق ۲ هزار متری دریای عمان
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • برداشت گل محمدی از باغات سیستان وبلوچستان
  • امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان