Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، پس از داوری ۳۴ اثر راه یافته به مرحله نهایی از میان هزار و ۱۱۱ اثر رسیده به دبیرخانه از سوی هیئت داوران متشکل از «جلال شمس آذران»، «صادق سوری» و «منصوره معتمدی»، ۱۱ اثر از بخش‌های حرفه‌ای، یادگاری، دلتنگی و مجموعه در فهرست آثار برگزیده  قرار گرفت.

این گزارش حاکی است، «امیر عنایتی» از خراسان رضوی در بخش حرفه‌ای توانست رتبه نخست را از آن خود کند و «احمد تاجی» از چهارمحال و بختیاری  و «علی ابک» از سمنان نیز به ترتیب توانستند رتبه های دوم و سوم بخش حرفه‌ای را به دست آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، در بخش یادگاری خانوادگی در حرم امام رضا (ع) نیز «علی خوانین» از فارس، «جواد رضایی سالانقوچ» از خراسان رضوی و «مهدی ایمانی» از آذربایجان شرقی موفق شدند تا در فهرست برگزیدگان این بخش قرار بگیرند.

لازم به ذکر است، «محمد حسن صلواتی» و «مهدی وقاری شورچه» هر دو از خراسان رضوی و «طاهره رخ بخش زمین»، از فارس از نگاه هیئت داوران به عنوان برگزیدگان بخش دلتنگی جشنواره انتخاب شدند.

در بخش مجموعه نیز «فائزه کابلی کفشگیری» از گلستان توانست به عنوان برگزیده این بخش انتخاب شود و «حمید سبحانی»  از خراسان رضوی نیز در بخش حرفه ای و در قالب «مولتی مدیا» به عنوان برگزیده معرفی شد.

هم چنین در بخش جنبی جشنواره که در بخش‌های طعم آب و مزه زندگی، روستایی و معماری، خراسان‌شمالی و گنجینه فرهنگ‌ها و اسب اصیل، اردوهای در جشنواره برگزار شد، پس از داوری، آثار برگزیده معرفی شدند.

بر اساس این گزارش، در بخش طعم آب و مزه زندگی وحید خادمی و قدیر وقاری برگزیده  شدند.

داوران در بخش روستایی و معماری مهدی وقاری را برگزیده این بخش معرفی کرد و عباس رستگار و ناصر محمدی نیز در بخش تاسیسات آب در زمره برگزیدگان قرار گرفتند.

مهدی علیزاده، سپیده رحمتی، جواد حسن پور ، جابر غلامی و احمد تاجیک نیز موفق شدند تا در فهرست برگزیدگان بخش خراسان شمالی، گنجینه فرهنگ ها قرار بگیرند و در این جشنواره بدرخشند.

در بخش اسب نیز، جایزه ویژه اسب اصیل ترکمن به مریم دوست محمدی رسید و امیر عنایتی نیز جایزه ویژه آلتین گل را از آن خود کرد.

لازم به ذکر است، محمد حسن خانی نیز در زمره دانش آموزان شرکت کننده‌ای است که در بخش اسب موفق شد تا در فهرست برگزیدگان قرار بگیرد.

گفتنی است، یازدهمین جشنواره ملی عکس رضوی از هشتم ماه جاری با همکاری و مشارکت بنیاد بین المللی امام رضا (ع) و معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به میزبانی خراسان شمالی برگزار شد و امشب همزمان با میلاد حضرت معصومه (س) با معرفی برترین هایای  دوره در مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: جشنواره ملی عکس رضوی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۱۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان برگزیده جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» شد

 شامگاه چهارشنبه اختتامیه جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» با موضوع «انتخاب اصلح، مشارکت حداکثری، حماسه حضور» در مرکز لرستان برگزار شد.

این جشنواره رسانه‌ای با حضور «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان و اصحاب رسانه در تالار ماه حوزه هنری لرستان برگزار شد.

«رضوان پاک منش» در بخش کلیپ و ویدئو به‌عنوان برگزیده این جشنواره معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • آیین تجلیل از برگزیدگان یازدهمین دوره مسابقات دانش آموزی در همدان
  • باشگاه خبرنگاران جوان لرستان برگزیده جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» شد
  • برگزیدگان صدا و سیمای لرستان در جشنواره «بر بلندای حضور»
  • «بر بلندای حضور» برگزیدگان خود را شناخت
  • عکاس خبرگزاری مهر آذربایجان‌شرقی برگزیده جشنواره ملی عکاسی سنندج
  • غذاهای محلی ریشه در آداب‌و رسوم جامعه دارد
  • تقدیر از عکاس خوزستانی‌ در مسابقه عکس روز سنندج
  • جشنواره طنز و رسانه برگزیدگانش را شناخت
  • تجلیل از ۱۳ مخترع برگزیده در جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس
  • معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه