Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-07@14:01:11 GMT

رضایت مترو تهران از خدمات بیمه رازی

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۴۱۶۲۷

رضایت مترو تهران از خدمات بیمه رازی

قائم مقام مدیرعامل مترو تهران، ارائه خدمات بیمه رازی به این شرکت را قابل قبول دانست و گفت: همکاران مترو تهران از خدمات دریافتی بیمه رازی رضایت حداکثری دارند.

اخبار شرکت‌ها؛‌ به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، علی رزم آور- قائم مقام مدیرعامل مترو تهران که مهمان سه‌شنبه‌های پاسخگویی بیمه رازی بود، گفت: مهمترین وظیفه شرکت مترو تهران و حومه ارائه خدمات مناسب به همکاران و مسافران است که تا به امروز در این زمینه موفق عمل کرده است، همچنین امید می‌رود ارائه خدمات این شرکت روز به روز افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: ارائه خدمات مناسب از سوی این شرکت در دو بعد کمی و کیفی است که از نمونه‌های این تفکر می‌توان به افزایش تعداد قطارها و ایستگاه‌های تهران و حومه در کنار افزایش آرامش خاطر مسافران در طول سفر اشاره کرد.

رزم‌آور با بیان اینکه شرکت مترو تهران و حومه دارای 7150 نیروی مستقیم و حدود 2 هزار نیروی غیرمستقیم است، خاطرنشان کرد: در طول مدت همکاری مترو تهران با بیمه رازی، این مجموعه رضایت حداکثری را از خدمات بیمه رازی دارد.

قائم مقام مدیرعامل مترو تهران و حومه در رابطه با حادثه مترو تهران که در سال گذشته رخ داد، تصریح کرد: متاسفانه در سال گذشته حادثه دلخراشی رخ داد و ناراحتی جامعه را به همراه داشت اما نقاط مثبت فراوانی برای این حادثه به ثبت رسید که از آن موارد می‌توان به حضور و همراهی به موقع مجموعه بیمه رازی به خصوص مدیرعامل این شرکت، اشاره کرد.

وی در رابطه با ارائه خدمات بیمه‌ای از سوی نمایندگان بیمه رازی فارغ از قرارداد منعقد شده، گفت: ارائه خدمات به مترو تهران دارای دو بخش همکاران و مسافران است که اگر بیمه رازی و نمایندگان آن نگاه ویژه‌ای همراه با نوآوری به بخش مسافران داشته باشند می‌توانند خدمات به‌روز و منحصربه‌فردی را برای اولین بار ارائه کنند.

همچنین در این رویداد ناصرالدین اسلامی‌فرد- مدیرروابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی گفت: بیمه رازی بعد از گذشته 18 سال، در سال گذشته موفق به کسب مجوز قبول اتکایی شده و این در حالی است که در طول تاریخ فعالیت این شرکت بیشترین میزان رشد فروش بیمه رازی در سال گذشته به ثبت رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین مباحث تبلیغاتی در صنعت بیمه کسب رضایت مشتریان است که بیمه رازی در سال گذشته به این مهم دست یافت و حادثه مترو یک نمونه موفق از این مهم بوده است.

براساس این گزارش در انتهای این رویداد از سه‌شنبه‌های پاسخگویی به رسم یادبود و در راستای مسئولیت اجتماعی، سند یک اصله درخت که به نام علی رزم‌آور- قائم مقام مدیرعامل مترو تهران کاشته شده است از سوی دکتر ناصرالدین اسلامی فرد مدیر روابط عمومی و امور بین الملل به وی اهدا شد.

 

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: قائم مقام مدیرعامل مترو تهران سال گذشته تهران و حومه ارائه خدمات خدمات بیمه بیمه رازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۱۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات اتوبوسرانی برای بازی فوتبال استقلال و ذوب‌آهن

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، با صدور اطلاعیه‌ای از خدمات حمل و نقلی ناوگان این شرکت به تماشاگران مسابقه فوتبال بین تیم‌های استقلال تهران و ذوب‌آهن اصفهان، خبر داد.

بر اساس این گزارش، ناوگان اتوبوسرانی برای رفاه حال تماشاگران این مسابقه که ساعت ۲۰:۳۰ امروز، دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه در ورزشگاه بزرگ آزادی برگزار می‌شود، با اختصاص اتوبوس‌های مورد نیاز، تماشاگران را از ورزشگاه آزادی به پایانه آزادی و ایستگاه مترو مربوطه، منتقل می‌کنند.

همچنین عوامل نظارتی این شرکت در محل مستقر خواهند بود و ناوگان اتوبوسرانی تا انتقال آخرین تماشاگر، نسبت به ارائه خدمات حمل و نقلی اقدام می‌کنند.

کد خبر 6098396

دیگر خبرها

  • اجرای طرح توسعه خدمات فرودگاهی در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی
  • افزایش توان ارائه خدمات فنی مهندسی با بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در استان‌ها
  • بهترین کلینیک‌ های لیزر موهای زائد آقایان در تهران
  • بازنگری مأموریت، چشم‌انداز و ارزش‌های شرکت بیمه سرمد/ بهشتی‌نژاد مدیرعامل بیمه سرمد: ارائۀ خدمات بیمه‌ای به‌هنگام با حفظ کیفیت مهم‌ترین رکن مأموریت بیمه سرمد خواهد بود
  • ارائه نوآوری‌های صندوق توسعه فناوری‌های نوین در تامین مالی فناوری در اینوتکس ۲۰۲۴
  • چرا در دیدار پرسپولیس و سپاهان آمبولانس نبود
  • خدمات اتوبوسرانی برای بازی فوتبال استقلال و ذوب‌آهن
  • راهنمای طراحی و چاپ حرفه ای کاتالوگ در چاپخانه تهران
  • درمان رایگان کودک مشروط بر داشتن بیمه پایه
  • درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه