Web Analytics Made Easy - Statcounter

 محمد خزاعی در جمع مدیران،شرکت های سینمایی، مدیران موسسات،کارشناسان ستادی اداره کل و شهرستانهای سیستان و بلوچستان، توهین به حرم امام رضا علیه السلام را در فیلم عنکبوت مقدس محکوم کرد و گفت: دوستان ما در وزارت امور خارجه به شدت پی گیر هستند که فیلم "عنکبوت مقدس" در فرانسه اکران نشود.

رئیس سازمان سینمایی گفت:سیاست دولت مردمی، توجه ویژه به شهرستانها در حوزه فرهنگ و هنر و حاکم کردن عدالت محوری است و سفرهای استانی مجموعه سازمان سینمایی کشور هیچ ارتباطی به جشنواره‌ها ندارد و فقط برای گوش دادن به دغدغه هنرمندان پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: سیستان و بلوچستان با قدرت فرهنگی و تمدن دیرینه، با خیلی از استان‌ها فرق دارد و متفاوت است،  و بودجه و اعتبارات استانی، استان سیستان و بلوچستان در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی مشخص شود.

خزاعی ارزان ترین تفریح را در شهرستانها، رفتن به سینما دانست و گفت: از نظر توسعه صنعت سینما در مقایسه با کشورهای همسایه عقب هستیم؛ خیلی از سینماهای ما تعطیل هستند و در برخی از شهرها رفتن به سینما جزو فرهنگ مردمان آنها نیست.

رئیس سازمان سینمایی گفت: توسعه دفاتر انجمن سینمایی جوان در دستور وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیست و توسعه دفاتر انجمن سینمایی در کشور قطعا مستلزم برنامه‌ریزی جدی، اعتبار و نیروی انسانی است.

وی عنوان کرد: کمبود تجهیزات وامکانات در دفاتر انجمن سینمایی جوان، مشکل سراسری دفاتر است و خاص سیستان و بلوچستان نیست و همه امکانات دفاتر به 12 سال قبل بر می‌گردد ولی تجهیز دفاتر انجمن سینمایی جوان در دستور کار وزارتخانه قرار دارد.

خزاعی گفت: از همان روز اول گفته ام که همه سینمای ایران، تهران نیست و اگر می‌خواهیم از این وضعیت در تولید فیلم و کمبود نیروی انسانی در صنعت سینما خارج شویم باید در شهرستان‌ها به دنبال استعدادیابی باشیم. وقتی مبنای آموزش ما اقتصاد می‌شود اقتصاد جای استعداد را می‌گیرد؛ به دنبال استعدادیابی در صنعت فیلم باشیم تا شرایط پیشرفت این صنعت در کشور فراهم شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد اسلامی استانداری سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۱۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت گل محمدی از باغات سیستان وبلوچستان

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان گفت: با هدف تغییر الگوی کشت و با توجه به ارزش اقتصادی بالا و نیاز آبی کم گل محمدی و سازگاری با اقلیم منطقه، توسعه باغات گل محمدی در دستور کار سازمان جهاد کشاورزی استان قرار گرفته و با استقبال کشاورزان سطح زیر کشت این محصول امسال نسبت به سال گذشته با رشد ۲۵ هکتاری به ۱۴۰ هکتار رسید.

سعید نارویی افزود: پیش‌بینی شده است امسال ۳۰۰ تن گل محمدی از سطح باغات سیستان و بلوچستان برداشت شود.
مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: ۱۲ کارگاه نیمه صنعتی و سنتی گلابگیری و اسانس گیری در استان فعال است که همه ساله بخش قابل توجهی از نیاز منطقه را تامین می‌کند.
وی افزود: شهرستان‌های شمال سیستان و بلوچستان، میرجاوه، زاهدان و خاش گل محمدی کشت شده و تولیدات آن پس از فرآوری در منطقه بصورت گلاب وگل خشک شده به بازار عرضه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد
  • تبادل فرهنگ گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان با کشورهای همسایه تقویت شود
  • برداشت گل محمدی از باغات سیستان وبلوچستان
  • وزارت ارشاد: محمد خزاعی می‌ماند
  • تغییر رئیس سازمان سینمایی تکذیب شد
  • تغییر محمد خزاعی در سازمان سینمایی تکذیب شد
  • ابقای «محمد خزاعی» در سازمان‌ سینمایی
  • رئیس سازمان سینمایی تغییر می‌کند؟
  • حضور چشمگیر نیروهای هلال احمر در کاهش آلام سیل زدگان / امدادرسانی به بیش از ۵۷ هزار نفر
  • باران چگونه تنش آبی سیستان و بلوچستان را شست؟