Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@14:44:59 GMT

پژو پارس ۴۵۵ میلیون تومان شد

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۴۱۷۴۵

پژو پارس ۴۵۵ میلیون تومان شد

آفتاب‌‌نیوز :

نوسانات قیمتی برای سومین روز متوالی در بازار خودرو متوقف شده است؛ طبق آخرین بررسی‌های صورت گرفته پراید ۱۱۱ در حال حاضر ۲۰۳ میلیون تومان قیمت خورده است و مدل ۱۳۱ آن نیز امروز ۱۸۲ میلیون تومان قیمت خورده است و مدل ۱۵۱ سال ۱۴۰۰ آن نیز در حال حاضر ۱۷۷ میلیون تومان قیمت خورده است و مدل ۱۴۰۱ آن نیز ۱۸۵ میلیون تومان قیمت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بین خودرو‌های پژو نیز نوسانات قیمتی برای سومین روز متوالی متوقف شده است؛ پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ در حال حاضر ۲۸۵ میلیون تومان قیمت خورده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز امروز ۲۹۵ میلیون تومان قیمت خورده است و مدل ۱۴۰۱ آن نیز امروز ۳۰۵ میلیون تومان قیمت دارد.

پژو پارس اتوماتیک مدل ۱۳۹۹ امروز ۴۵۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

در بین سایر خودرو‌های موجود در بازار نیز امروز نوسانات قیمتی متوقف شده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

منبع: خبرآنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پژو پارس بازار خودرو نیز امروز آن نیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۱۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم‌گیری درخصوص عرضه پژوپارس در شورای رقابت

به گزارش «تابناک» به نقل از تجارت نیوز، از حدود ۳ ماه پیش حواشی پیرامون تحویل خودروی پژو پارس (موعد زمستان ۱۴۰۱) شکل گرفت و روز به روز هم به این حواشی افزوده می‌شود؛ ماجرا از آنجایی شروع شد که به دلیل عدم انطباق این خودرو با استانداردهای ۸۵ گانه قرار شد که تولید پژو پارس متوقف شود و پس از اعتراضات اعلام شد که صرفاً تا پایان سال ۱۴۰۲ تولید خواهد شد.

با این حال چند روز پیش سخنگوی تعزیرات حکومتی اعلام کرد که بنا به دستور رئیس جمهور مقرر شده تولید این خودرو در سال جاری نیز ادامه یابد. بر همین مبنا هم شرکت ایران خودرو با اعلام قیمت جدید برای پژو پارس، اقدام به ارسال فراخوان به متقاضیان کرد.

ارسال فراخوان با قیمت‌های جدید کافی بود تا متقاضیان با صدای بلندتری اعتراض و مقابل نهادهای ذی نفع از جمله شورای رقابت تجمع کنند.

با توجه به حجم بالای اعتراضات شورای رقابت امروز هشتم اردیبهشت ماه شورای رقابت در ششصد و پنجاه و ششمین جلسه خود به بررسی مسائل پیرامون عرضه پژو پارس می پردازد. در این جلسه نمایندگان وزارت صمت، سازمان ملی استاندارد و همچنین مدیر عامل ایران خودرو حضور خواهند داشت‌. 

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت محصولات ایران خودرو امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت خودرو امروز 11 اردیبهشت 1403
  • قیمت پژو پارس در بازار امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • واکنش بانک مرکزی به اظهارات میرسلیم/ عقل سلیم چه می‌گوید؟
  • قیمت خودرو امروز 10 اردیبهشت 1403
  • قیمت خودرو امروز ۱۰ اردیبهشت + جدول
  • تصمیم‌گیری درخصوص عرضه پژوپارس در شورای رقابت