Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری عصر چهارشنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی یک مجتمع در شهرستان گناوه با بیان اینکه نگاه ما به توسعه شهرستان نگاه بلند ده ساله است اظهار داشت: این نگاه بر پایه و محوریت ایجاد اشتغال به خصوص برای جوانان و رونق و پیشرفت منطقه ترسیم شده است.

فرماندار گناوه با تقدیر از سرمایه گذاران افزود: از همه سرمایه گذاران بخش خصوصی برای حضور و سرمایه گذاری در این شهرستان دعوت می‌کنیم تا بتوان با تکیه بر توانمندی‌ها و ظرفیت‌های شهرستان و جوانان آن زمینه اشتغال هر بیشتر را فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفری از از کمک‌ها و همکاری‌های نماینده حوزه انتخابیه در خدمت رسانی به مردم تقدیر کرد و گفت: احداث کارخانه فولاد گناوه در دستور کار قرار دارد و با تلاش‌ها و پیگیری‌های نماینده مجلس، به زودی این کارخانه کلنگ زنی می‌شود و زمینه اشتغال زایی برای جوانان فراهم و نگرانی‌ها مردم در موضوع اشتغال کاهش یابد.

و افزود: امیداست بتوان برای خدمت رسانی بهتر به مردم گام‌های بلندی برداشت تا بتوان خدمت هر چه بهتر به مردم انجام داد.

فرماندار گناوه بیان کرد: زیرساخت‌های شهرستان نیازمند به کار و تلاش بیشتر است که نماینده محترم شهرستان در جریان این مشکلات هستند و دست برادری و همکاری به سمت ایشان دراز می‌کنیم.

وی گفت: جاده گناوه – گچساران و گناوه - میشان از نظر راهبردی برای شهرستان بسیار حائز اهمیت است ارتباط بین استان بوشهر از طرف شمال با استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و فارس و اصفهان در این مسیر امتداد می‌دهد و باعث توسعه بیشتر شهرستان و استان خواهد شد.

فرماندار گناوه گفت: طرح جامع توسعه بندرهای گناوه و ریگ نیز در دستور کار است که در بندر ریگ مقدمات اجرای آن را فراهم کرده‌ایم.

کد خبر 5505141

منبع: مهر

کلیدواژه: گناوه شهرستان گناوه بوشهر کرمانشاه ساختمان متروپل دهه کرامت ویروس کرونا آمار کرونا اردبیل متروپل آبادان خراسان رضوی مشهد احتکار میلاد حضرت معصومه مواد مخدر سالروز ارتحال امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۱۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم گناوه ای رتبه برتر جشنواره ایده های نو را کسب کرد

ضرغام مردانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در نخستین جشنواره ایده های نو در سال تحصیلی جاری، «صغری نعمتی» از معلمان شهرستان گناوه حائز رتبه برتر استانی در این جشنواره شد.

مدیر آموزش و پرورش گناوه ضمن تبریک این موفقیت به جامعه فرهگیان شهرستان، هدف از برگزاری این جشنواره را تقویت مهارت خواندن و نوشتن در پایه اول ابتدایی عنوان کرد.

مردانی با بیان اینکه شهرستان گناوه رتبه سوم مشارکت در این جشنواره را کسب کرده گفت: در همایشی که به همین منظور در شهرستان کنگان برگزار شد از مسئولان حوزه آموزش نیز تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6093664

دیگر خبرها

  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • معلم گناوه ای رتبه برتر جشنواره ایده های نو را کسب کرد
  • پرونده ٢ شهرستان استان یزد در حال پیگیری برای تبدیل به فرمانداری ویژه
  • خرده‌فروشی مواد مخدر معضلی جدی در کنارک
  • رئیس جمهور هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • رئیسی هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد