Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@10:25:48 GMT

حضور سپاه باعث خیر و برکت در همه بخش ها

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۴۱۷۷۴

حضور سپاه باعث خیر و برکت در همه بخش ها

به گزارش خبرگزاری فارس تز شیراز، سرتیپ دوم پاسدار حیدر بابااحمدی رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور به اتفاق هیأت همراه، ضمن تشرف به آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام و زیارت مضجع شریف این امامزاده واجب التکریم، با حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری، تولیت این بارگاه منور، دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین کلانتری در این دیدار ضمن تبریک فرا رسیدن دهه پرفضیلت کرامت اظهار کرد: استمرار و برقراری انقلاب، بر پایه مردم است و به همین دلیل استکبار جهانی با ابزارهای مختلف، ازجمله جنگ رسانه ای و ناتوی فرهنگی، پایه مردمی نظام را هدف قرار داده است.

 وی خاطرنشان کرد: هرجا مسئولین، مردمی و پای کار بوده اند، در آن بخش، رشد و پیشرفت صورت گرفته است، سپاه و بسیج هرکجا حضور داشته اند، منشأ خیر و برکت بوده اند، باید با تدبیر و برنامه ریزی، زیرساخت ها اصلاح و تقویت شود، لازم است همگان در جهت تحقق الگوی پایگاه ها و مساجد محله محور مشارکت کنند تا نقش‌آفرینی و کمک نیروهای مردمی بسیجی در رفع مشکلات و بهبود شرایط محلات، برجسته‌تر شده و در مقابل، مسئولان به پاسخگویی به این مطالبات و انجام وظایفشان در برابر شهروندان ترغیب شوند.

تولیت حرم مطهر در بخش دیگری از سخنانش، با اشاره به اهمیت کار شبکه ای سازمان یافته اظهار کرد:  در حال حاضر، ده ها شبکه فرهنگی در کشور هستند که به دلیل نبود هم افزایی، کارآیی آن ها دچار افت شده است، برای مقابله با جنگ نرم دشمن، لازم است همه دستگاه های فرهنگی کشور با برنامه ریزی منسجم، همکاری و تعامل، با هجمه های فرهنگی معاندین، مقابله نمایند.

انتهای خبر/خ

منبع: فارس

کلیدواژه: حجت الاسلام و المسلمین کلانتری شاهچراغ احمدبن موسی الکاظم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۱۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر در مهمان ویژه نمایشگاه کتاب / یمن جایگزین هند شد

سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام کرد: حضور کشور هند در نمایشگاه کتاب تهران منتفی و یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، پیش از این براساس مذاکراتی که مسئولان فرهنگی ایران با مسئولان فرهنگی کشور هندوستان داشتند، این کشور به عنوان مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام شده بود، این در حالی است که در نتیجه صدور بیانیه‌ای در کشور هند، شهروندان این کشور امکان فعالیت و سفر به ایران ندارند.

در نتیجه این تغییرات علی رمضانی سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«علیرغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی و یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.»

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد خبر 748436

دیگر خبرها

  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • سخنگوی دولت: برای مقابله با بی‌حجابی نیازی به قانون جدید نیست
  • هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • احسان یاسین از فلسطین خواند
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • تغییر در مهمان ویژه نمایشگاه کتاب / یمن جایگزین هند شد