Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوئیز انریکه معتقد است که لیگ ملت های اروپا نقش مهمی در آماده سازی تیم برای جام جهانی دارد

پنجشنبه شب از گروه A2 لیگ ملت های اروپا، تیم ملی اسپانیا در بنیتو ویلامارین به مصاف تیم ملی پرتغال می رود. این بازی از ساعت 23:15 به وقت تهران و با قضاوت مایکل اولیور از انگلیس برگزار خواهد شد.

طرفداری | لوئیز انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا در آستانه این دیدار گفت:

وقتی بازیکن بودم، در پایان هر فصل باید به اردوی تیم ملی ملحق می شدم و این درست است که بازیکن در پایان فصل به فکر تعطیلات است، اما همه ما اهمیت نمایندگی از تیم ملی را هم می دانیم، و این در فاصله 5 الی 6 ماه تا جام جهانی، اهمیت بیشتری هم پیدا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جام جهانی که اهمیت اساسی دارد. به طور خلاصه، ما هر چیزی که تحت کنترل باشد را در نظر می گیریم.

تنها هدفی که ما داریم، قهرمانی در این رقابت هاست، این هدفی است که همواره داریم، چه بازی دوستانه باشد، چه رسمی. هدف ما کسب پیروزی در هر 6 مسابقه است. به دلیل نزدیکی و کیفیت تیم های هم گروه کار خیلی سختی خواهد بود اما تکرار می کنم، هدف ما همیشه یکسان است. شرایط برای همه تیم ها یکسان است.

تمجید فرناندو سانتوس از عملکرد دفاعی لاروخا

من از صحبت های همکارم قدردانی می کنم. بدیهی است که مالکیت توپ بیشتر مورد توجه قرار می گیرد، اما از لحاظ دفاعی هم جزو تیم های برتر هستیم. اگر بین دفاع و حمله خود تعادل برقرار نکنید، قدرتمند نخواهید بود. آنها ما را آنالیز کرده اند، و ما را خوب می شناسند و ما هم آنها را خوب می شناسیم. آنها تیمی بسیار سازمان یافته و با کیفیت هستند. کافی است فقط به قیمت بازیکنان آنها در بازار نقل و انتقالات نگاه کنید. آنها تیم درجه یکی هستند و اخیراً عناوین مهمی فتح کرده اند. در دو بازی دوستانه اخیر مقابل پرتغال هم می توانستیم پیروز شویم و هم شکست بخوریم، اما در نهایت هر دو مساوی شدند. باید ببینیم که این پنجشنبه چه می شود.

گذشته از اینکه ما دو کشور همسایه هستیم و همیشه رقابت داشته ایم، اما این یک رقابت مثبت و فراتر از پروژه هایی است که برای میزبانی مشترک در جام جهانی داشته ایم. می توانید شاهد نمایش فوق العاده ای باشید و سعی می کنیم گل هایی داشته باشد و امیدوارم محرکی برای هواداران باشد تا اوقات خوبی داشته باشند.

مارکو آسنسیو

به نظرم او خیلی خوب است، و برای مدتی طولانی در کنار ما بوده است. او کیفیت فردی بالایی دارد، اما من این را به عنوان یک نقص نمی بینم، بلکه برعکس؛ دلیلش هرچه که باشد، مهم ترین چیز این است که او اینجا حضور دارد. وقتی بازی کند، خواهیم دید اما در تمرینات که خیلی خوب بوده است. او ویژگی های کلیدی دارد.

آنسو فاتی

به او کمک می کنیم تا همه چیز را مدیریت کند. خواهیم دید که فرصت بازی پیدا می کند یا نه، اما برای او خوب است که بازی کند. این بازی ها رسمی هستند و ما نیاز داریم که همه در آمادگی کامل باشند. باید مصدومیت او را فراموش کنیم چون بهبود یافته و در یک ماه و نیم گذشته برای بارسا بازی کرده است.

تقابل با کریستیانو رونالدو

من از دیدن بازیکنانی مثل مسی و کریستیانو که سال ها در این سطح بازی کرده اند و به تمامی افتخارات و عناوین ممکن دست یافته اند، لذت می برم.

اخبار داغ 

بغض نادر محمدخانی برای سیروس قایقران در طرفداری: خودم را مقصر می دانم! فرهاد مجیدی موبایلش را از دسترس خارج کرد! گریه کردن زینچنکو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی اسکاتلند - اوکراین / عکس مارک کلاتنبرگ: گل کریم بنزما به لیورپول صحیح بود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۲۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ اتحادیه طلا و سکه رشت اعلام کرد: سکه و طلا هم اکنون در بازار رشت با این قیمت‌ها معامله می‌شود.

تمام سکه بهار آزادی ۴۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان             - ۱۰۰ هزار تومان

نیم سکه بهار آزادی ۲۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان               - ۲۰۰ هزار تومان 

ربع سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون تومان                               بدون تغییر 

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۳ میلیون و ۵۱۰ هزار تومان          - ۴۰ هزار تومان

دیگر خبرها

  • اعتراف لوئیس انریکه پس از توقف غیرمنتظره
  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم
  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • رصد بازار حبوبات در استان یزد
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۱:۰۰
  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۸ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone ۱۳
  • اقدامی مهم در استاندارد که زمینه تحقق شعار سال را فراهم کرده است
  • انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم