Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@21:35:01 GMT

لزوم تلاش برای آبادانی پردیسان قم

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۴۲۳۵۰

لزوم تلاش برای آبادانی پردیسان قم

عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: باید مطالبه عمومی توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر درباره منطقه پردیسان ایجاد شود تا بتوانیم مشکلات این منطقه را رفع کرده و برای جهش و آبادانی این منطقه تلاش کنیم.

ماشاالله سعادتمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به لزوم تلاش برای جهش منطقه پردیسان قم، اظهار کرد: اگر به دنبال جهش پردیسان هستیم باید حق شهرداری را از ادارات، افراد، دانشگاه‌ها بگیریم تا بتوانیم برای تأمین زیرساخت‌ها و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان هزینه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حال حاضر احقاق حقوق منطقه پردیسان برای آبادانی آن لازم است، ادامه داد: باید تلاش کنیم احقاق حقوق منطقه پردیسان انجام شود تا بتوانیم برای آبادانی آن اقدام کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر قم در خصوص ضرورت مطالبه عمومی به وسیله مدیریت شهری برای رفع مشکلات این منطقه، تصریح کرد: باید مطالبه عمومی توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر درباره پردیسان ایجاد شود تا بتوانیم مشکلات این منطقه را رفع کنیم.

وی با تاکید بر اینکه انجام تعهدات دستگاه‌ها نسبت به منطقه پردیسان قم مهم است، گفت: درآمد شهرداری این منطقه بسیار محدود است و باید تعهدات دستگاه‌ها نسبت به این منطقه انجام شود.

سعادتمند اضافه کرد: در حال حاضر باید حق شهرداری گرفته شود و لزومی ندارد به برخی نهادها و دستگاه‌ها برای ساخت‌وساز در منطقه پردیسان تخفیف‌هایی ارائه شود.

وی اظهار کرد: در شرایط کنونی و بر اساس بررسی انجام شده مبرهن است که موضوعات، مشکلات و تنگناهایی در پردیسان وجود دارد، شورای ششم شهر قم باید با وحدت رویه مشکلات این منطقه را از دستگاه‌های مربوطه به‌ویژه مسکن و شهرسازی مطالبه کند.

کد خبر 579234

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شورای ششم قم برنامه ریزی شهری کلانشهر قم پروژه های شهری مدیران شهری خدمات شهری پروژه های نیمه تمام مدیریت شهری ساماندهي شهري پروژه هاي عمراني مشکلات شهري مصوبات شورای ششم عضو شورای شهر قم راه ۴ ساله خدمات شهروندان بودجه و اعتبارات پردیسان قم شهرداری قم شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شورای اسلامی شهر مشکلات این منطقه منطقه پردیسان تا بتوانیم دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۲۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاک انتخاب ها شایسته سالاری است/ لزوم سوق استان به سمت توسعه

به گزارش خبرنگار مهر، محمد بهرامی عصر جمعه در بازدید از مناطق مختلف و روستاهای لوداب افزود: نماینده باید در حد ملی بوده و حضوری مؤثر بر مبنای اشراف کامل به مسائل و آمارهای بودجه‌ای را عملیاتی کند.

بهرامی با تاکید بر اهمیت توسعه استان و حوزه انتخابیه، تصریح کرد: زمان را بر مبنای رشد و توسعه مناطق تنظیم و وقت خود را درگیر چینش‌ها نخواهیم کرد.

بهرامی با اشاره به اینکه انتصاب‌های دستگاهی باید بر مبنای شایسته سالاری باشد، اظهار کرد: اجازه دخالت‌های مخرب را نیز نخواهیم داد.

بهرامی با تاکید بر اینکه من نماینده یک جریان خاص نیستم، عنوان کرد: از ظرفیت تمام نخبگان و افراد توانمند برای سوق استان به سمت توسعه استفاده خواهیم کرد.

منتخب شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس دوازدهم گفت: متناسب با نیازهای استان جلسات تخصصی در دستور کار است و بازدید از مناطق برای احصای مشکلات و به فعلیت رساندن پتانسیل‌ها انجام می‌شود.

وی ابراز داشت: لازمه حصول نتیجه و رشد مناطق تعامل با بخش‌های مختلف و کمیسیون‌های مرتبط است.

بهرامی به بازدید از مناطق اشاره کرد و اظهار داشت: تمام مشکلات مناطق جمع آوری شده و بر اساس اولویت‌ها در هر منطقه برای رفع آنها اقدام خواهیم کرد.

بهرامی با تاکید بر رفع مشکلات لوداب، عنوان کرد: آنچه برای مردم مهم است، کار و لمس نشانه‌های تغییر بوده و باید با ظرفیت بالایی به مردم خدمت کنیم.

کد خبر 6089325

دیگر خبرها

  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • ایمن سازی فروچاله‌های ناشی از ریزش چاه‌های جذبی در منطقه چهار
  • عزم دولت و شهرداری برای حل مشکلات مناطق جنوبی تهران | از نوسازی بافت فرسوده حریم راه آهن تا انتقال بازار شادآباد
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • ملاک انتخاب ها شایسته سالاری است/ لزوم سوق استان به سمت توسعه
  • لزوم حمایت از جامعه کارگری برای تحقق شعار سال
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • افتتاح مدرسه خیرساز در منطقه پردیسان قم
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است