Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@18:02:30 GMT

مناطق آزاد کانون نجات اقتصاد کشور هستند

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۴۲۵۵۶

مناطق آزاد کانون نجات اقتصاد کشور هستند

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد ارس، سعید محمد در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید منطقه آزاد ارس، افزود: مناطق آزاد محدودیت‌های زیادی دارد و تقریبا تمام مشوقات و معافیت‌هایی که مناطق آزاد از آن برخوردار بوده اند مورد حمله قرار گرفت و همه باید یک‌دل و یک‌صدا برای رونق تولید، اشتغال، سرمایه‌گذاری و صادرات در منطقه تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شتاب و توسعه‌ ارس اظهار داشت: همه‌ ما در یک کشتی هستیم و هدف مشترک‌مان توسعه در مناطق آزاد است و نباید نسبت به یکدیگر انرژی‌هایمان را مستهلک کنیم.

مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور گفت: منطقه آزاد ارس از مهم ترین مناطق آزاد است و همه از نمایندگان مجلس گرفته تا امام جمعه، فرمانداران و سرمایه گذاران هدف مشترکی داریم و توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی منطقه آزاد تنها هدف ماست.
 
محمد، با بیان اینکه مناطق آزاد دشمن زیاد دارد، نباید اجازه داد مخالفان مناطق آزاد نظرشان را تحمیل کنند، ادامه داد: افرادی که فلسفه وجودی مناطق آزاد را نمی دانند و حتی یک برگ کاغذ مطالعه نکرده اند، پشت تریبون رفته و مناطق آزاد را به قاچاق، واردات و ایجاد مشکلات ارزی متهم می کنند.

وی یادآوری کرد: رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز طی امضا تفاهم نامه اعلام کرده که مناطق آزاد محل قاچاق نیست و ما کمترین دغدغه را در حوزه قاچاق از این مناطق داریم.

مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور گفت: واردات منطقه آزاد در سال گذشته حدود یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار بود که عمده آن مربوط به مواد مورد نیاز برای تولیدکنندگان داخلی بوده است.

محمد، با بیان اینکه روند انتصابات در مناطق آزاد پیچیده است و افراد زیادی باید در خصوص آن نظر دهند، افزود: «مجید کیانی» فرزند آذربایجان و چهره‌ای مردمی است و با سال‌ها فعالیت در پروژه‌های ملی و برون‌مرزی در کشورهای منطقه تجربیات گران‌قدری کسب کرده و اطلاعات کافی در حوزه صادرات، ارز و مسایل بانکی دارد.

وی اظهار داشت: کیانی، با تحریم‌ها دست‌ و پنجه نرم کرده و مجموعه‌های چند هزار نفری را اداره و از آن خروجی گرفته است، وی مدیری اجرایی است و در هیات علمی دانشگاه نیز حضور موثر دارد.

در این مراسم «مجید کیانی» به عنوان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس معرفی و از خدمات «محسن نریمان» قدردانی شد.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی منطقه آزاد ارس منطقه آزاد مراسم تودیع

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی منطقه آزاد ارس منطقه آزاد آذربایجان شرقی منطقه آزاد ارس منطقه آزاد مراسم تودیع منطقه آزاد ارس مناطق آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۲۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانون «نگاره و سینمای» دانشگاه آزاد بروجرد گشایش یافت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم افتتاحیه کانون «نگاره و سینما» دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد با حضور کُردی معاون فرهنگی دانشجویی، عباس ساکی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی و مسئولان، استادان و اعضای انجمن سینمای جوان بروجرد برگزار شد.

کُردی در این جلسه درباره جایگاه هنر عکاسی و فیلم‌سازی در جامعه امروزی مطالبی بیان کرد.

ساکی با تأکید بر حمایت هنرمندان و فیلمساز جوان بروجردی پیشنهاداتی مطرح کرد.

هومن هوشمند دبیر کانون نگاره و سینما به تشریح و معرفی حیطه فعالیتی کانون پرداخت، همچنین فیلم کوتاه داغی به کارگردانی فاطمه محمدی برنده جوایز متعدد داخلی و بین‌المللی اکران شد و کارگاه آموزشی آشنایی با مبانی فیلم کوتاه توسط فاطمه محمدی از استادان سینمای جوان و کارگردان فیلم برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • کانون «نگاره و سینما» در دانشگاه آزاد بروجرد گشایش یافت
  • کانون «نگاره و سینمای» دانشگاه آزاد بروجرد گشایش یافت
  • مناطق آزاد کشور ؛ چالش ها وراهکارها
  • معرفی ۱۲۴ بسته سرمایه‌گذاری منطقه آزادچابهار به فعالان اقتصادی؛ چابهار بهشت سرمایه گذاری
  • کسب رتبه برتر در حوزه عمران و زیربنایی توسط منطقه آزاد چابهار
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در پیرانشهر
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • یک بام و دوهوای دولت برای کولرهای گازی: تبلیغ ممنوع؛ فروش آزاد، قاچاق رها!
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور