Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@00:15:04 GMT

ضرورت ورود چای به بورس

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۴۲۵۵۹

ضرورت ورود چای به بورس

به گزارش خبرنگار مهر، رسول فرخی شامگاه چهارشنبه در گفتگوی ویژه خبری شبکه باران با اشاره به روند ساخت سد دیلمان، اظهار کرد: حدود ۵۰ سال است که مردم منتظر ساخت این سد هستند و رایزنی‌ها انجام شده و قرار است تا پایان خردادماه یا اوایل تیرماه کلنگ زنی این پروژه انجام شود.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس با بیان اینکه اعتبار ۲۵ میلیارد تومانی برای تجهیز کارگاه سد دیلمان لحاظ شده است، تصریح کرد: برای تسریع در روند کار این پروژه نیازمند ورود بخش خصوصی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه چای محصول استراتژیک استان گیلان است، ادامه داد: بخش اعظمی از شهرستان‌های سیاهکل و لاهیجان تک محصولی است لذا رایزنی‌هایی در خصوص افزایش حمایت از چایکاران انجام گرفته و ۱۰۰ میلیارد تومان نیز برای بحث خرید تضمینی چای در بودجه لحاظ شده است.

فرخی تصریح کرد: در راستای حمایت از چایکاران ۲۰۰ میلیارد تومان به صندوق چای اختصاص یافته تا به صورت وام بدون بهره به چایکاران اعطا شود و در این زمینه روند رو به جلویی داریم.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت ورود چای به سمت بورس، گفت: قیمت چای نباید تنها در اختیار افراد معدودی باشد و ورود این محصول به بورس زمینه افزایش فعالیت چایکاران را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه با اعتبارات دولتی نمی‌توان مشکل آب و فاضلاب را حل کرد، بیان کرد: البته مکاتبات اولیه برای گرفتن وام انجام شده اما مشکل فاضلاب شهرستان سیاهکل و لاهیجان فقط از طریق بخش خصوصی حل می‌شود.

کد خبر 5505236

منبع: مهر

کلیدواژه: رسول فرخی چای بورس قیمت گذاری بوشهر کرمانشاه ساختمان متروپل دهه کرامت ویروس کرونا آمار کرونا اردبیل متروپل آبادان خراسان رضوی مشهد احتکار میلاد حضرت معصومه تبریز مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۲۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۴۶ واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه با کاهش ۴۶ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۶۸ هزار واحدی ایستاد.

شاخص کل هم وزن نیز با افزایش بیش از ۱۰۰ واحدی در ارتفاع ۷۵۰ هزار و ۹۷۵ واحدی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان چای کشور در گفت‌وگو با قدس: چای ایرانی رنگ حمایت گرفت
  • چای ایرانی رنگ حمایت گرفت
  • ضرورت توسعه صنعت گوهرسنگ در ایران
  • ضرورت حل مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج/ آلایندگی پتروشیمی کردستان بررسی می‌شود
  • مطالبات چایکاران تا فردا ۱۳ اردیبهشت تسویه می‌شود
  • آماده‌باش خوزستان همزمان با ورود احتمالی بارش‌های سیل‌آسا
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • کاهش ۴۶ واحدی شاخص کل بورس
  • اثرگذاری رسانه ملی در مصرف بهینه انرژی/ ثبت دستاورد‌های وزارت نیرو در قالب تولیدات نمایشی ضرورت دارد
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳