Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در اطلاعیه‌ای از آغاز ثبت‌نام متقاضیان تسهیلات کمک‌ ودیعه مسکن از روز پنج شنبه ۱۲ خردادماه از طریق ثبت درخواست در سامانه طرح‌های حمایتی مسکن خبر داد.

در  این اطلاعیه آمده است: پیرو تصمیم دولت برای پرداخت تسهیلات کمک ودیعه اجاره مسکن در سال ۱۴۰۱ به مستاجران، ثبت‌نام برای دریافت تسهیلات مذکور از ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه ۱۲ خردادماه از طریق سامانه وزارت راه و شهرسازی به نشانی http://saman.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

mrud.ir آغاز می‌شود.

به موجب مصوبه شورای پول و اعتبار و از محل تسهیلات ماده ۴ قانون جهش تولید مسکن به منظور حمایت از مستاجران در سال جاری تا سقف ۴۰ هزار میلیاردتومان تسهیلات کمک ودیعه مسکن از طریق معرفی وزارت راه و شهرسازی توسط بانک‌های عامل پرداخت می‌شود. سقف تسهیلات کمک ودیعه مسکن در تهران، مراکز استان‌ها و سایر نقاط شهری به ترتیب ۱۰۰، ۷۰ و ۴۰ میلیون تومان مصوب و به شبکه بانکی کشور ابلاغ شده است. نرخ سود تسهیلات ودیعه مسکن ۱۸ درصد و طول دوره بازپرداخت ۵ ساله است.

منبع: تحریریه

 

 

منبع: فردا

کلیدواژه: اجاره نشین ها کمک ودیعه اجاره مسکن ثبت نام وام اجاره تسهیلات کمک ودیعه مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۲۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی شهرک مسکونی آذرشهر برای استفاده متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان در نظر گرفته شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی از تصویب ۵ شهرک مسکونی در استان آذربایجان شرقی در سفر امروز وزیر راه و شهرسازی خبر داد و گفت:علاوه بر تصویب این ۵ شهرک مسکونی دو هزار هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های مختلف استان در نظر گرفته می‌شود. 

همچنین با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی یک باب خانه مقاوم سازی روستایی در روستای قاضی جهان افتتاح شد. 

همچنین معاون وزیر راره و شهرسازی در سفر به شهر تیمورلو مشکلات الحاق به محدوده اراضی مدنظر برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن این شهررا بررسی کرد.

دیگر خبرها

  • وام ودیعه مسکن در ۱۴۰۳ افزایش می باید؟
  • برنامه جدید وزارت راه برای حمایت از مستاجران اعلام شد | وام ودیعه مسکن در ۱۴۰۳ افزایش می باید؟
  • با ۳۰۰ میلیون تومان در کدام محله خانه اجاره کنیم؟
  • آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر
  • جزئیات برنامه وزارت راه برای حمایت از مستاجران اعلام شد
  • جزئیات برنامه وزارت راه برای حمایت از مستاجران
  • یک اتفاق جدید در بازار مسکن؛ خریداران مسکن و مستاجران منتظر این تغییر باشند
  • خبر خوش وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان نهضت مسکن ملی
  • مستاجران ؛بازنده بازی قیمت‌سازی
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان